0

Cart

جارو شارژی Xiaomi Truclean W10 Ultra

Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum
  • طراحی مینیمال
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • سیستم شست‌وشوی خودکار
  • دستگیره ارگونومیک
  • باتری 3680 میلی آمپر

۳۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

جارو شارژی شیائومی مدل  Truclean W10 Ultra بهترین انتخاب برای شما

تصور کنید بعد از یک روز پرمشغله، به خانه‌ای پا می‌گذارید که گویی فرشته‌های نظافت در آن بال بال زده‌اند! دیگر خبری از غبار و آشغال نیست، فقط فرش‌های تمیز و درخشان، سطوحی عاری از هرگونه آلودگی و هوایی پاک و مطبوع در انتظار شماست. این جادوی نظافت، با جاروبرقی خارق‌العاده Xiaomi Truclean W10 Ultra به حقیقت می‌پیوندد.

درواقع شیائومی غول دنیای فناوری، بار دیگر با نوآوری و خلاقیت خود، محصولی بی‌نظیر را به دنیای نظافت منزل عرضه کرده است. Truclean W10 Ultra، نخستین جاروبرقی رباتیک تمام اتوماتیک شیائومی، با قدرت مکش فوق‌العاده و سیستم شستشوی خودکار خود، به شما کمک می‌کند. تا در کمترین زمان، خانه‌ای عاری از هرگونه آلودگی داشته باشید.

جارو شارژی شیائومی مدل Xiaomi Truclean W10 Ultra

طراحی، ظاهر و ابعاد Truclean W10 Ultra

جارو شارژی Truclean W10 Ultra شاهکار جدید شیائومی، با طراحی شیک و مینیمالیستی و به همراه قدرت تمیز کنندگی فوق‌العاده، پاکیزگی بی‌نظیری را به خانه شما هدیه می‌دهد. این جارو با برس‌های گردان خود به طور کامل سطوح مختلف را تمیز می‌کند. و با طراحی عمودی، به شما در نظافت آسان گوشه‌ها و زیر مبل‌ها کمک می‌کند.

همچنین Truclean W10 Ultra با وزن مناسب و دستگیره ارگونومیک، استفاده آسان و بدون خستگی را برای شما فراهم می‌کند. بدنه این جارو نیز از مواد باکیفیت ساخته شده تا سال‌ها کارایی و عملکرد بی‌نظیر را به شما هدیه دهد.

 

قدرت تمیز کنندگی سه گانه Truclean W10 Ultra

قدرت تمیز کنندگی سه‌گانه این جارو، انقلابی در نظافت منزل شما ایجاد می‌کند. دیگر نیازی به صرف زمان و انرژی برای جارو زدن، تی کشیدن و شستشوی جداگانه برس‌ها نیست. Truclean W10 Ultra با یک حرکت، سطوح را خیس، خشک و تمیز می‌کند.

قدرت مکش فوق‌العاده آن، گرد و غبار و زباله‌ها را در چشم به هم زدنی از بین می‌برد. همچنین شستشوی با دمای بالا آن نیز لکه‌های سرسخت را به‌طور موثری پاک خواهد کرد. پس از اتمام کار، جارو را به پایه شارژ متصل کنید. تا برس غلطکی به‌طور خودکار و با استفاده از آب گرم تمیز شود. همچنین این سیستم هوشمند، از ایجاد بوی نامطبوع و کپک زدن برس نیز جلوگیری می‌کند.

جارو شارژی شیائومی مدل Truclean W10 Ultra

داک هوشمند و خودکار Truclean W10 Ultra

جاروبرقی خود را رها کنید تا داک هوشمند، کارهای طاقت فرسا را به عهده بگیرد. این داک با پر کردن خودکار مخزن آب، گرم کردن آب برای نظافت قوی‌تر و شارژ جاروبرقی تجربه‌ای بی نظیر از نظافت را به شما هدیه می‌دهد. درواقع داک هوشمند با مخزن 3 لیتری خود، نیاز به پر کردن مکرر آب را از بین برده و به‌عنوان پایه شارژ نیز عمل می‌کند. با داک هوشمند از شر جاروبرقی کثیف و مخزن خالی خلاص شوید و از نظافتی آسان لذت ببرید.

جارو شارژی شیائومی مدل Truclean W10 Ultra

باتری جارو شارژی Xiaomi Truclean W10 

جارو شارژی عصایی Truclean W10 Ultra شیائومی با باتری 3680 میلی آمپری قدرتمند خود، خیالتان را از بابت نظافت سطوح مختلف در خانه‌های بزرگ راحت می‌کند. این جارو به همراه مخزن 745 میلی‌لیتری آب تمیز و مخزن 640 میلی‌لیتری آب کثیف، تا 35 دقیقه بدون نیاز به شارژ مجدد یا پر کردن مخزن، به کار خود ادامه می‌دهد.

اما این همه ماجرا نیست! W10 Ultra مجهز به سنسوری هوشمند است که میزان لکه را در زمان واقعی تشخیص می‌دهد. و به‌طور خودکار حجم آب و مکش را تنظیم می‌کند. این قابلیت نه تنها به عمر باتری کمک می‌کند. بلکه از هدر رفتن آب اضافی نیز جلوگیری می‌کند و نظافتی بهینه و اقتصادی را به ارمغان می‌آورد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید

وزن

11.8 kg

ابعاد

27 × 27 × 111 cm

امکانات جارو شارژی

جذب مایعات

قدرت موتور

2100 وات

دارای LED

هشدار مخزن آب

ظرفیت مخزن آب

3 لیتر

ولتاژ باتری

21.6

عمر باتری

35 دقیقه

نوع اتصال به منبع تغذیه

دارای داک شارژ

ویژگی‌های نظافتی

سیستم شست‌وشوی خودکار

سطح نویز

80 دسی بل

کارکرد با آب گرم

دارد

سنسورهای تشخیص لکه

دارد

ایستگاه شستشو

دارد

خشک کن پدها

دارد

اقلام همراه محصول

جارو شارژی عصایی (دستگیره، فیلتر، برس اصلی، پد تی) ایستگاه شارژ برس اصلی ( یک عدد اضافه) پد تی ( یک عدد اضافه) فیلتر (یک عدد اضافه) کابل برق دفترچه راهنما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو شارژی Xiaomi Truclean W10 Ultra”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی