0

Cart

خانهمحصولاتباتریباتری نیم قلمی ZI7 بسته 10 عددی

باتری نیم قلمی ZI7 بسته 10 عددی

ZI7 Alkaline AAA Battery - Pack Of 10
  • باتری نیم‌قلمی (سایز AAA)
  • ماندگاری طولانی
  • ولتاژ باتری 1.5 ولت
  • حفظ شارژ
  • عدم نشت الکترولیت

 

 

۳۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

دسته: برند:

توضیحات

باتری‌های نیم قلمی مدل ZI7 یک نوع باتری قلیایی هستند که معمولاً برای استفاده در دستگاه‌های الکترونیکی مختلف مثل کنترل‌های راه دور، دوربین‌های دیجیتال و سایر وسایل الکترونیکی کوچک استفاده می‌شوند. این بسته شامل 10 عدد باتری است که می‌توانید آن‌ها را به صورت عمده خریداری کنید.

طول عمر بالا

باتری‌های نیم قلمی مدل ZI7 معمولاً دارای طول عمر بالایی هستند. این به معنای این است که شما می‌توانید برای مدت زمان طولانی از آن‌ها استفاده کنید و نیاز به تعویض مکرر باتری را کاهش دهید.

عملکرد قوی

باتری‌های نیم قلمی مدل ZI7 از جنس قلیایی هستند که عملکرد قوی‌تری نسبت به باتری‌های دیگر مانند باتری‌های زینک کربنی دارند. این به معنای این است که آن‌ها قادر به ارائه توان بیشتر و پایدارتر به دستگاه‌های الکترونیکی شما هستند.

خروجی پایدار

باتری‌های نیم قلمی شیائومی مدل ZI7 دارای خروجی پایدار و ثابت هستند. این به معنای این است که در طول عمر تخلیه باتری، توان و ولتاژ خروجی آن تغییر چندانی نخواهد کرد، که می‌تواند به عملکرد صحیح و پایدار دستگاه‌های الکترونیکی شما کمک کند.

استفاده طولانی‌مدت

باتری‌های نیم قلمی مدل ZI7 معمولاً دارای عمر طولانی هستند و در طول استفاده کمتر نیاز به تعویض دارند. این به شما امکان می‌دهد تا در دستگاه‌های مصرفی مانند ریموت کنترل تلویزیون یا لامپ قابل حمل برای مدت زمان بیشتری استفاده کنید.

عملکرد خوب در شرایط سرما و گرما

باتری‌های نیم قلمی مدل ZI7 اغلب در دماهای مختلف قابل استفاده هستند. آن‌ها در شرایط سرمای شدید یا گرمای شدید قادر به ارائه توان مطلوب هستند، که این ویژگی بسیار مناسب برای استفاده در فصول سرد یا گرم است.

 

عدم نشت

باتری‌های نیم قلمی مدل ZI7 به طور عمومی دارای ساختاری است که جلوگیری از نشت الکترولیت را فراهم می‌کند. این قابلیت به معنای این است که باتری‌ها در صورت نگهداری صحیح و استفاده مناسب، به خوبی در دستگاه‌ها جا می‌افتند و احتمال آسیب به دستگاه را کاهش می‌دهند.

حفظ شارژ

باتری‌های نیم قلمی مدل ZI7 دارای قابلیت حفظ شارژ بالا هستند. حتی در صورت عدم استفاده برای مدت زمان طولانی، باتری‌های ZI7 قادر به حفظ شارژ خود هستند، که به شما اجازه می‌دهد تا آن‌ها را برای استفاده در لحظات نیاز مجدداً استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری نیم قلمی ZI7 بسته 10 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی