0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتجارو رباتیکجارو رباتیک روبوراک +Roborock Q8 Max

جارو رباتیک روبوراک +Roborock Q8 Max

Roborock Q8 Max+
  • 5500 پاسکال فشار مکش
  • قابلیت نقشه برداری چند طبقه
  • سیستم تخلیه خودکار
  • باتری فوق العاده 5200mAh
  • کم صدا و قدرتمند
  • دارای تخلیه خودکار زباله

۳۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

یکی از محصولات پرکاربرد و پیشرفته هوشمند، برند شیائومی جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل +Roborock Q8 Max است، با طراحی زیبا و پرکاربرد، به نظافت خانه شما کمک می‌کند.

طراحی و ابعاد

دارای ابعاد 350 در 350 در 97 میلی متر است و وزن آن 4 کیلوگرم می‌باشد. این ابعاد باعث می‌شود که این جارو رباتیک بتواند به راحتی در فضاهای مختلف حرکت کند و زیر مبلمان و جاهای دور از دسترس را نیز تمیز کند.

جنس بدنه

جنس بدنه جارو رباتیک +Roborock Q8 Max از پلاستیک ABS با کیفیت بالا ساخته شده است که مقاوم در برابر خط و خش و ضربه است. رنگ بدنه این جارو رباتیک مشکی است.

جارو رباتیک شیائومی مدل +Roborock Q8 Max

صفحه نمایش LED

در بالای بدنه جارو رباتیک +Roborock Q8 Max یک صفحه نمایش LED رنگی قرار دارد. این صفحه نمایش نشان می‌دهد که جارو رباتیک در چه حالتی قرار دارد، چه میزان باتری دارد، چه میزان زمان تا پایان تمیزکاری باقی مانده است و غیره.

دکمه‌های فیزیکی

در کنار صفحه نمایش جارو رباتیک +Roborock Q8 Max دو دکمه فیزیکی قرار دارند. دکمه روشن و خاموش که با نماد پاور مشخص شده است و دکمه شروع و توقف تمیزکاری که با نماد یک دایره مشخص شده است. با فشار دادن این دکمه‌ها می‌توانید جارو رباتیک را روشن و خاموش کنید یا تمیزکاری را شروع و توقف کنید.

برس‌های اصلی

جارو رباتیک +Roborock Q8 Max دارای دو برس اصلی است که در زیر بدنه قرار دارند. برس اول یک برس دوگانه از جنس لاستیک است که به صورت چرخشی عمل می‌کند و گرد و غبار را به سمت مکش جارو رباتیک هدایت می‌کند. برس دوم یک برس جانبی است که به جارو رباتیک کمک می‌کند تا گوشه‌ها و کناره‌ها را نیز به خوبی تمیز کند.

جارو رباتیک شیائومی مدل +Roborock Q8 Max

مخزن زباله

جارو رباتیک +Roborock Q8 Max دارای یک مخزن زباله 470 میلی‌لیتری است که می‌توان آن را به راحتی از جارو رباتیک جدا کرد و تخلیه کرد.

تخلیه خودکار

Q8 Max+ وقتی که نظافت را کامل انجام می‌دهد به ایستگاه خود باز می‌گردد. ایستگاه ربات را شارژ می‌کند و کاملا برس و پدها میشوید و تمیز می‌کند. کیسه تخلیه ایستگاه را هر 7 هفته یکبار باید تعویض کنید. پس دیگر نیازی نیست بعد از هربار نظافت ربات را دستی تمیز کنید. Q8 Max+ در زمان و وقت شما بسیار صرفه جویی کرده است.

مخزن Q8 Max+ ضد باکتری است و وقتی زباله هارا جمع‌آوری می‌کند اصلا نگران نشت نباشید.

انقلاب نظافت

+Q8 Max دارای یک برس کاملا جدید، به نام DuoRoller است، که شما با این قابلیت نظافت بدون دردسر را تجربه می‌کنید. همچنین دارای دو دکمه فیزیکی در کنار صفحه نمایش است، یک دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن و یک دکمه برای شروع و پایین نظافت، حتی شما می‌توانید از داخل صفحه نمایش، ببینید که ربات در حال انجام چه نوع فعالیتی هست.

DuoRoller، یکی از جدیدترین فناوری های برند روبوراک است، که برای بهبود عملکرد ربات روی فرش‌ها، و تضمین گره‌خوردگی موی کمتر ارائه شده است.

+Q8 Max، با قابلیت هوشمند خود وقتی به فرش نزدیک می‌شود، به راحتی شناسایی می‌کند و قدرت مکش خود را به حداکثر می‌رساند.

قدرت مکش چشمگیر

قدرت مکش 5500 پاسکال، این ربات باعث شده از سایر محصولات رقیب خود پیشی بگیرد، و این قدرت مکش این امکان را می‌دهد به راحتی هر نوع گرد و غبار، خاک و مو به آسانی از بین ببرد، و با هر بار نظافت، فضای بی عیب و نقصی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پس می‌توان گفت با توجه به این قدرت اگر بین سطوح کف شما درز‌هایی وجود داشته باشد، ربات با حرکت در جهت درزها، و قرار گرفتن بین ترک‌ها، به آسانی آنها را تمیز می‌کند. و دیگر از گرد و غباری بین ترک‌ها وجود ندارد. همچنین وقتی که به فرش نزدیک‌می‌شود، سریعا شناسایی انجام می‌شود، و قدرت مکش خود را به حداکثر می‌رساند.

جارو رباتیک شیائومی مدل +Roborock Q8 Max

سنسور شگفت انگیز

+Q8 Max، با توجه به تعداد زیادی سنسور هوشمند که دارد، محبوبیتی بین خریداران ایجاد کرده است.

  • سنسور لیدر (LiDAR): سنسور لیدر یکی از پیشرفته‌ترین الگوریتم روبوراک است، که برای ربات یک نقشه دقیق، از خانه را ایجاد می‌کند، و Q8 Max را با بهترین مسیر برای نظافت آشنا می‌کند.
  • سنسور شناسایی ارتفاع: این سنسور، وقتی که ربات به ارتفاعی مثل پله نزدیک می‌شود، اندازه ارتفاع را شناسایی می‌کند، و به ربات هشدار می‌دهد، و از افتادن ربات جلوگیری می‌کند.
  • سنسور ژیروسکوپ: این سنسور حالت چرخشی دارد، یعنی اینکه جهت حرکت ربات را مشخص می‌کند، و باعث می‌شود ربات به آسانی از گوشه و کناره‌های دیوار عبور کند.
  • سنسور شناسایی اجسام در حال حرکت: این سنسور با استفاده از دوربین هوش‌مصنوعی که در ربات استفاده شده است، این امکان را فراهم می‌آورد، اگر کودک یا حیوان خانگی در مسیر ربات در حال حرکت باشد، ربات شناسایی می‌کند، و مانع برخورد ربات به جسم می‌شود.
  • سنسور شناسایی اشیا ثابت: اگر در مسیر ربات دیوار، مبلمان، میز یا اسباب‌بازی وجود داشته باشد، این سنسور باعث شناسایی این اشیا می‌شود، و دیگر ربات برخورد نمی‌کند، تا هیچ آسیبی به اشیا و ربات وارد نشود.
  • سنسور LDS: این سنسور با نور لیزری، که دارد مسیر ربات را اندازه‌گیری می‌کند و نشان می‌دهد، تا ربات بهترین مسیر را انتخاب کند.

با همکاری، این سنسورها باهم باعث آرامش ذهن شما راجب ربات می‌شوند.

نظافت

شما می‌توانید با برنامه Roborock، روال تمیز کردن خانه خود را شخصی‌سازی کنید، زمان، حالت‌های نظافت و اتاق‌هایی که نیازمند نظافت است، را در برنامه مشخص کنید همچنین می‌توانید قدرت مکش و میزان آب برای هر قسمت از خانه را مشخص کنید. بعد ربات به صورت خودکار شروع به فعالیت می‌کند.

جارو رباتیک شیائومی مدل +Roborock Q8 Max

باتری قدرتمند

+Q8 Max با داشتن باتری، با قدرت 5200 آمپر، می‌تواند تا مدت زمان 4 ساعت، بدون وقفه به نظافت ادامه دهد، ایران شیائومی جلسات نظافت طولانی مدت را به شما تضمین می‌دهد.

ترکیب دو مخزن در یک کیسه

+Q8 Max ، بار ترکیب این دو مخزن امکان تخلیه آسان با زمان کم را برای شما فراهم کرده است. این مخزن حالت کشویی دارد، و به آسانی جدا می‌شود.

جارو رباتیک شیائومی مدل +Roborock Q8 Max

قفل کودک

اگر شما هم نگران بهم ریختن، تنظیمات ربات توسط کودک یا حیوان خانگی خود هستید، باید گفت که +Q8 Max، دارای قفل کودک هست، و دیگر هیچ نگرانی برای شما باقی نگذاشته است، پس می‌توانید با خیالی آسوده خرید خود را از ایران شیائومی انجام دهید.

جارو رباتیک شیائومی مدل +Roborock Q8 Max

کلام پایانی

جارو رباتیک شیائومی مدل +Roborock Q8 Max یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال جارو رباتیکی با کیفیت بالا هستند که بتواند کار تمیزکاری را به راحتی و با کیفیت بالا انجام دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک روبوراک +Roborock Q8 Max”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی