0

Cart

خانهمحصولاتلوازم خانگیاتو بخار شیائومی ZYGTJ01KL

اتو بخار شیائومی ZYGTJ01KL

xiaomi garment steamer ZYGTJ01KL
  • ولتاژ 220 ولت
  • توان 2200 وات
  • ظرفیت مخزن آب 2 لیتر
  • پمپ فشار 500 کیلو پاسکال
  • دارای 6 استاندارد محافظتی
  • دارای فناوری کمپرسور

 

 

۱۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

اتوبخار هوشمند شیائومی مدل Xiaomi garment steamer zygtj01kl

اتوبخار هوشمند شیائومی مدل Xiaomi garment steamer zygtj01kl یک محصول نوآورانه از برند جهانی شیائومی است که ده ها قابلیت ویژه را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول در سر تا سر کشور ما با استقبال رو به رو شده و قیمت و هزینه به صرفه ای برای مصرف کنندگان به همراه دارد. این محصول با توان ۲۲۰۰ ولتی همه نیازهای شما را برای اتوکشی برآورده می سازد. با به کارگیری آن به سرعت می توانید انواع متریال مجاز را اتو کشی کرده و صاف و مرتب کنید.

اتو بخار شیائومی مدل ZYGTJ01KL

طراحی ظاهر اتوبخار هوشمند شیائومی

اتوبخار هوشمند شیائومی مدل Xiaomi garment steamer zygtj01kl با طراحی شیک و زیبا ارائه شده است. به همین خاطر خانم های خانه دار به یکی از طرفداران پر و پا قرص این محصولات تبدیل شده اند. در برخی موارد این محصول به همراه میز اتو در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که ظاهر کار را شکیل تر جلوه می دهد. این اتو بخار با ظاهری مدرن دیزاین شده و از رنگ سفید برای بدنه آن استفاده شده است. به همین خاطر خانم ها و آقایان به سهولت از آن در گوشه و کنار خانه خود استفاده می کنند. طرز کار ساده این اتو بخار نیز یکی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود.

مشخصات کیفی اتوبخار Xiaomi garment steamer zygtj01kl

اتوبخار هوشمند شیائومی مدل Xiaomi garment steamer zygtj01kl با مشخصه های کاربردی در اختیار شما قرار می گیرد. به همین خاطر با استفاده از آن امور اتوکشی منزل بسیار ساده تر می شود. از ویژگی های مهم آن می توان به دنده های تنظیم بخار آن اشاره کرد که در سه درجه مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید بسته به نحوه استفاده و نوع کاربری خود هر یک از این حالت ها را بر روی اتو بخار خود تنظیم کنید. ظرفیت مخزن هر یک از این اتوها بسیار مناسب بوده و برای استفاده در چند نوبت اتوکشی کارایی خواهد داشت. به این ترتیب برای پر کردن مخزن به کار رفته در این تجهیزات با مشکلی رو به رو نمی شوید.

ظرفیت مخزن اتوبخار هوشمند شیائومی مدل Xiaomi garment steamer zygtj01kl 2 لیتر آب گنجایش دارد که سطح معقولی از ظرفیت منبع آب اتوهای موجود در بازار است. میز همراه این اتوها نیز قابلیت تنظیم دارد. به این ترتیب می توانید بر اساس نحوه اتوکشی و محل قرارگیری آن تنظیمات لازم را در بدنه محصول اعمال کنید. هر یک از این دستگاه ها استانداردهای محافظتی بین المللی را در صنایع ساخت لوازم خانگی بین المللی را به خود اختصاص داده اند و به یک کالای محبوب و پر طرفدار تبدیل شده اند.

اتو بخار شیائومی مدل ZYGTJ01KL

روش های اتو کشی با اتوی Xiaomi garment steamer zygtj01kl

اتوبخار هوشمند شیائومی مدل Xiaomi garment steamer zygtj01kl شما را با قابلیت های مدرن اتوکشی در دنیای لوازم الکترونیکی پیشرفته آشنا می کند. در این سیستم حرفه ای به چند روش اتوکشی دسترسی خواهید داشت. موارد زیر مورد توجه مصرف کنندگان این محصول قرار دارند:

  • شما می توانید از قابلیت اتوکشی تخت این محصول استفاده کرده و به سهولت هر گونه لباس و الیافی را اتو بکشید.
  • اتو کشی مورب نیز در ساختار این لوازم خانگی انجام می گیرد و کاربردهای ویژه ای به همراه دارد.
  • اتوکشی با روش آویز نیز یکی از حالت های پرطرفدار در این محصول به شمار می رود که در کمتر محصول مشابهی مشاهده می شود.

ویژگی های کیفی اتوی Xiaomi garment steamer zygtj01kl

اتوبخار هوشمند شیائومی مدل Xiaomi garment steamer zygtj01kl با ویژگی های حرفه ای و کاربردی ارائه می شود. شما می توانید از هر یک از این آپشن ها برای اتوکشی الیاف مختلف استفاده کنید. فناوری کمپرسور یکی از مهم ترین ویژگی های این اتو به شمار می رود. شما می توانید از قابلیت گرمایش ثانویه دستگاه نیز برای بهبود پروسه اتوکشی بهره مند شوید. به این ترتیب از این لوازم خانگی بهترین استفاده را خواهید داشت. این دستگاه با بیشترین میزان استریلیزاسیون در دمای بالا تولید و طراحی شده است.

قابلیت های استریلیزاسیون اتو بخار Xiaomi garment steamer zygtj01kl

اتوبخار هوشمند شیائومی مدل Xiaomi garment steamer zygtj01kl می تواند هر آن چه که بر روی آن قرار می گیرد را استریل کند. به این ترتیب با هر بار اتو کشی انواع میکروب ها و آلودگی های موجود بر روی الیاف نیز از بین می روند و با بیماری ها مقابله خواهد شد. این روش در زمان شیوع بیماری های همه گیر بسیار کارآمد خواهد بود. در سیستم این لوازم خانگی از قابلیت های ویژه ای برای افزایش اثر استریلیزاسیون استفاده شده است که ساختار آن را نسبت به سایر محصولات مشابه به برتری رسانده است. با استفاده از این محصول علاوه بر دریافت قابلیت های مدرن اتوهای امروزی در مصرف برق منزل خود نیز صرفه جویی خواهید کرد. به این ترتیب هزینه قبوض برق مصرفی شما بسیار کمتر خواهد بود.

اتو بخار شیائومی مدل ZYGTJ01KL

جمع بندی

در این بخش در رابطه با اتوبخار هوشمند شیائومی مدل Xiaomi garment steamer zygtj01kl اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از انواع دسته بندی های این اتوبخارهای حرفه ای به صورت کاربردی طراحی شده و برای اتوکشی انواع الیاف کارایی خواهند داشت. شما می توانید از این محصولات برای سرعت بخشیدن به فرایند اتو کشی نیز استفاده کنید. قابلیت های منحصر به فرد اتوهای هوشمند شیائومی برای استریل کردن الیاف و از بین بردن میکروب ها و باکتری ها نیز کارایی خواهند داشت. به این ترتیب این اتو یک وسیله همه کاره برای همه مصرف کنندگان به شمار می رود.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو بخار شیائومی ZYGTJ01KL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی