0

Cart

خانهمحصولاتلوازم خانگیبخاری برقی هوشمند شیائومی S

بخاری برقی هوشمند شیائومی S

xiaomi smart space heater S
  • مقاومت در برابر آب
  • محدوده تحت پوشش 21 الی 30 متر مربع
  • دارای صفحه کنترل
  • سیستم ایمنی برای خاموش شدن خودکار دستگاه
  • دارای سنسور محافظت دربرابر گرمای بیش از حد

 

 

۶.۴۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S

بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S از ورژن گلوبال یکی از بهترین محصولات گرمایشی هستند که در سال های اخیر روانه بازارهای فروش شده است. این بخاری هوشمند یک محصول کارآمد و فوق العاده است که با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا طراحی شده است. با استفاده از این محصول گرم کردن هر محیط در کوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین میزان کیفیت انجام می گیرد. قیمت به صرفه این محصول در کنار سایر ویژگی های کیفی آن توجه هر خریداری را به خود جلب می کند.

بخاری برقی هوشمند شیائومی S

مشخصات فنی بخاری برقی Mi smart space heater S

بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S با مشخصه های فنی مهمی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. از میان آن ها می توان به توان بالای محصول اشاره کرد که بیشتر از بسیاری از محصولات رقیب است. این بخاری برقی با توان ۲۲۰۰ وات با سرعت هر چه تمام تر محیط را گرم می کند. این بخاری متراژ قابل توجهی از محیط ساختمان را پوشش می دهد. به این ترتیب هر گونه محدودیت برای استفاده از این سیستم های گرمایشی به سرعت از بین می رود.

این بخاری های کاربردی برخلاف سیستم های گرمایشی نفتی و گازی هیچ گونه آلودگی محیطی به همراه ندارند. در نتیجه یک محصول بی خطر برای استفاده در محیط های بسته به شمار می روند. بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S سرعت عمل بالایی برای گرم کردن محیط دارد و در چند حالت گرمایشی متفاوت قابل تنظیم خواهد بود. این ویژگی های بخاری Mi smart space heater S با توجه بسیاری از مصرف کنندگان در بازارهای خرید و فروش لوازم خانگی رو به رو شده است.

قابلیت های هوشمند بخاری Mi smart space heater S

بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S یک محصول منحصر به فرد است که جدیدترین ابزارهای کنترلی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. با استفاده از آن می توانید هر یک از تنظیمات به کار رفته در بخاری خود را به صورت از راه دور کنترل کنید. مدیریت کلیه این تنظیمات تنها با چند کلیک ساده انجام می گیرد. در این زمینه نرم افزارها و اپ های تخصصی ارائه شده برای این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند که کلیه نیازهای مصرف کننده را برآورده خواهند کرد.

شما می توانید از کنترل هوشمند همراه این دستگاه نیز برای رسیدن به هدف ایده آل خود استفاده کنید. به همراه هر یک از این تجهیزات اپ های هوشمندی برای استفاده در دستگاه های مربوطه ارائه می شوند که کار شما را در این زمینه ساده تر خواهند کرد. این محصول به صورت وای فای و بی سیم قابل کنترل خواهد بود.

بخاری برقی هوشمند شیائومی S

قابلیت های بخاری هوشمند Mi smart space heater S

بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S قابلیت های ویژه ای در اختیار شما قرار می دهد. از میان آن ها می توان به قابلیت ایمنی قفل کودک اشاره کرد که مزایای بی شماری برای خانواده هایی که بچه کوچک دارند، به همراه خواهد داشت. Mi smart space heater S با وجود این قابلیت ها توانسته به یک وسیله گرمایشی امن و مطمئن تبدیل شود. دسته های آویز لباس نیز در این تجهیزات یکی از مهم ترین آپشن های به کار رفته در این محصول به شمار می روند.

بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S با دسته های آویز لباس به یک محصولات چندمنظوره تبدیل می شوند که کارایی آن را چندین برابر می کند. شما هزینه خرید یک دستگاه را می پردازید و چندین ابزار جانبی دریافت خواهید کرد! سیستم روشن و خاموش شدن خودکار دستگاه نیز یکی دیگر از آپشن های موجود در این تجهیزات است که قابلیت های ویژه ای در اختیار شما قرار می دهد. در این بخاری سنسورهایی برای تعیین وضعیت دمایی محیط به کار رفته اند که برای پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و حریق مورد استفاده قرار می گیرند. محافظت در برابر گرمای بیش از حد در این تجهیزات یکی از قابلیت های ویژه در ساختار آن ها به شمار می رود.

ساختار طراحی بخاری هوشمند Mi smart space heater S

بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S با طراحی ویژه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بخاری های کاربردی فضای بسیار کمی را در محیط اشغال می کنند. به همین خاطر برای نصب در بسیاری از فضاها مورد استفاده قرار می گیرند. وزن سبک این محصول حمل و نقل و جا به جایی آن را برای نصب در محیط های مختلف ساده تر می کند. شما می توانید با در نظر گرفتن این ویژگی های کیفی، از این محصول ایده آل برای هر سبک دکوراسیونی در محیط منزل خود استفاده کنید. این بخاری ها برای اداره ها و سازمان های رسمی نیز یک کالای کاربردی به شمار می روند.

بخاری برقی هوشمند شیائومی S

جمع بندی

در این بخش در رابطه با انواع دسته بندی های بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از این تجهیزات به صورت گسترده در سر تا سر کشور ما مورد استفاده قرار گرفته و به یک محصول پرطرفدار تبدیل شده اند. کمپانی شیائومی با در نظر گرفتن ریزه کاری های بسیار ساخت و طراحی این محصولات منحصر به فرد را تکمیل کرده است. طراحی و دیزاین شیک این محصولات در کنار قابلیت های ویژه آن ها سبب افزایش میزان خرید و فروش هر یک در سطح بین المللی شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بخاری برقی هوشمند شیائومی S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی