راهنمای خرید

راهنمای خرید جارو رباتیک شیائومی 0 تا 100

جارو رباتیک شیائومی

در این مقاله می خواهیم به تمامی نکاتی که قبل از خرید جارو رباتیک شیائومی یا جارو هوشمند نیاز دارید را در اختیارتون قرار دهیم. همراه ایران شیائومی باشید تا مطالبی مفید از بهترین جارو برقی های هوشمند را به شما ارائه دهیم.


امروزه زندگی افراد به لطف پیشرفت تکنولوژی هوشمندتر شده و کارها توسط فناوری های روز دنیا به راحتی انجام می پذیرد. در سال های گذشته، برای تمیز کردن خانه ها از جارو های دستی و سنتی استفاده می شد. اما در دنیای امروزی با پیشرفت فناوری استفاده از جارو های سنتی به صفر رسیده است.
با خرید انواع مختلف جارو برقی های هوشمند شما می توانید در کمترین زمان ممکن بدون اینکه زمان و انرژی زیادی صرف کنید ، سطوح و محیط های مختلف را تمیز کنید.
در حال حاضر مدل های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام امکانات منحصر به فردی را ارائه می دهند.

راهنمای خرید جارو رباتیک شیائومی 0 تا 100

نکات مهم خرید جاروهای رباتیک

با پیشرفت فناوری های به کار رفته در تولید جاروهای رباتیک همواره به متقاضیان این محصول افزوده می شود و افراد بیشتری تصمیم به تهیه این دستگاه ها برای منزل و محل کار خود می گیرند. برای یک خرید خوب و آسان، کافی است به درستی نقاط قوت و ضعف هر مدل را بررسی کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید. در ادامه نکاتی برای یک خرید آگاهانه باید در نظر داشته باشید مرور می شود.

هزینه خرید جارو رباتیک

جارو های رباتیک قیمت نسبتا بالایی دارند و با توجه به امکانات و قابلیت های مختلف ممکن است قیمتشان بالاتر هم برود. ابتدا با توجه به بودجه خود و هزینه ای که میتوانید صرف خرید این دستگاه ها کنید ، گزینه های موجود را مرور و بررسی کنید. برخی از مدل های جارو رباتیک با توجه به امکانات خود بودجه زیادی نمی خواهند. پس بهتر است برای قابلیت هایی که از آنها استفاده نمی کنید وسوسه نشوید. و هزیه بالایی را برای خرید دستگاه با کاربرد هایی که استفاده نمی کنید نکنید.

بر اساس نیاز منزل شما

بهترین مدل برای شما با توجه به چیدمان خانه و نوع کف پوش تعیین می شود. قابل ذکر است برخی از مدل های جارو رباتیک تنها در کف های سخت کارایی دارند در حالی که بعضی مدل ها بر روی فرش کارایی دارند. پس با بررسی خانه خود شروع کنید. در نظر بگیرید که چه نوع کف پوشی را قرار است جارو کنید و یا ضخامت فرش شما چقدر است.

راهنمای خرید جارو رباتیک شیائومی 0 تا 100

نیازها و اولویت‌های شما

قبل از خرید، تعیین کنید که به دنبال چه ویژگی‌ها و عملکردهایی هستید. آیا نیاز به نقشه‌برداری و مسیریابی دقیق دارید؟ آیا به ویژگی‌های هوشمند مانند کنترل از راه دور از طریق یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارید؟ تعیین کردن اولویت‌های خود به شما کمک می‌کند تا مدل‌ها را با توجه به نیازهایتان بررسی کنید.

آیا حیوانات خانگی مهم هستند؟

بله و بله و بله! داشتن حیوانات خانگی همراه با شور و لذتی که به همراه دارد ، سختی هایی هم متحمل می شود. برجسته ترین آنها ریزش موی آنهاست. در انتخاب جاروی ایده ال خود به این نکته توجه کنید که قدرت مکش کافی برای جمع آوری موهایی که شاید تمام خانه را در بر گرفته اند داشته باشد.

عمر باتری و ظرفیت جذب گرد و غبار

همچنین میتونید بررسی کنید که جارو رباتیک شیائومی با یک بار شارز چه مدت می تواند کار کند. علاوه بر این ظرفیت مخزن گرد و غبار نیز مهم است. زیرا بسته به متراژ خانه یا محل کار شما ، این موارد از اهمیت بالایی یرخوردار هستند. در صورت عدم توجه به آنها ، ممکن است به تخلیه مکرر مخزن نیاز داشته باشید.

تخلیه خودکار جارو رباتیک شیائومی

پیشرفته ترین مدل ها ی جارو رباتیک شیائومی اغلب دارای پایه‌های شارژ و تخلیه زباله خودکار هستند. با این قابلیت اگر سطل زباله در وسط مسیر پر شود، جاروبرقی رباتیک می تواند مخزن خود را خالی کند و سپس به تمیز کردن ادامه دهد. این امکان می تواند شما را از زحمت خالی کردن مخزن زباله نجات ‌دهد. به علاوه اکثر پایه‌ها می‌توانند مدت طولانی گرد و غبار را نگه دارند. و از آنجایی که گرد و غبار و زباله در کیسه گرد و غبار، جمع‌آوری و بسته می‌شود تعویض کیسه بسیار آسان خواهد شد.

راهنمای خرید جارو رباتیک شیائومی 0 تا 100

اتصال به وای فای

اکثر جارو رباتیک شیائومی برنامه‌ها و اپلیکشین هایی را برای تلفن هوشمند شما ارائه می‌کنند که به شما امکان کنترل کامل روی ربات خود را در هر کجا که هستید می‌دهد. مدل های پیشرفته به وای فای خانه شما متصل شده و از طریق یک برنامه از راه دور کنترل می شوند. کارایی و کاربرد این قابلیت بر اساس شرکت سازنده و مدل جاروبرقی متفاوت است. با این قابلیت می توانید ربات را روشن و متوقف کنید، جارو و تمیز کردن را برنامه‌ریزی کنید، و حتی قدرت مکش را نیز افزایش یا کاهش دهید.

نوع سیستم تمیزکاری

بررسی کنید که جارو رباتیک شیائومی از چه نوع سیستم تمیز کاری استفاده میکند. یک سری از مدل های جارو رباتیک مناسب تی زدن هستند و یک سری هم مناسب جاروکشی. در مقابل ، یک سری هم تی می زنند هم جارو. پس برای انتخاب جارو رباتیک شیائومی باید در نظر داشته باشید که چه نوع سیستم تمیزکاری مورد نیاز می باشد.

راهنمای خرید جارو رباتیک شیائومی 0 تا 100

نوع چرخ های جارو رباتیک و کفپوش

مدل هایی از جارو رباتیک شیائومی را انتخاب کنید که برای کفپوش خانه شما مناسب باشد. بعضی از جاروهای موجود در بازار، چرخ های کوچک و مسطحی دارند. این مدل از جاروهای رباتیک برای تمیز کردن فرش های باتراکم بالا مناسب نیستند. برخی از مدل های جاروبرقی هوشمند در بازار قابلیت تشخیص کفپوش را دارند. این دستگاه ها بسته به نوع کفپوش سطح می توانند قدرت مکش خود را تغییر دهند.

قابلیت جذب آب

برخی از مدل های جاروبرقی هوشمند می توانند علاوه بر جاروکشی سطوح خشک، مایعات را نیز جذب کنند. در چنین شرایطی، در صورت خیس شدن فرش یا دیگر سطوح منزلتان، دیگر دغدغه ای نخواهید داشت.

ارتفاع جارو

باید به این نکته دقت کنید که برای نظافت زیر تخت و مبلمان چقدر فضا وجود دارد تا جاروبرقی بتواند از زیر آنها عبور کند. مدل های با 3.5 اینچ به احتمال زیاد نمی‌توانند زیر کاناپه و کمد قرار بگیرند و این در حالی است که مدل هایی با ارتفاع کمتر از 2.5 اینچ نیز وجود دارد که به راحتی در فضاهای تنگ حرکت می کنند.نکات دیگری مانند صدایی که جارو برقی تولید می کند و قدرت جهت یابی و اجتناب از برخورد با موانع یا کنترل صوتی با دستیار گوگل و… نیز می تواند برای برخی خریداران حائز اهمیت باشد.

سخن پایانی

به طور کلی با توجه و رعایت نکات گفته شده در این مقاله، می‌توانید یک جارو رباتیک شیائومی مناسب را برای نیازها و ترجیحات خود انتخاب کنید. همچنین، مقایسه بین مدل‌ها و برندهای مختلف و مشاوره با کارشناسان ایران شیائومی می‌تواند به شما در انتخاب صحیح کمک کند. در این مورد کارشناسان ما همواره پاسخگوی شما عزیزان هستند تا بهترین راهنمای خرید جارو رباتیک برای شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *