0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتماساژورماساژور تفنگی شیائومی | Xiaomi Fascia Gun Pro MJJMQ02YM

ماساژور تفنگی شیائومی | Xiaomi Fascia Gun Pro MJJMQ02YM

Xiaomi Fascia Gun Pro MJJMQ02YM
  • دارای 5 سری مختلف
  • باتری 3800mAh
  • 12 سرعت ثابت و 6 سرعت متغیر
  • حداکثر صدای تولیدی 45 دسی بل

۱۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

دسته: برند:

توضیحات

ماساژور تفنگی شیائومی

ماسازور تفنگی شیائومی ماساژ یکی از روشهای قدیمی و موثر.برای بهبود سلامت روحی و روانی و جسمانی انسان ها است. با ماساز دادن یا تحریک عصب ها و گردش جریان خون عضلات را ارامش می بخشد. و همچنین استرس و درد های بدن را کاهش می دهد.
اما در جهان امروزی که همه چیز سرعت و کار آمدی دارد گاهی اوقات برای ماساژ فرصت نداریم . در چنین مواقعی از دستگاه های ماساژ خانگی می توان استفاده کرد. دستگاه های ماساژور تفنگی شیائومی در انواع و طرح های مختلف در بازار موجود میباشد .

طراحی و ساختار ماساژور تفنگی شیائومی:

طراحی و شکل ظاهری ماساژور تفنگی شیائومی ظاهری مانند تفنگ دارد. دلیل این طراحی این است که بتوان با آن کمر و پشت را نیز ماساز داد. و در هنگام استفاده از آن به خوبی در دست باقی بماند. ماساژور تفنگی شیائومی ابعادی برابر 153.5*242*64 میلی متر دارد.

دسته طراحی شده به اندازه کافی بلند و خوش فرم است . و قطری برابر 47 میلی متر دارد. بدنه ماسازور تفنگی از جنس ضد لغزش و به رنگ مشکی ساخته شده است.

برای نمایش اطلاعات ماسازور به نمایشگر دیجیتالی مجهز شده است. و یک کلید برای تنظیم عملکرد دستگاه بر روی آن قرار داده شده است. کلید چرخان وظیفه تنظیم سرعت ماساژور را به عهده دارد. در کنار کلید چرخان یک نوار LED حلقه ای قرار دارد. که بسته به میزان فشاری که به عضلات می آورید رنگ عوض می کند. خاموش به معنای کمترین فشار، رنگ سفید به معنای فشار متوسط. و رنگ نارنجی به معنای فشار بیش از حد است.

ماساژور تفنگی شیائومی 1

2 حالت تنظیم سرعت

ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Fascia Gun Pro MJJMQ02YM دارای دو حالت تنظیم سرعت است: یکی هوشمند و دیکری دستی.

در حالت هوشمند، شما می ‌توانید با استفاده از کلید M روی صفحه نمایش LED، بین 6 سطح سرعت متغیر از 1200 تا 3200 دور در دقیقه انتخاب کنید.

در این حالت، ماساژور به ‌صورت خودکار سرعت خود را بر اساس فشار و مقاومت عضلات تنظیم می ‌کند. برای تغییر حالت تنظیم سرعت، کافی است کلید M را به‌ مدت 3 ثانیه فشار دهید.

در حالت دستی، شما می ‌توانید با استفاده از کلید‌های + و – روی صفحه نمایش LED، بین 12 سطح سرعت ثابت از 1200 تا 3200 دور در دقیقه انتخاب کنید.

ماساژور تفنگی شیائومی 1

مشخصات ماساژور تفنگی Xiaomi Fascia Gun Pro

  • حداکثر سرعت موتور ماساژور شیائومی Mijia MJJMQ02YM برابر 3200 دور در دقیقه است.
  • این موتور می تواند تا 35 کیلو فشار نیرو ایجاد کند و با افزایش دامنه جابه جایی سری ماساژور تا 14 میلی متر، ماساژ عمیق و پرقدرتی به همراه داشته باشد.
  • ماساژور از موتور مگنتی قدرتمندی بهره می برد که حداکثر توان 126 وات ارائه می دهد.
  • برای کاهش صدای ماساژور از سیستم کاهش نویز 3گانه بهره گرفته شده تا دستگاه ماساژور شیائومی بی صدا باشد و صدای آن از 45 دسی بل بالا تر نرود.
  • برای بالا بردن بازدهی ماساژور، بدنه دستگاه به گونه ای طراحی شده تا گرمای حاصل از کارکرد دستگاه از طریق دریچه ها خارج شود.

باتری 3800 میلی آمپری

شیائومی در ماساژور شیائومی Mijia MJJMQ02YM از باتری با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که می توانید با بهره گیری از آن از ماساژور استفاده نمایید. شیائومی ادعا می کند در صورتی که در روز 10 دقیقه با سرعت 1 از ماساژور استفاده کنید،

باتری آن تا 30 روز دوام می آورد. شارژدهی آن در صورت استفاده مداوم 10 ساعت برآورد می شود که البته همه چیز به میزان استفاده شما بستگی دارد.

شارژ این ماساژور از طریق پورت تایپ سی موجود در زیر آن انجام می‌شود که می توانید از شارژر داخل پک با خروجی 27 وات برای آن استفاده کنید.

نکات ایمنی که باید بدانید!

  • قبل از استفاده از ماساژور دفترچه راهنما و تمامی نکات مربوطه را مطالعه و رعایت فرمایید.
  • از این ماساژور فقط برای ماساژ بافت‌های نرم بدن استفاده کنید.
  • از ماساژور تفنگی Xiaomi Fascia Gun Pro برای ماساژ عضلات ضعیف مانند ستون فقرات، گردن، سر، مفاصل و… استفاده نکنید.
  • زمان استفاده از ماساژور برای هر قسمت بدن نهایت 10 دقیقه است و ماساژ کلی نباید بیشتر از 60 دقیقه طول بکشد.
  • استفاده از این ماساژور برای کودکان زیر 12 سال ممنوع بوده و افراد بین 12 تا 18 سال نیز بایدتحت نظارت والدین از آن استفاده کنند.

بنابر آنچه که در مطالب بالا آمده،

می توانید از ماساژور تفنگی Xiaomi Fascia Gun Pro برای ماساژ نقاط مختلف بدن خود بهره گرفته و خستگی خود را از بین ببرید. همچنین این کار سبب گردش بهتر خون در بدن شما می شود که عملکرد بدن شما را هم بهتر خواهد کرد.

ماساژور شیائومی Mijia MJJMQ02YM برای دریافت نتیجه بهتر از این وسیله، ماساژ دادن در هر دفعه را تا 10 دقیقه ادامه می دهد و سپس قطع می کند. شما می توانید دوباره آن را روشن کنید.

 

توضیحات تکمیلی

گارانتی

۱۸ ماه گارانتی شرکتی

ابعاد

153.5*242*64 میلی متر

وزن

870 گرم

جنس بدنه

پلاستیک ABS

توان

126 وات

تعداد سزی

5 سری متفاوت

حالت های عملکرد

12 سرعت ثابت, 6 سرعت متغیر

سرعت چرخش

3200 دور در دقیقه

گشتاور

حداکثر گشتاور 570nM

میزان صدا

45 دسی‌بل

صفحه نمایش

LED, صفحه نمایش دیجیتال

باتری

3800 میلی آمپر ساعت

استانداد عملکرد

استفاده 10 دقیقه در روز در دنده اول حالت فرکانس ثابت، امکان استفاده 30 روزه دارد

پورت شارژر

Type-C

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماساژور تفنگی شیائومی | Xiaomi Fascia Gun Pro MJJMQ02YM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی