0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتجارو رباتیکجارو رباتیک روبوراک +Roborock Q7 Max

جارو رباتیک روبوراک +Roborock Q7 Max

Xiaomi Roborock Q7 Max+
  • تخلیه خودکار
  • باتری فوق العاده 5200 میلی آمپر ساعت
  • توان مکش 4200 پاسکال
  • هوشمندتر نسبت به رقبا
  • کاربری راحت

۳۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

جارو رباتیک Q7 Max+ ترکیبی عالی از فناوری های مدرن ، موثر و ثابت شده روبوراک است. این ربات رابط کاربری ساده و در عین حال پیشرفته ای را ارائه می‌دهد که در ادامه ، درباره اش با جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی و ابعاد

جارو رباتیک Roborock Q7 Max Plus دارای ابعاد 96.5×350×353 میلی‌متر است و وزنی در حدود 3.8 کیلوگرم دارد. این ابعاد و وزن موجب شده است که جارو رباتیک برای حرکت در محیط‌های مختلف، از جمله زیر مبلمان و تختخواب‌ها، مناسب باشد. شکل ظاهری جارو رباتیک Roborock Q7 Max plus دایره‌ای است.

جارو رباتیک شیائومی +Roborock Q7 Max

متریال و کیفیت ساخت

جارو رباتیک شیائومی Roborock Q7 Max plus از مواد باکیفیت ساخته شده است. بدنه اصلی جارو رباتیک از پلاستیک ABS ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش دارد. برس اصلی جارو رباتیک Roborock Q7 Max plus از الیاف نرم ساخته شده است که از آسیب دیدن کفپوش‌ها جلوگیری می‌کند. چرخ‌های جارو رباتیک از لاستیک ساخته شده‌اند که از سر خوردن جارو رباتیک در زمان حرکت روی سطوح مرطوب جلوگیری می‌کند.

قدرت مکش

قدرت مکش یکی از اصلی ترین عواملی است که هنگام انتخاب یک جارو رباتیک باید به آن توجه کرد. قدرت مکش بالاتر به معنای توانایی جارو رباتیک در جمع‌آوری گرد و غبار، مو و آشغال‌های ریز و درشت از روی سطوح مختلف است. جارو رباتیک شیائومی Roborock Q7 Max plus دارای قدرت مکش 4200 پاسکال است. این قدرت مکش برای جمع‌آوری گرد و غبار، مو و آشغال‌های ریز و درشت از روی سطوح مختلف، از جمله فرش، سرامیک و پارکت، مناسب است.

جارو رباتیک شیائومی +Roborock Q7 Max

باتری

باتری یکی از مهم‌ترین اجزای جارو رباتیک است که عمر مفید و عملکرد آن را تعیین می‌کند. جارو رباتیک شیائومی Roborock Q7 Max plus دارای یک باتری لیتیومی با ظرفیت 5200 میلی‌آمپر ساعت است. این ظرفیت باتری برای تمیز کردن یک خانه با مساحت 200 متر مربع کافی است. این جارو رباتیک در حالت استاندارد می‌تواند تا 180 دقیقه به طور مداوم کار کند.

این زمان کافی است تا جارو رباتیک بتواند کلیه نقاط خانه را تمیز کند. در صورتی که قدرت مکش جارو رباتیک را در حالت بالا تنظیم کنید، زمان کارکرد جارو رباتیک کاهش می‌یابد. در حالت بالا، جارو رباتیک می‌تواند تا 150 دقیقه به طور مداوم کار کند. جارو رباتیک Roborock Q7 Max plus دارای قابلیت شارژ سریع است. این جارو رباتیک می‌تواند در مدت زمان 3 ساعت به طور کامل شارژ شود.

تخلیه خودکار

اول از همه نگاهی کنیم به سیستم تخلیه خودکار و ایستگاه این جاروی هوشمند. Q7 Max+ دارای ویژگی Auto-Empty Dock Pure است، به این معنی که هر زمان که ربات برای شارژ برمی‌گردد، خاک و زباله درون مخزن را به صورت کاملا اتوماتیک خالی می‌ کند. ایستگاه تخلیه خودکار شامل یک کیسه گرد و غبار است که فقط هر هفت هفته یکبار باید آن را تعویض کنید! تصور کنید که برای نظافت منزل یا محل کار خود به مدت ۷ هفته شما دست به سیاه و سفید نمی زنید! یکی از ویژگی های خاص کیسه Q7Max+ این است که اجازه‌ی خروج گرده گل ها و ذرات ریز را نمی‌دهد که در نتیجه باعث پاک شدن فضای خانه و جلوگیری از بروز آلرژی می‌شود. همچنین شرکت روبوراک ، یک کیسه اضافی داخل جعبه برای شما فراهم کرده که این حتی کار شما را آسان تر نیز می کند. شما می توانید کیسه های بیشتری با قیمت مناسب نیز خریداری کنید. کافیست با تیم ایران شیائومی تماس ، و سفارشتان را درب منزل تحویل بگیرید.

وقتی صحبت از قدرت مکش به میان می آید ، روبوراک Q7 Max+ از بسیاری از رقبای بازار پیشی می گیرد. توان بسیار خوب  4200 پاسکال ، که برای جمع آوری همه نوع زباله و گرد و غبار از روی هر نوع سطحی کافیست. از قابلیت های ویژه این دستگاه می توان به سیستم Carpet Boost اشاره کرد. این سیستم اینگونه عمل می کند که هنگامی که به فرش می رسد ، قدرت مکش خود را افزایش داده و فرش را عاری از هرگونه کثیفی یا زباله می‌کند. همجنین اگر در خانه تان عضوی کوچک دارید یا از حیوان خانگی نگهداری می کنید ، نگران ذرات ریز روی زمین یا فرش نباشید ، Q7 Max+ قابلیت تمیز کردن Dual را داراست که همزمان هم جارو می کند و هم عمل طی‌کشی را انجام می دهد که با توجه به پمپ آب الکترونیکی و تزریق آب به پد طی ، می تواند به راحتی ذرات ریز را جذب کند.

جارو رباتیک شیائومی +Roborock Q7 Max

یکی به جای دوتا

برخلاف اکثر جارو رباتیک های موجود در بازار Q7Max+ با قرار دادن یک مخزن به جای دو مخزن ، کار را برای شما بسیار آسان کرده است. یعنی هم مخزن آب ،هم مخزن گرد و غبار را می توانید همزمان تخلیه کنید.

ظرفیت مخزن زباله : 470 میلی لیتر

ظرفیت مخزن آب : 350 میلی لیتر

ناوبری با سنسور LiDAR

Q7 Max+ با بهره وری از سنسور LiDAR قادر است دقیق ترین نقشه را از محیط رسم کند و مسیریابی دقیق تر و نظافتی سریع تر و کامل تر به شما ارائه دهد. این سنسور اجازه می دهد تا عملکرد جاروی شما هر روز بهتر و بهتر شود و خودش را نسبت به محیط بیشتر وقف دهد.

جارو رباتیک شیائومی +Roborock Q7 Max

قابلیت های اپلیکیشن

نقشه 3D

نگاهی به خانه خودتان بیاندازید و درک واضح تری از نقشه آن داشته باشید. حتی می توانید مبلمان و چیدمانتان را به نقشه اضافه کنید تا نمایشی بی عیب و نقص از خانه تان داشته باشید.

تخلیه خودکار ، اما هوشمند

به کمک سیستم Auto-Empty Dock Pure ، این امکان برای شما فراهم شده که تخلیه Q7 Max+ را نیز کنترل کنید. شما می توانید از بین گزینه های Smart, Light, Balanced, Max یکی را انتخاب کنید. در حالت Smart ، جارو رباتیک با توجه به عادات نظافت قبلی ، خودش را تخلیه می کند.

زمان‌بندی

قطعا زندگی در یک خانه بزرگ بسیار سخت و پیچیده است، اما شما می‌توانید با یک بار تنظیم برنامه و مشخص کردن ساعتی خاص ، تمیزکاری را به راحتی رها کنید و همه چیز را به روبوراک Q7 Max+ بسپارید.

جارو رباتیک شیائومی +Roborock Q7 Max

سیستم‌ نقشه برداری چند طبقه

برخی از خانه ها دارای چند طبقه هستند. با قابلیت نقشه برداری چند طبقه ، این ربات بدون نیاز به افزودن هیچگونه تنظیمات یا اضافه کردن ایستگاه ، می‌ تواند به کار خودش ادامه دهد.

امکانات روزمره

اگر شما زیاد آشپزی می‌کنید پس حتما از جارو کردن و طی کشیدن کف آشپزخانه بیزار هستید. از طرفی دیگر هدایت جارو رباتیک به محلی خاص ، کاری سخت و زمان بر است.  اما با استفاده از قابلیت روال‌ها (routines) و زمانبندی آن ، می‌توانید با یکبار تنظیم کردن و با زدن یک دکمه ، Q7 Max+ را به آشپزخانه یا هر جای دیگر بفرستید و به کار های مهم تر بپردازید.

مناطق ممنوعه و دیوارهای نامرئی

می توانید مناطقی که تمایلی به نظافت آن ها ندارید را ممنوعه اعلام کنید تا جاروی شما دیواری فرضی آن جا رسم کند. همچنین می توانید مناطقی را مشخص کنید که جارو رباتیک نباید آن جا را طی بزند.

قفل کودک

اگر نگران بهم ریختن تنظیمات ربات توسط فرزند یا حیوان خانگی خود هستید، می‌توانید قفل کودک ربات را فعال کنید و اصلا نگران عوض شدن تنظیمات هنگام تمیزکاری نباشید.

جارو رباتیک شیائومی +Roborock Q7 Max

کلام پایانی

جارو رباتیک شیائومی Roborock Q7 Max plus یک محصول باکیفیت و قدرتمند است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این جارو رباتیک برای افرادی که به دنبال یک جارو رباتیک با قدرت مکش بالا، قابلیت نظافت مرطوب و قابلیت‌های هوشمند متنوع هستند، گزینه مناسبی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک روبوراک +Roborock Q7 Max”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی