0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتهواپز(سرخ کن بدون روغن)سرخ کن بدون روغن هوا پز شیائومی Mijia Smart Air Fryer 4L (MAF04)

سرخ کن بدون روغن هوا پز شیائومی Mijia Smart Air Fryer 4L (MAF04)

Xiaomi Smart Air Fryer 4L MAF05
  • ظرفیت 4 لیتر
  • بدون روغن
  • توان مصرفی 1200 وات
  • دارای صفحه نمایش لمسی OLED
  • پشتیبانی از کنترل صوتی

۵.۴۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

هواپز هوشمند شیائومی Air fryer 4L تجربه‌ای جدید از آشپزی

آیا تا به‌حال به فکر این افتاده‌اید که غذاهای خوشمزه‌ای مثل سیب‌زمینی سرخ‌کرده، بوقلمون پخته، یا مرغ سوخاری را با استفاده از روغن کمتر و سالم‌تری بپزی؟ اگر جوابت بله است، پس هواپز شیائومی Air Fryer 4L می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

درواقع این سرخ کن با استفاده از جریان هوای گرم ۳۶۰ درجه، غذاها را بدون استفاده از روغن زیادی به‌خوبی پخته و ترد می‌کند. همچنین این سرخ کن با قابلیت‌های فراوان خود، می‌تواند به شما کمک کند. تا غذاهای خوشمزه و سالم‌تری را در خانه درست کنید. حال در ادامه با هم نگاهی دقیق‌تری به مشخصات و امکانات این سرخ کن می‌اندازیم، پس با ما همراه باشید.

هواپز هوشمند شیائومی Air fryer 4L تجربه‌ای جدید از آشپزی

طراحی هواپز شیائومی Air fryer 4L ساده، کاربردی و هوشمند

هواپز شیائومی Air fryer 4L با طراحی ساده و کاربردی خود، گزینه‌ای ایده‌آل برای آشپزخانه‌های کوچک است. این دستگاه با ابعاد 33.5 در 25.4 در 30.4 سانتی‌متر و وزن 4.6 کیلوگرم، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

بدنه بیرونی هواپز شیائومی Air fryer 4L نیز با پوشش سفید براق پلاستیکی پوشیده شده است. این پوشش علاوه‌بر زیبایی، در برابر گرما و حرارت نیز مقاوم است. همچنین در نمای روبرویی دستگاه، یک صفحه نمایش لمسی OLED قرار دارد که امکان تنظیم زمان و دما، انتخاب عملکردهای پیش‌فرض و حتی زبان دستگاه را فراهم می‌کند.

علاوه‌بر این برای نظارت بر وضعیت پخت و پز، نیازی به بیرون کشیدن سبد هواپز نیست! لذا یک پنجره شفاف و عایق حرارت در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده است. که به شما امکان می‌دهد غذا را در حال پخت مشاهده کنید.

در مجموع هواپز شیائومی Air fryer 4L با طراحی ساده، کاربردی و هوشمند خود، گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است. که به دنبال یک دستگاه پخت و پز جمع‌وجور و کارآمد هستند.

 

عملکرد هواپز شیائومی Air Fryer 4L

شیائومی Air fryer 4L یک دستگاه پخت و پز چندکاره است. که می‌تواند غذاهای متنوعی را با کمترین میزان روغن بپزد. این دستگاه با ایجاد جریان هوای گرم 360 درجه، یک لایه بیرونی ترد و یک لایه داخلی نرم و آبدار ایجاد می‌کند.

حجم سرخ کن شیائومی نیز 4 لیتر است. که برای پخت غذا برای 1 تا 5 نفر کافی است و حداکثر توان نامی این دستگاه 1600 وات است. که باعث می‌شود دمای داخل دستگاه به سرعت افزایش یابد. همچنین این سرخ کن شیائومی می‌تواند علاوه‌بر سرخ کردن، میوه‌ها، سبزیجات و گوشت را تخمیر کند، یخ زدایی کند. و مانند فر، خشک کن میوه و دستگاه ماست بندی استفاده شود.

عملکرد شیائومی Air fryer 4L

پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Xiaomi

سرخ کن هوشمند شیائومی Air fryer 4L با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند و شبکه خانگی، تجربه‌ای جدید از آشپزی را برای شما رقم می‌زند. با کمک برنامه Mi Home، می‌توانید سرخ کن را طوری پیکربندی کنید که با دستیار صوتی گوگل یا آمازون الکسا کار کند.

با گفتن دستورات صوتی مانند “گوگل، هواپز را روشن کن” یا “آمازون، برای من مرغ سوخاری درست کن”، سرخ کن به‌صورت خودکار روشن می‌شود و طبق دستور غذای مورد نظر شما، شروع به پخت غذا می‌کند.

در حقیقت این قابلیت، آشپزی را بسیار آسان و راحت‌تر می‌کند و دیگر لازم نیست وقت خود را صرف تنظیمات سرخ کن کنید یا نگران سوختن غذا باشید. کافی است دستور غذای مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با گفتن یک دستور صوتی، سرخ کن شروع به کار می‌کند.

با خرید سرخ کن هوشمند شیائومی Air fryer 4L، می‌توانید آشپزی را به روشی جدید تجربه کنید و بدون نیاز به اتلاف وقت و انرژی، غذاهای خوشمزه‌ای برای خود و خانواده‌تان آماده کنید.

پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Xiaomi

چرا هواپز شیائومی Air fryer 4L را انتخاب کنیم؟

•ظرفیت 4 لیتر برای پخت غذا برای 1 تا 5 نفر

•فناوری جریان هوای گرم 360 درجه برای پخت یکنواخت و حفظ طعم و کیفیت اصلی غذاها

•سبد گریل قابل جدا شدن برای تهیه انواع غذاهای گریل‌شده بدون روغن

•بیش از 100 دستور پخت غذای پیش فرض

•11 حالت پخت قابل تنظیم

•پشتیبانی از کنترل صوتی

چرا هواپز شیائومی Air fryer 4L را انتخاب کنیم؟

سخن پایانی

در مجموع هواپز شیائومی Air Fryer 4L یک دستگاه پخت و پز چندکاره و ارزشمند است که می‌تواند به شما کمک کند تا غذاهای خوشمزه و سالمی را با کم‌ترین میزان روغن تهیه کنید. بنابراین اگر به‌دنبال یک سرخ کن هوشمند و کارآمد هستید، این دستگاه را حتماً در نظر بگیرید.

خب، حالا شما بگویید نظرتون درباره این محصول چیه؟ آیا فکر می‌کنید این هواپز برای شما مناسب است؟ اگر تجربه استفاده از این سرخ کن رو دارید، خوشحال می‌شیم نظرتان را با ما در میان بگذارید.

توضیحات تکمیلی

مدل

MAF04

حجم

4 لیتر

ابعاد

335*251*304 میلیمتر

محفظه

119*119*107 میلیمتر

وزن

3.9 کیلو گرم

دارای نمایشگر

LED

ولتاژ

220 ولت

جنس سبد

کامپوزیت نچسب هفت لایه

دارای

یک پنجره شفاف 3 لایه

سایر ویژگی ها

– عایق حرارتی سه لایه
– دید واضح در هر زمان
– صفحه نمایش OLED
– مناسب برای پخت غذا، یخ زدایی و خشک کردن میوه ها
– بیش از 50 دستورالعمل پخت
– پشتیبانی از دستیار صوتی

عملکرد

– چرخش هوای 360 درجه
– تولید حرارت یکنواخت
– تنظیم دما بین 40 تا 200 درجه سانتی گراد
– دما بین 40 تا 80 درجه، سرعت 1800 دور در دقیقه
– دما بین 80 تا 200 درجه، سرعت 2600 دور در دقیقه
– 24 ساعت کارکرد مداوم در دمای کم
برنامه ریزی هوشمند برای شروع فعالیت تا 24 ساعت
قابلیت بیرون کشیدن سبد برای نظارت بر پخت
– قطع فعالیت در هنگام بیرون کشیدن سبد
– ادامه فعالیت بعد از جا زدن سبد

محتویات جعبه

هواپز
سبد
صفحه گریل
دفترچه راهنما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخ کن بدون روغن هوا پز شیائومی Mijia Smart Air Fryer 4L (MAF04)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی