0

Cart

خانهمحصولاتدوربیندوربین هوشمند IMILAB EC3

دوربین هوشمند IMILAB EC3

IMILAB EC3 Security Camera
  • استاندارد IP66
  • مجهز به لنز واید 110 درجه چرخش270 درجه
  • قابلیت دید در شب تا 15 متر
  • تشخیص حرکت مشکوک
  • پشتیبانی از نرم افزار MI HOME
  • قابلیت ضبط صدا
  • نوع حسگر تصویر CMOS
  • قابلیت بزرگنمایی دیجیتال

۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

دوربین مداربسته ناظری امنیتی است که برخلاف انسان‌ها همیشه هوشیار خواهد بود. یکی از انتخاب‌های بهینه برای منزل یا محل کار Xiaomi IMILAB EC3 Security Camera شیائومی است. ایمیلب زیر برند مطرح شیائومی با سابقه‌ درخشان، رقیبی قدرتمند برای سایر برندها در بازار است. این دوربین از برند شیائومی طیف گسترده‌ای از عملکردها مانند کاربردهای دوربین امنیتی یا دوربین مانیتور کودکان را هم شامل شود.
ویژگی منحصر به فرد این دوربین سیستم صوتی دو طرفه آن است. برای مثال می‌توانید از طریق دوربین با کودک خود در اتاق صحبت کنید یا اگر دوربین را جلوی درب ورودی نصب کرده‌اید، به راحتی به مزاحمان هشدار دهید. در ادامه به بررسی وسیع‌تر ویژگی‌های دوربین مدار بسته ایمیلب EC3 خواهیم پرداخت.

دوربین مدار بسته هوشمند مدل IMILAB EC3

طراحی Xiaomi IMILAB EC3 Security Camera

این دوربین نسبت به نسل‌های قبلی خود تغییرات ظاهری چندانی ندارد. بدنه مانند معمول از پلاستیک ABS با الگوی استوانه‌ای ساخته شده است. رنگ آن همچنان برای هماهنگی با تم محیط، سفید است. برجسته‌ترین تغییر در ظاهر Xiaomi IMILAB EC3 Security Camera دو آنتن وای فای در چپ و راست استوانه است که تحت شبکه WiFi 802.11 b/g/n قرار دارند. به کار بردن مواد اولیه ABS علاوه بر کاهش هزینه، وزن محصول را نیز تا 520 گرم کاهش داده است تا دوربین با ثبات بیشتری روی دیوار نصب شود.

به لطف ابعاد کوچک 11.7 در 11.6 سانتی متری، این دوربین به راحتی در مکان‌های مختلف نصب می‌شود. می‌توانید دوربین را در باغ، راه پله، مغازه یا اتاق خود نصب کنید و در هر زمان و مکان از آن چه در اطراف دوربین می‌گذرد آگاه باشید. طراحی قوی و جدید دو آنتن طرفین دوربین فاصله انتقال بی‌سیم را بیشتر می‌کند و عملکرد بین دیواری بهتری را موجب می‌شود.

دوربین مدار بسته هوشمند مدل IMILAB EC3

کیفیت دوربین مدار بسته ایمیلب EC3

Xiaomi IMILAB EC3 Security Camera استانداردهای مورد نیاز برای نصب و راه اندازی در فضای باز را دارد. این استانداردها شامل، گواهی IP66 و تحمل دامنه دمایی – 20 تا 60 درجه سانتیگراد هستند. به بیان ساده این محصول ضد آب و ضد گرد و غبار است. تصاویر در این دوربین با سنسور 2 مگاپیکسلی و رزولوشن فول اچ‌دی ثبت می‌شوند.
دوربین مدار بسته ایمیلب EC3 قابلیت چرخش فوق عریض 270 درجه‌ای را دارد و زاویه دید آن 110 درجه را پوشش می‌دهد که انتخابی بهینه برای نظارت بر خانه یا محل کار خواهد بود.

حافظه دوربین

حافظه Xiaomi IMILAB EC3 Security Camera تحت شبکه Imilab EC3 outdoor Mijia ip camera با انکودینگ جدید H.265 پر می‌شود که از مزایای آن می‌توان به وضوح تصویر فول اچ دی، اشغال فضای کمتر و سرعت انتقال سریع‌تر اشاره کرد. همچنین اسلات کارت حافظه تعبیه شده روی بدنه این دوربین تا 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. همچنین با شروع استفاده از این دوربین 7 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان دریافت می‌کنید.

دوربین مدار بسته هوشمند مدل IMILAB EC3

منطقه عملکرد دوربین

این دوربین تا شعاع 15 متری، تمام سوژه‌ها را با وضوح ثبت خواهد کرد. لرزشگیر و حسگر وایدِ به کار رفته در Xiaomi IMILAB EC3 Security Camera اسناد را واضح و بدون نویز ثبت می‌کند. با وجود قابلیت دید در شب پیشرفته با 10 چراغ LED قوی، تصاویر با کیفیت بالا و تمام رنگی در طیف وسیعی از شرایط نوری، از نور کم در مواقع ابری بودن آسمان تا نور شب ثبت خواهند شد. حتی در تاریکی مطلق با کمک حسگر مادون قرمز هر گونه حرکت مشکوکی تشخیص داده خواهد شد.

آژیر هوشمند

دیگر خبری از هشدارهای کاذب نیست. این دستگاه دارای آژیر هوشمند +100 دسی بل است. این آژیر با تشخیص پیشرفته هوش مصنوعی به محض تشخیص حرکت مشکوک هشدار صوتی تولید کرده و ویدئویی 10 ثانیه‌ای ضبط می‌کند. این هشدار به همراه ویدئو فورا برای مالک دوربین ارسال می‌شود. Xiaomi IMILAB EC3 Security Camera با استفاده از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته EC3 بلافاصله به شما اطلاع می‌دهد که چه کسانی در محل رفت و آمد دارند.

دوربین مدار بسته هوشمند مدل IMILAB EC3

راهنمای راه اندازی Xiaomi IMILAB EC3 Security Camera

برای شروع نصب اولین حرکت اساسی نصب نرم افزار Mi Home خواهد بود. برنامه را می‌توانید از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. پس از نصب برنامه روی سیستم عامل اندروید یا iOS، با طی سه گام در این برنامه حساب کاربری ایجاد کنید که کنترل دستگاه را به عهده بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین هوشمند IMILAB EC3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی