0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتجارو رباتیکجاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Roborock S8

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Roborock S8

roborock s8 robot vacuum
  • قدرت مکش 6000 پاسکال
  • ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر
  • ظرفیت مخزن زباله 400 میلی لیتر
  • ظرفیت مخزن آب 300 میلی لیتر
  • 30% بهبود عملکرد تسبت به مدل های قبل
  • قابلیت جلوگیری از برخورد با موانع
  • پشتیبانی از دستیار صوتی
  • 180 دقیقه کار در حالت quiet
  • فناوری DualBrush

۳۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان۳۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

توضیحات

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Roborock S8

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 به عنوان نسل جدیدی از جاروهای رباتیک تولید شده است. که با عملکرد برتر خود، به بهترین شکل ممکن خانه شما را تمیز می‌کند. این مدل نسبت به جاروبرقی رباتیک S7، عملکرد و قدرت بیشتری دارد. برای بهبود تمیزی خانه، نه تنها قدرت مکش بالا کافی نیست. بلکه ترکیبی از قدرت مکش، برس‌ها، و سیستم تعلیق برس به یکدیگر نیاز است تا نتیجه بهینه‌ای ایجاد شود. که این ویژگی‌ها در جاروبرقی رباتیک S8 وجود دارد.

قدرت مکش بالایی که حدود 6000 Pa است. این جارو رباتیک را برای جذب گرد و غبار و ذرات مختلف بسیار مؤثر می‌سازد. همچنین، این مدل توانایی شارژ شدن سریع‌تر تا 30 درصد نسبت به نسل قبلی خود را دارد. که منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

با داشتن سیستم Carpet Boost و قدرت مکش بالا، جاروبرقی رباتیک Roborock S8 از توان تمیزکنندگی بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود برخوردار است. به عنوان یک انتخاب مناسب برای تمیزی خانه یا محل کار، استفاده از این جاروبرقی رباتیک قدرتمند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شیائومی مدل Roborock S8

قدرت مکش

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Roborock S8 دارای قدرت مکش حدود 6000 Pa است. که این مقدار قدرت خیلی بیشتر از مدل‌های قبلی جاروهای رباتیک است. این افزایش قدرت مکش نسبت به جاروبرقی رباتیک S7 که دارای قدرت مکش 5100 Pa بود، تفاوت چشمگیری را نشان می‌دهد.

با داشتن سیستم Carpet Boost و قدرت مکش بالا، جاروبرقی رباتیک S8 از قدرت تمیزکنندگی بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی خود برخوردار است. به عبارت دیگر، این ویژگی‌ها باعث شده تا این جاروبرقی به طور موثر‌تر و قوی‌تر از قبل عمل کند. و به بهبود تمیزی فضاهای مختلف کمک کند.

برس های غلتکی

جاروبرقی رباتیک مدل Roborock S8 از یک سیستم غلتک دوگانه بهره می‌برد که به نتایج مطلوبی منجر می‌شود. این ربات جاروبرقی دارای دو برس غلتکی است که برای تمیزکاری انواع کف‌ها و سطوح مختلف مناسب هستند.

علاوه بر این، این جاروبرقی مجهز به قابلیت بلند کردن خودکار هر دو برس و پاک کن است. که این امکان را فراهم می‌کند تا عملکرد تمیزکاری به حداکثر خود برسد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند. که Roborock S8 به طور خودکار و بدون نیاز به مداخله انسانی، تمیزی موثری را در منزل فراهم کند.

برس های غلتکی

نقشه برداری

این جاروبرقی رباتیک قادر است یک نقشه مجازی از فضای اتاق شما تهیه کند. و سپس بر اساس آن نقشه، اتاق را به بهترین نحو ممکن تمیز نماید. این به این معناست که ربات به طور هوشمندانه مسیر حرکت خود را در اتاق تنظیم می‌کند. و به مکان‌هایی که نیاز به تمیزکاری دارند، توجه ویژه می‌کند.

علاوه بر این، این جاروبرقی رباتیک قادر به تشخیص موانع سه‌بعدی می‌باشد،. به این معنا که می‌تواند موانعی را که در ارتفاع و چگالی متفاوتی نسبت به سطح زمین وجود دارند، تشخیص دهد. و مسیر حرکت خود را به‌طور متناسب تنظیم کند.

با استفاده از این جارو رباتیک، شما می‌توانید مناطق ممنوعه را از طریق برنامه مشخص نمایید.تا ربات از این مناطق پرهیز کند. و همچنین می‌توانید دیوارهای مجازی برای محدود کردن فضاها در خانه‌تان ایجاد کنید. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که تمیزکاری با این جاروبرقی رباتیک به شکل دقیق‌تر و انطباق‌پذیرتری انجام شود. همچنین، این جاروبرقی همیشه به یاد دارد.که در کجا قرار دارد و مسیر حرکت قبلی خود را به خاطر می‌سپارد، تا به هر موقعیتی بتواند برسد.

نقشه برداری

شارژر جارو برقی روباتیک شیائومی

جاروبرقی رباتیک S8 از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد و می‌تواند تا 30 درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود شارژ شود. این ویژگی باعث می‌شود که شما در صورت نیاز به استفاده سریع‌تر از جاروبرقی، به راحتی از آن استفاده کنید.

همچنین، این جارو رباتیک برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی مناسب است و به شما امکان می‌دهد تا زمان شارژ را براساس نیاز خود تنظیم کنید. به علاوه، دارای یک ایستگاه شارژ است که شامل یک ایستگاه مکش می‌شود. این ایستگاه شارژ به ربات امکان می‌دهد که به صورت خودکار به ایستگاه برگردد و خودش را شارژ کند، به طوری که شما نیازی به نگرانی از میزان شارژ باقی‌مانده ندارید و می‌توانید از جاروبرقی رباتیک بهره‌مند شوید.

شارژر جارو برقی روباتیک شیائومی

امکانات جاروبرقی رباتیک S8

جاروبرقی رباتیک S8 از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است که عملکرد تمیزکاری را بهبود می‌بخشد. این امکانات شامل:

1. شناسایی فرش و پارچه پاک کن خودکار: وقتی جاروبرقی رباتیک S8 فرش را تشخیص می‌دهد، پارچه پاک کن خود را به ارتفاع 5 میلیمتر بلند می‌کند تا از تماس پد مرطوب با فرش جلوگیری شود و فرش بهینه تر تمیز شود.

2. برنامه‌ریزی تمیزکاری اتاق‌ها: با این جاروبرقی می‌توانید نقشه اتاق را مشاهده کرده و برای هر اتاق برنامه تمیزکاری جداگانه‌ای تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید قدرت مکش و حالت پاک‌کنی را برای هر اتاق به صورت جداگانه تنظیم کنید.

3. ایجاد مناطق محدود و دیوارهای مجازی: این جاروبرقی به شما اجازه می‌دهد تا در نقشه اتاق مناطق محدود و دیوارهای مجازی ایجاد کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا ربات را به خاطر داشته باشید که کدام مناطق را باید تمیز کند و کدام مناطق را نباید وارد شود.

4. پشتیبانی از اساتید صوتی: جاروبرقی رباتیک S8 از پشتیبانی از اساتید صوتی معروف مانند الکسا، گوگل و سیری نیز برخوردار است. این به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از دستورات صوتی، جاروبرقی را به راحتی کنترل کنید و تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید.

این امکانات پیشرفته باعث می‌شوند که استفاده از جاروبرقی رباتیک S8 به عنوان یک ابزار تمیزکاری هوشمند و کارآمد، بهبود یابد و به شما کمک کند تا خانه خود را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید, مشکی

گارانتی

ضمانت اصالت کالا

نوع جارو

رباتیک

توان

69 وات

قدرت مکش

6000 پاسکال

نوع موتور

Brushless

میزان صدا

67 dB

ظرفیت مخزن آب

300 میلی لیتر

حجم مخزن زباله

400 میلی لیتر

قابلیت تی کشیدن

دارد

متراژ تحت پوشش

300 متر مربع

سنسور

PreciSense® LiDAR Navigation, التراسونیک, تشخیص ارتفاع, ژیروسکوپ, سنسور تشخیص اجسام در حال حرکت, سنسور تشخیص دیوار, سنسور تشخیص مانع, سنسور دریافت شارژ مجدد, سنسور ضد برخورد, سنسور ضد سقوط, سنسور لیزری LDS, سنسور مخزن آب, سنسور مخزن زباله, سنسور نقشه یابی, شتاب سنج

عملکرد باطری

180 دقیقه

ظرفیت باطری

5200 میلی آمپر

زمان شارژ

6 ساعت

فیلتراسیون

فیلتر HEPA

اقلام همراه

مخزن آب VibraWash
پد تی کشی VibraWash
پایه شارژ
کابل برق
دفترچه راهنما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Roborock S8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی