0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتجارو رباتیکجارو رباتیک شیائومی Xiaomi S10

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi S10

Xiaomi Mi Robot Vacuum S10
  • قدرت مکش 4000 پاسکال
  • ظرفیت باتری 3200 میلی آمپر بر ساعت
  • قابلیت تی کشی
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • بازگشت خودکار به ایستگاه شارژ
  • قابلیت محدود کردن دسترس
  • دارای فیلتر بهداشتی
  • دارای تایمر

۱۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

معمولا جارو کشیدن یکی از کارهای مهم خانه است که از حق نگذریم  وقت گیر و خسته کننده هم می باشد. امروزه همه ی کارها در زندگی آسان شده و شیائومی برندی است که در زمینه ی هوشمند سازی قدم برمیدارد. شما می توانید جارو زدن را تبدیل به کاری لذت بخش کنید که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، آن هم از طریق جارو رباتیک شیائومی مدل S10 که یکی از به صرفه ترین ، جمع و جور ترین و صد البته قدرتمند ترین جارو های رباتیک است.

ساختار این نوع جارو به نوعی است که می توانید هر گونه سطحی را از گرد و خاک، لکه، آشغال و… پاک و تمیز کنید، در ادامه بیشتر با این نوع جارو و ویژگی های آن آشنا می شوید.

جارو روباتیک شیائومی S10

موتور جارو برقی رباتیک شیائومی S10

این نوع جاروبرقی رباتیک موتوری قدرتمند و مکش قوی 4000 پاسکال دارد که در کوتاه ترین زمان انواع کثیفی ها را پاکسازی می کند. جاروبرقی رباتیک شیائومی S10  به دلیل وجود موتور براشلس قوی خود، هر گونه گرد و غبار و مو را به راحتی از بین می برد.

همچنین دارای مخزن آب 2 در 1 است که گرد و غبار و رطوبت را به صورت هوشمندانه از هم جدا می کند.

امروزه اکثر افراد در خانه ها از حیوانات خانگی نگهداری می کنند، پس دیگر نگران موهای ریخته شده حیوانات نباشید چرا که این نوع جارو به بهترین شیوه و مکش بالایی که دارد همه را جمع کرده و خیالتان را راحت می کند.

جارو روباتیک شیائومی S10

مخزن هوشمند آب

از دیگر مواردی که جاروی رباتیک شیائومی S10  به آن توجه ویژه ای دارد کنترل رطوبت برای پاکسازی است. به گونه ای که هنگام تمیز کردن کف خانه مخزن آب هوشمند، آب را به طور یکنواخت پخش می کند تا رطوبت در همه جا ثابت بوده و هیچ قسمتی خیس نشود. برای قرار دادن مواد مختلف کف، سه تنظیم مختلف آب وجود دارد، همچنین محفظه ای دارد که آب و گرد و غبار را از به طور جداگانه تمیز می کند تا راحت و بدون نگرانی بتوانید همه قسمت ها  را تمیز کنید.

باتری جاروبرقی رباتیک شیائومیS10

عمر باتری این نوع جاروبرقی بسیار طولانی حساب می شود، چراکه ظرفیت باتری آن حدود 3200 میلی آمپر ساعت است. با توجه به ظرفیت باتری جاروی رباتیک شیائومی S10  در حالت عادی و استاندارد در مدت 130 دقیقه پاکسازی سطوح را تامین می کند که دیگر جای نگرانی برای نظافت نیست به دلیل اینکه زمان بیشتری هم برای نظافت نیاز نیست، پس استفاده از این نوع جارو رباتیک از نظر مصرف باتری بسیار به صرفه می باشد.

جارو روباتیک شیائومی S10

نقشه برداری جارو برقی رباتیک شیائومیS10

این نوع جاروبرقی طوری خلاقانه و هوشمندانه ساخته شده که می تواند از همه قسمت های خانه به صورت جامع و با دقت  نقشه برداری کند. ناو بری لیزری بدون امکان گم شدن، محیط اطراف را تشخیص می دهد و کل خانه را جارو می کشد. جاروبرقی رباتیک شیائومی S10  با توجه به فناوری لیزری که دارد می تواند به اسکن 360 درجه دسترسی داشته و محیط خانه را به سرعت شناسایی کند همچنین یک نقشه خانه دقیق بسازد.

البته در کنار این موارد می توانید به Mi Home   متصل شده و نقشه را با حداکثر کارایی سفارشی کنید یعنی:

  • مناطق مختلف خانه را جداسازی کنید.
  • قسمت هایی که می خواهید تمیز شود علامت بزنید.
  • به هر اتاق یک نام بدهید.
  • بر اساس طبقات نقشه را تغییر دهید.
  • مناطقی را که نمی خواهید تمیز کنید مشخص کنید.

جارو روباتیک شیائومی S10

سنسور های پیشرفته

این جارو رباتیک شیائومی هوشمند S10  دارای سنسور های متعددی است که امکان تشخیص محیط های پیچیده را دارد و احتمال خراب شدن یا گیر کردن آن با این سنسور ها کاهش می یابد، در ادامه برای آشنایی بیشتر نام برده می شود:

  1. سنسور LDS برجسته، یکی از مهم ترین سنسورهایی است کارایی آن فاصله لیزری پیشرفته، موقعیت یابی دقیق، اندازه گیری دقیق فاصله و انجام آن را بهتر امکان پذیر می کند.
  2. پوشش هوشمند گوشه، با این روش تمیز کردن 100 درصدی خانه و دنبال کردن دیوار ها امکان پذیر است.
  3. برای به حداقل رساندن ضربه ها محیط اطراف را در زمان واقعی شناسایی می کند.
  4. سنسور صخره، از افتادن جارو رباتیک در قسمت لبه ها جلوگیری می کند.

جارو روباتیک شیائومی S10

قدرت تی کشی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و جدید جارو برقی های رباتیک شیائومی S10  قدرت تی کشی آن است که دارای یک مخزن هوشمند آب است و می تواند با تشخیص نوع سطح، مقدار مناسب آب را انتخاب کند. این جارو قابلیت جذب آب قوی و حذف موثر لکه ها را داراست. در ساختار این نوع جارو پد ها از پارچه بافته شده است که رطوبت را به طور یکنواخت حفظ می کند. لکه های کف را با عملکرد پاکسازی قدرتمند به طور موثر پاک می کند و از سطوح کف در سراسر خانه محافظت می کند. از تی کشی فوق العاده این جارو بهره ببرید و محیط خود را تمیز کنید. سطح پاشش آب در جارو رباتیک شیائومی  S10  قابل تنظیم است تا کف شما بیش از حد مرطوب و خیس نشود.

جارو روباتیک شیائومی S10

کلام پایانی

جاروبرقی رباتیک شیائومی S10  یکی از بهترین جارو های هوشمند از برند شیائومی است که با تهیه آن می توانید تمامی سطوح خانه را از گرد و غبار، لکه ها، آشغال، مو و…. تمیز کنید. دیگر نگران تمیز کردن خانه خود نباشید چرا که می توانید با داشتن این جارو یکی از کار های مهم خانه که جارو کشیدن است را به عهده جارو برقی رباتیک شیائومی S10  واگذار کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک شیائومی Xiaomi S10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی