0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتجارو رباتیکجارو رباتیک شیائومی Xiaomi S10 Plus

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi S10 Plus

Xiaomi Robot vacuum S10 Plus
  • قدرت مکش 4000 پاسکال
  • ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر بر ساعت
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • دارای سنسور برخورد, سنسور تشخیص فرش, سنسور ضد سقوط از ارتفاع, سنسور مجاورت
  • بازگشت خودکار به ایستگاه شارژ

۱۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

برند شیائومی به دلیل بکار بردن سنسورهای قوی در جارو رباتیک ها کیفیت محصولات خود را بالا برده است و ربات های شیائومی جزء بهترین جارو رباتیک ها هستند.

S10 Plus نسبت به محصولات قبل از نظر پیشرفت سنسور قدرت مکش و… ارتقا یافته است.

طراحی S10 Plus به شکل دایره‌ای است و با توجه به تحقیقات مدل‌های دایره‌ای خیلی بهتر می‌توانند از موانع عبور کنند و حتی می‌توانند به زیر مبلمان و کمد بروند.

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10 Plus

مکش شگفت‌انگیز

به جرئت می‌توان گفت قدرت مکش این ربات نسبت به مدل‌های قبل فوق‌العاده است. گرد و غبار و زباله ها را با یک حرکت جارو می‌کشد.
قدرت مکش ربات و فن قوی تر به ربات این امکان را می دهد که خانه شما را با کارایی بیشتری نظافت کند. با قدرت مکش و4 فن 4000Pa، نیازهای نظافت روزانه شما به راحتی برآورده می شود.
4 تنظیم قدرت مکش به شما این امکان را می دهد که گرد و غبار، مو و ذرات بزرگ را یکباره پاک کنید. همچنین کناره‌های ربات دارای برس است و تمام گوشه‌ها نظافت می‌شوند.

مکش در این جارو رباتیک 4 سطح متنوع دارد که کاربر باتوجه به میزان کثیفی می‌تواند آن را تنظیم کند، اندازه مخزن گرد و غبار  450 میلی‌لیتر است. در صورت پر شدن به آسانی تخلیه می‌شود. لازم به ذکر است که برس‌های  S10 Plus سیلیکونی هستند و برخلاف مدل‌های قبلی آسان تر تمیز می‌شوند.

در کنار مخزن گرد و غبار یک مخزن آب 250 میلی‌لیتری است که در هنگام نظافت می‌تواند از آب هم استفاده کند و سرسخت‌ترین لکه‌ها را پاک کند، میزان آب برای نظافت قابل تنظیم است که سطوح شما به اندازه مرطوب شوند.

S10 Plus وقتی که به فرش می‌رسد، اتومات قدرت مکش را افزایش می‌دهد.

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10 Plus

رطوبت ثابت

S10 Plus می‌تواند به طور موثر لکه ها را با 4 برابر قدرت پاک کنندگی پاک کند
پدهای دوتایی با سرعت بالا می چرخند تا اثر پاک کردن دستی با فشار را شبیه سازی کنند و قدرت نظافت را تا حد زیادی بهبود می بخشند و به طور موثر لکه های مرطوب، خشک و سایر لکه ها را از بین می برند.

این پدها با توجه به سنسور شناسایی فرش حین نظافت اصلا به سمت فرش نمی‌روند.

برند شیائومی در ساخت پدها از پارچه مرغوب استفاده کرده است به همین دلیل در جذب آب قوی و  از بین بردن لکه‌ها فوق‌العاده عمل می‌کنند.

مخزن آب S10 Plus وقتی که کامل پر باشد به 150 متر مربع از خانه را بدون وقفه طی می‌کشد. پس برای رفع نیاز نظافت یک خانه 150 متری مناسب است.

پدهای ربات ساخته شده از پارچه های بافته شده (80٪ پلی استر + 20٪ فیبر پلی پروپیلن اصلاح شده) رطوبت را به طور یکنواخت حفظ می کنند.
عملکرد نظافت قدرتمند به طور موثر لکه های کف را هنگام پاک کردن پاک می کند و می تواند به طور موثر از سطوح کف در سراسر خانه محافظت کند.

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10 Plus

ناوبری لیزری

سنسور ناوبری مسیرهای نظافت را به طور دقیق برنامه ریزی کنید. با کمک لیزر دو خطی و LDS LIDAR، ربات می‌تواند اتاق‌ها را اسکن 360 درجه کند و بدون توجه به شرایط نور اتاق، به سرعت نقشه‌ای بسازد، سپس مسیر نظافت را بدون هیچ گونه حذف یا خطایی به‌طور دقیق برنامه‌ریزی کند.

S10 Plus با استفاده از سنسور ناوبری موانع را به سرعت شناسایی می‌کند. این ربات دقیقاً از موانع جلوگیری می کند و از سطوح مبلمان رنگ شده محافظت می کند، به طور قابل توجهی خطر گیر افتادن را کاهش می دهد و از برخورد کمتر حتی در محیط های کم نور اطمینان می دهد.

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10 Plus

ظرفیت بالای باتری

عمر باتری تا 2 ساعت S10 Plus به آسانی می‌تواند خانه های بزرگ را اداره کند.
ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر ساعت می‌تواند 2 ساعت* در حالت استاندارد دوام بیاورد این ربات قادر است بیش از 200 منطقه* را با یک حرکت در حالت استاندارد تمیز کند، که بیش از اندازه کافی برای اداره اتاق های بزرگ است. ربات هروقت باتری تمام شود اتومات به ایستگاه باز می‌گردد.

شخصی‌سازی نظافت

با یک اپلیکیشن نظافت شخصی ایجاد کنید هنگامی که نقشه با استفاده از سنسور ساخته شد، می توانید با توجه به چیدمان اتاق، برنامه نظافت منطقی تری را با زمان نظافت تنظیم کرد، و همچنین منطقه و فرکانس ایجاد کرد حتی هر طور که دوست دارید سفارشی کنید.

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Robot Vacuum S10 Plus

کنترل از راه دور

می‌توانید از راه دور از طریق برنامه Xiaomi/Mi Home خانه را به طور خودکار در هر کجا که هستید نظافت کنید.

کلام پایانی

جارو رباتیک Xiaomi Robot Vacuum S10 Plus یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک جارو رباتیک با عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های متنوع هستند. این جارو رباتیک می‌تواند تجربه‌ای جدید از نظافت را برای شما فراهم کند و خانه‌ای تمیز و عاری از گرد و غبار را برای شما به ارمغان بیاورد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک شیائومی Xiaomi S10 Plus”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی