0

Cart

روتر شیائومی AIOT AX3600

xiaomi Mi AIoT AX3600 router
  • دارای شبکه مهمان
  • قابلیت Guest Network
  • قابلیت Parental Control
  • پشتیبانی از فناوری IPv6
  • قابلیت دسترسی از راه دور
  • دارای 7 آنتن

 

 

۴.۶۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

روتر شیائومی مدل AIoT AX3600 یک روتر بی‌سیم پیشرفته است که توسط شرکت شیائومی تولید شده است. این روتر با استفاده از فناوری WiFi 6 (802.11ax) قابلیت ارائه اتصالات بسیار سریع و پایدار را فراهم می کند. با این واحد، شما می توانید از سرعت اینترنت بالا و پوشش وسیعی که ارائه می دهد، بهره‌ ببرید.

روتر AIoT AX3600 با داشتن 6 آنتن خارجی و فناوری Beamforming، دارای پوشش قوی در هر طبقه از خانه شماست. همچنین، با داشتن چندین پورت LAN و یک پورت WAN، قادر به اتصال به دستگاه‌های مختلف در خانه شما می‌باشد. این روتر همچنین با قابلیت QoS (Quality of Service)، قادر به مدیریت و تخصیص منابع شبکه است تا به بهترین عملکرد برای دستگاه‌های متصل شده برسید.

فناوری WiFi 6 (802.11ax)

با استفاده از این فناوری پیشرفته، روتر AIoT AX3600 قابلیت ارائه سرعت و پایداری بالاتر را نسبت به نسخه‌های قبلی فراهم می‌کند. شما می‌توانید از سرعت بالا و عملکرد بهتر در اتصال به دستگاه‌های بی‌سیم خود بهره‌ ببرید.

پوشش وسیع

با داشتن 6 آنتن خارجی و فناوری Beamforming، روتر AIoT AX3600 قادر به فراهم کردن پوشش قوی در هر طبقه از خانه شما است. شما به راحتی می‌توانید در هر نقطه از خانه خود به شبکه دسترسی داشته باشید.

مدیریت هوشمند

روتر شیائومی مدل AIoT AX3600 با قابلیت هوشمند سازی، به شما این امکان را می‌دهد تا شبکه خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. با استفاده از برنامه MiWiFi، می‌توانید تنظیمات روزانه را به راحتی انجام داده و لذت مدیریت شبکه را تجربه کنید.

QoS (Quality of Service)

با قابلیت QoS، روتر AIoT AX3600 قادر به مدیریت و تخصیص منابع شبکه است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا برای دستگاه‌های مختلف، منابع شبکه را با دقت تخصیص دهید و عملکرد بهتری در شبکه خود داشته باشید.

امنیت بالا

روتر شیائومی AIoT AX3600 از پروتکل‌های امنیتی مانند WPA3 و AES-256 استفاده می‌کند تا اطلاعات شما در شبکه بی‌سیم محافظت شود. همچنین، با دارا بودن قابلیت Firewall و VPN Passthrough، امنیت شبکه شما تضمین می‌شود.

قابلیت پشتیبانی از دستگاه‌های هوشمند

روتر مدل AIoT AX3600 با قابلیت پشتیبانی از پروتکل IoT (اینترنت اشیاء)، قادر به اتصال و مدیریت دستگاه‌های هوشمند خانه شما است. شما می‌توانید دستگاه‌های هوشمند خود را به سادگی به روتر متصل کنید و کنترل آن‌ها را از طریق برنامه MiWiFi انجام دهید.

تکنولوژی MU-MIMO (Multi-User Multiple Input Multiple Output)

این تکنولوژی به روتر این امکان را می‌دهد تا همزمان با چندین دستگاه بی‌سیم ارتباط برقرار کند و سرعت و عملکرد بهتری را به همه دستگاه‌ها فراهم کند.

OFDMA (Orthogonal Frequency Division Multiple Access)

با استفاده از فناوری OFDMA، روتر شیائومی AIoT AX3600 قادر به تقسیم باند فرکانسی به بخش‌های کوچکتر است که به دستگاه‌های مختلف اجازه می‌دهد همزمان داده‌ها را دریافت و ارسال کنند و عملکرد شبکه را بهبود بخشند.

دسترسی از راه دور

با استفاده از برنامه MiWiFi، شما قادر به دسترسی و مدیریت روتر خود از راه دور هستید. این به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی تنظیمات شبکه خود را انجام داده و نظارت بر شبکه خود را حتی در حضور خارج از منزل داشته باشید.

پشتیبانی از IPv6

روتر شیائومی مدل AIoT AX3600 قابلیت پشتیبانی از فناوری IPv6 (آینده اینترنت) را دارد. این به شما کمک می‌کند تا با استفاده از فناوری جدید، مشکلات نفوذ و نحوه تخصیص آدرس IP را بهبود بخشید.

قابلیت Parental Control

با استفاده از قابلیت Parental Control در روتر مدل AIoT AX3600، شما می‌توانید محدودیت‌های زمانی و محتوایی را برای دستگاه‌های متصل به شبکه تنظیم کنید. این قابلیت به والدین کمک می‌کند تا استفاده مسئولانه و مناسب از اینترنت را برای فرزندان خود فراهم کنند.

قابلیت Guest Network

با استفاده از قابلیت Guest Network، شما می‌توانید شبکه مجزایی برای مهمانان خود ایجاد کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا حفظ حریم خصوصی شبکه خود را در هنگام مهمان‌نوازی داشته باشید.

سخن پایانی

بنابراین روتر شیائومی مدل AIoT AX3600 با قابلیت‌های پیشرفته و عملکرد قوی، می‌تواند یک گزینه مناسب برای بهبود سرعت، پوشش و امنیت شبکه بی‌سیم در خانه یا محل کار شما باشد. با تکنولوژی WiFi 6، پوشش وسیع با آنتن‌های خارجی، مدیریت هوشمند، قابلیت QoS و امنیت بالا، این روتر به شما امکان می‌دهد تا از سرعت بالا و عملکرد بهتر در اتصال به دستگاه‌های بی‌سیم خود لذت ببرید. همچنین، با قابلیت‌های بیشتری مانند MU-MIMO، OFDMA، دسترسی از راه دور، پشتیبانی از IPv6، Parental Control و Guest Network، روتر AIoT AX3600 به شما امکان مدیریت و کنترل شبکه خود را به صورت جامع و کامل می‌دهد. با استفاده از این روتر، شما می‌توانید تجربه بهتری در استفاده از شبکه بی‌سیم خود داشته باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روتر شیائومی AIOT AX3600”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی