0

Cart

خانهمحصولاتویدئو پروژکتورسه پایه نگهدارنده ویدئو پرژکتور Wanbo

سه پایه نگهدارنده ویدئو پرژکتور Wanbo

Xiaomi Tripods Wanbo
  • چرخش 90 درجه در حالت عمودی
  • چرخش 360 درجه در حالت افقی
  • کیفیت ساخت بالا
  • تحمل وزن تا 10 کیلوگرم

۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

با سه پایه نگهدارنده ویدئو پرژکتور Wanbo دنیای خود را بزرگتر کنید! 

خسته شدی از اینکه برای تماشای فیلم یا بازی روی پرده بزرگ، مجبور باشی پروژکتورت رو به دیوار یا سقف وصل کنی؟ دنبال یه راه حل ساده و در عین حال کاربردی می‌گردی؟ سه پایه نگهدارنده ویدئو پروژکتور Wanbo همون چیزیه که دنبالش هستی!

با این سه پایه می‌تونی پروژکتورِ خودت رو به راحتی هر جایی که می‌خوای ببری و از تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها روی پرده بزرگ لذت ببری.

طراحی سه پایه نگهدارنده Wanbo

سه پایه Wanbo با طراحی جمع و جور و وزن 700 گرمی، به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی آن را حمل کنید. این سه پایه در حالت بسته تنها 58 سانتی‌متر طول دارد و در کیف یا کوله پشتی شما جای می‌گیرد. همچنین با وجود وزن کم، بدنه این سه پایه از فلز SPCC ساخته شده است که مقاومت و دوام بالایی را به ارمغان می‌آورد. حداکثر ارتفاع این سه پایه 170 سانتی‌متر و حداقل ارتفاع آن 60 سانتی‌متر است تا بتوانید ویدئو پروژکتور خود را در ارتفاع دلخواه تنظیم کنید.

علاوه‌بر این طراحی این سه پایه به گونه‌ای است که به‌راحتی جمع می‌شود و فضای کمی را اشغال می‌کند. این ویژگی سه پایه Wanbo را به یک انتخاب ایده‌آل برای استفاده در هر مکانی، چه در خانه و چه در محل کار تبدیل می‌کند.

ویژگی‌ سه پایه ویدئو پروژکتور Tripods Wanbo

سه پایه Wanbo یک سه پایه قدرتمند و با دوام است که می‌تواند تا 10 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این سه پایه از بدنه فلزی SPCC با کیفیت بالا ساخته شده است که به آن مقاومت و استحکام فوق‌العاده‌ای می‌بخشد.

همچنین Wanbo به شما امکان می‌دهد تا ویدئو پروژکتور خود را در هر مکانی که می‌خواهید با ثبات و امنیت کامل نصب کنید. این سه پایه دارای گیره مقاوم است که می‌توانید از آن به‌عنوان پایه دوربین نیز استفاده کنید. علاوه‌بر آن چرخش 360 درجه قطب این سه پایه به شما امکان می‌دهد تا زاویه و مکان مناسب را برای نمایش تصاویر پیدا کنید. همچنین چرخش 90 درجه در حالت عمودی، انعطاف‌پذیری بیشتری را برای تنظیم دقیق زاویه تصویر به شما می‌دهد.

نکاتی برای استفاده از سه پایه نگهدارنده ویدئو پروژکتور Wanbo

  • قبل از استفاده از سه پایه، مطمئن شوید که سطح زمین صاف و هموار است.
  • پروژکتور را به طور امن به سه پایه وصل کنید.
  • ارتفاع و زاویه سه پایه را طوری تنظیم کنید که تصویر به طور واضح بر روی صفحه نمایش داده شود.
  • از سه پایه در مکان‌های بادخیز استفاده نکنید.

سخن پایانی 

سه پایه نگهدارنده ویدئو پروژکتور Wanbo یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک پایه باکیفیت، قابل حمل و مقرون به صرفه هستند. این سه پایه دارای ویژگی‌های مختلفی مانند ارتفاع قابل تنظیم، قابلیت چرخش 360 درجه و قیمت مناسب است. اگر به‌دنبال یک پایه نگهدارنده برای ویدئو پروژکتور خود هستید، سه پایه Wanbo را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سه پایه نگهدارنده ویدئو پرژکتور Wanbo”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی