0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتجارو رباتیکجارو رباتیک شیائومی Xiaomi X10

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi X10

xiaomi robot vacuum cleaner X10
  • قدرت مکش 4000 پاسکال
  • ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر بر ساعت
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • بازگشت خودکار به ایستگاه شارژ
  • قابلیت برنامه ریزی

۲۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

یکی از مهم ترین موضوعات مهم در هر خانه ، تمیز کردن و جارو کشیدن آن است. ما در اینجا هستیم تا با جارو برقی رباتیک شیائومی ، مدل x10  شما را آشنا کنیم. با داشتن این نوع جارو می توانید بدون نیاز به تخلیه مداوم گرد و غبار ، از تمیزی و راحتی لذت ببرید.

این جارو قابلیت های زیادی چون اسکن از خانه شما را دارد، می توانید جهت آسودگی خاطر از این جارو رباتیک برای تمیزی خانه تان استفاده کنید. همچنین در زمان صرفه جویی می شود و دیگر مواردی که در ادامه به آن می پردازیم.

جارو برقی رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum X10

قدرت مکش جارو رباتیک شیائومیx10

جارو رباتیک شیائومی x10 قدرت مکش فوق العاده با دوام و قوی به قدرت 4000 پاسکال دارد که کف را به خوبی از موی حیوانات و گرد و غبار تمیز می کند. این نوع جارو رباتیک قدرت پاکسازی 2 در 1 را داشته و موهای حیوانات خانگی را با دمنده فن مکنده قدرتمند 4000 پاسکال به خوبی پاک می کند.

دیگر نگران آشغال های ریزی که در سطح خانه ریخته شده نباشید، با این مکش بالای جاروبرقی رباتیک شیائومی x10  سطحی تمیز و بدون هرگونه آشغال خواهید داشت.

جارو برقی رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum X10

ظرفیت مخزن جارو رباتیک شیائومیx10

در مخزن این جارو رباتیک 200 میلی لیتر آب قرار می گیرد که از طریق کنترل الکتریکی آب به مدت 80 دقیقه شستشو می شود و بعد  به صورت مساوی و بدون نشتی توضیع می کند. برای پاکسازی کامل کف در سراسر خانه از سه سطح کنترل جریان آب پشتیبانی می شود.

طبق مقدار آبی که در مخزن این جارو وجود دارد می توانید کف خانه را کاملا تمیز کرده و بدون اینکه کف خیس شود از تمیزی لذت ببرید. چراکه جارو رباتیک شیائومی x10  آب را به طور یکنواخت پخش کرده و سطوح را مرطوب می کند.

جارو برقی رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum X10

باتری قدرتمند جارو رباتیک شیائومیx10

این جارو رباتیک دارای باتری بزرگ داخلی 5200 میلی آمپر ساعتی است که به لطف عمر باتری بسیار طولانی می تواند 180 دقیقه در حالت استاندارد تمیز کند. با این شرایط می توانید خانه های بزرگ خود را به راحتی تمیز کرده و دیگر مشکلی نداشته باشید. برای شارژ مجدد این جارو 6 ساعت زمان لازم است، تا فول شارژ شده و بتوانید هر زمان که نیاز بود دوباره آن را روشن کنید تا محیط خانه و کف را  تمیز کند.

در واقع این جارو بدون هیچ مشکلی فضای خانه تا 300 مترمربع را تمیز می کند و در صورتی که فضای بیشتری باشد پس از اتمام شارژ به جایگاه خود رفته و بعد از شارژ مجدد به کار خود ادامه می دهد.

جارو برقی رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum X10

امکانات جارو رباتیک شیائومی

این نوع از جارو رباتیک دارای امکاناتی است که به عملکرد بهتر جارو کمک می کند، در ادامه با چند مورد آن نیز بهتر آشنا می شوید:

  • بعد از تمام شدن کار و تمیز کاری قادر است پدهای خود را تمیز کند و مجدد مخزن آب خود را پر کند.
  • این جارو دارای دو پد تی کشی حرفه ای است و با سرعت 180 دور در دقیقه می چرخد.
  • دارای پر کردن خودکار آب است و می تواند به طور تخصصی لکه ها را پاک کند.
  • جارو برقی رباتیک شیائومیx10 می تواند خانه را به بهترین نحو جارو کرده و تی بکشد.
  • این نوع جارو با قدرت پاکنندگی بالایی که داشته، توانایی پاک کردن همه لکه ها مثل قهوه خشک، گل و لای خانه شما و هر گونه آلودگی دیگر را دارد.
  • از دیگر امکانات این جارو این است که پارچه تمیز کننده خود را مرطوب نگه میدارد و برای جلوگیری از رشد میکروب ها، رطوبت و بو در صورت عدم استفاده به صورت خودکار خشک می شود.

جارو برقی رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum X10

قدرت تشخیص جارو رباتیک شیائومیx10

این نوع از جاروبرقی رباتیکx10 مانند فردی آموزش دیده  فرش داخل خانه را تشخیص می دهد و می داند با پد خیس نباید روی فرش برود، زمانی که به فرش می رسد به صورت خودکار پد های تی تا 7 میلی متر بالا می رود و از رطوبت و خیس شدن فرش جلوگیری می کند.

هنگام جارو کردن روی فرش سرعت مکش به صورت خودکار  بالا رفته تا فرش کاملا تمیز شود، بعد از اتمام کار در ایستگاه نظافتی پدهای تی کشی با حرارت بالا ضد عفونی و خشک می شود. چراکه هم پد ها و هم محیط به انواع قارچ ها، میکروب ها، بوی بد و…. دچار نشوند.

سنسورها

جارو رباتیک شیائومی x10  مانند دیگر جارو های رباتیک دارای سنسورهایی برای محافظت از این ربات می باشد:

  • سنسور سقوط: سنسور این جارو هنگام نزدیک شدن به قسمت هایی چون ارتفاع و بلندی هشدار می دهد.
  • سنسور شناسایی موانع: این ربات در صورتی که به مانعی نزدیک شود قبل از برخور با مانع سرعت خود را کاهش می دهد و اینگونه آسیب یا ضربه ای به آن وارد نمی شود.
  • سنسور شناسایی لبه ها: جاروی رباتیک شیائومی x10 لبه ها را تشخیص داده و به صورت کاملا موثر اطراف و کف را نظافت می کند.

جارو برقی رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum X10

مزایای سیستم ناوبری لیزری

یکی از مزایای این جارو سیستم ناوبری لیزری است به گونه ای که حرکت در تاریکی، اتصال شارژ کارآمد و دقیق، موقعیت یابی دقیق و نقشه برداری دقیق و برنامه ریزی در حال حرکت از توانایی های جارو رباتیک شیائومی x10 می باشد، که بسیار مورد استفاده و توجه قرار می گیرد.

کلام پایانی

انتخاب و تهیه جارو برقی رباتیک شیائومی x10 برای افراد سختگیر و حساس بهترین گزینه است، چرا که دیگر نیازی به تمیز کاری دوباره ندارید و تمامی این کار ها را چون پاک کردن لکه ها، گرد و غبار، جمع کردن مو، آشغال ها و… را این جارو برقی در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان انجام میدهد و می توانید از تمیز بودن خانه خود حس رضایت و خشنودی داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک شیائومی Xiaomi X10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی