0

Cart

خانهمحصولاتویدئو پروژکتورویدئو پروژکتور Wanbo T2 Free

ویدئو پروژکتور Wanbo T2 Free

Xiaomi Wanbo T2 Free Projector
  • مدل لامپ LED
  • دو عدد بلندگو 3 وات
  • ورودی HDMI
  • عمر لامپ 20000 ساعت
  • پخش صدا با کیفیت
  • قابلیت کنترل از راه دور

 

 

۷.۸۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

ویدئو پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Free یک پروژکتور قابل حمل و کم حجم است که توسط شرکت شیائومی تولید می شود. این پروژکتور دارای ویژگی های بسیار جالبی است که آن را بسیار پرکاربر و محبوب برای استفاده در خانه یا محیط های کوچک کرده است.

رزولوشن 720p

این پروژکتور دارای رزولوشن 720p است که تصاویر را با جزئیات بالا و کیفیت مناسبی فراهم می کند.

روشنایی 150 ANSI Lumens

با روشنایی 150 ANSI Lumens، Wanbo T2 Free تصاویر روشن و واضح را در محیط‌های تاریک نمایش می دهد.

منبع نور LED با عمر طولانی

با وجود منبع نور LED، این پروژکتور شیائومی دارای عمر طولانی تا 30,000 ساعت است، که به شما اجازه می دهد برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

تنظیم اندازه تصویر قابل تنظیم

Wanbo T2 Free قابلیت تنظیم اندازه تصویر را دارد و شما می توانید با توجه به این قابلیت تصویر را به ابعاد مختلف از 40 تا 120 اینچ تغییر دهید.

ورودی HDMI و USB

پروژکتور شیائومی T2 Free دارای ورودی HDMI و USB است، که به شما امکان اتصال به دستگاه های مختلف مانند لپتاپ، دوربین ها، کامپیوترها و گوشی های هوشمند را می دهد.

قابل حمل و کم حجم

با وزن سبک و طراحی کوچک خود، این پروژکتور بسیار قابل حمل است و می توانید آن را به آسانی به هر مکانی ببرید و استفاده کنید.

پشتیبانی از فرمت‌های چندرسانه‌ای

پروژکتور  T2 Free قادر است فرمت‌های مختلف ویدئویی و صوتی را پشتیبانی کند، از جمله AVI، MKV، MP4، MP3 و WAV.

قابلیت پخش تصاویر از طریق USB

با اتصال یک فلش مموری یا هارد دیسک به درگاه USB پروژکتور هوشمند شیائومی، می‌توانید تصاویر و ویدئوها را مستقیماً از طریق USB پخش کنید.

کارکرد آفلاین

Wanbo T2 Free قابلیت کارکرد بدون نیاز به اتصال به اینترنت را دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی فیلم‌ها و تصاویر خود را در هر مکان و زمانی تماشا کنید.

مناسب برای استفاده خانگی و همچنین سفر

با طراحی باریک و سبک، این پروژکتور مناسب برای استفاده در خانه، سفر، گردهمایی‌های خانوادگی و ملاقات‌های کاری است. علاوه بر این مهندسان شیائومی ورود گرد و غبار و گرما به لنز را به حداقل رسانده اند تا عمر سیستم بیشتر باشد.

کنترل از راه دور

با استفاده از کنترل از راه دور ارائه شده توسط برند شیائومی، شما می‌توانید به راحتی تنظیمات تصویر و صدا را کنترل کنید و به سادگی بین فایل‌های رسانه‌ای جابجا شوید.

پخش صدا با کیفیت

با بلندگوهای داخلی با قدرت صدای مناسب، Wanbo T2 Free صدای واضح و با کیفیت را پخش می‌کند، امکان استفاده از بلندگو خارجی را نیز فراهم می‌کند.

قابل استفاده با انواع سطوح تخت

پروژکتور شیائومی مدل Wanbo T2 Free مجهز به سه پایه قابل تنظیم است که شما را قادر می‌سازد پروژکتور را بر روی سطوح مختلف قرار داده و زاویه دید مناسب را برای تماشای تصویر به دست آورید.

با توجه به تمام این قابلیت‌ها، Wanbo T2 Free یک پروژکتور قابل حمل و مناسب برای استفاده در محیط خانگی و سفر است که تجربه دیدن تصاویر و ویدئوهای خود را به یک سطح جدید می‌برد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئو پروژکتور Wanbo T2 Free”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی