0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتجارو رباتیکجارو رباتیک روبوراک Roborock Q7 Max

جارو رباتیک روبوراک Roborock Q7 Max

Xiaomi Roborock Q7 Max
  • قدرت مکش 4200 پاسکال
  • ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر بر ساعت
  • دارای فیلتر بهداشتی
  • دارای سیستم نقشه برداری
  • دارای سنسور اسکن 3 بعدی محیط اطراف, سنسور تشخیص فرش, سنسور ضد سقوط از ارتفاع

۲۵.۲۴۰.۰۰۰ تومان

توضیحات

جارو رباتیک Q7 Max ترکیبی عالی از فناوری های مدرن ، موثر و ثابت شده روبوراک است. این ربات رابط کاربری ساده و در عین حال پیشرفته ای را ارائه می‌دهد که در ادامه ، درباره اش با جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد.

درواقع باید بدانید که جاروی رباتیک مدل Q7Max با Q7Max+ فقط از نظر تخلیه خودکار فرق دارد، Q7Max ایستگاه تخلیه خودکار ندارد.

 

طراحی و ابعاد

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max از طراحی ساده و در عین حال مدرنی برخوردار است. بدنه این جارو رباتیک از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. ابعاد این جارو رباتیک 35.30×35×9.6 سانتی‌متر است و وزن آن حدود 3.8 کیلو گرم می باشد. طراحی دایره‌ای بدنه این جارو رباتیک، به آن ظاهری ساده و یکپارچه داده است. در قسمت بالایی بدنه، یک دکمه پاور و دو دکمه برای کنترل عملکردهای اصلی جارو رباتیک قرار گرفته‌اند.

در قسمت جلویی بدنه، یک برج LiDAR برای نقشه‌برداری و مسیریابی جارو رباتیک قرار گرفته است. در قسمت زیرین بدنه، برس اصلی قرمز رنگ، چرخ‌های فنری بزرگ و برس‌های کناری قرار گرفته‌اند. برس اصلی قرمز رنگ وظیفه جمع‌آوری گرد و غبار و آشغال‌ها را بر عهده دارد. چرخ‌های فنری بزرگ به جارو رباتیک اجازه می‌دهند تا از موانع کوچک با ارتفاع تا 2 سانتی‌متر عبور کند. برس‌های کناری نیز به جارو رباتیک کمک می‌کنند تا گوشه‌ها و کناره‌ها را به طور کامل تمیز کند.

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max

باتری

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max از یک باتری لیتیومی با ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. این ظرفیت باتری، یکی از بالاترین ظرفیت‌های باتری در بین جاروهای رباتیک موجود در بازار است. باتری جارو رباتیک Roborock Q7 Max قادر است تا 180 دقیقه زمان کار کند. این بدان معناست که این جارو رباتیک می‌تواند به راحتی یک خانه متوسط ​​را به طور کامل تمیز کند. باتری جارو رباتیک Roborock Q7 Max از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این فناوری به این معنی است که جارو رباتیک می‌تواند در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ شود.

نظافت دوقلو

وقتی صحبت از قدرت مکش به میان می آید ، روبوراک Q7 Max از بسیاری از رقبای بازار پیشی می گیرد. توان بسیار خوب  4200 پاسکال ، که برای جمع آوری همه نوع زباله و گرد و غبار از روی هر نوع سطحی کافیست. از قابلیت های ویژه این دستگاه می توان به سیستم Carpet Boost اشاره کرد. این سیستم اینگونه عمل می کند که هنگامی که به فرش می رسد ، قدرت مکش خود را افزایش داده و فرش را عاری از هرگونه کثیفی یا زباله می‌کند. همجنین اگر در خانه تان عضوی کوچک دارید یا از حیوان خانگی نگهداری می کنید ، نگران ذرات ریز روی زمین یا فرش نباشید ، Q7 Max قابلیت تمیز کردن Dual را داراست که همزمان هم جارو می کند و هم عمل طی‌کشی را انجام می دهد که با توجه به پمپ آب الکترونیکی و تزریق آب به پد طی ، می تواند به راحتی ذرات ریز را جذب کند.

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max

یکی به جای دوتا

برخلاف اکثر جارو رباتیک های موجود در بازار Q7Max با قرار دادن یک مخزن به جای دو مخزن ، کار را برای شما بسیار آسان کرده است. یعنی هم مخزن آب ،هم مخزن گرد و غبار را می توانید همزمان تخلیه کنید.

ظرفیت مخزن زباله : 470 میلی لیتر

ظرفیت مخزن آب : 350 میلی لیتر

ناوبری با سنسور LiDAR

Q7 Max+ با بهره وری از سنسور LiDAR قادر است دقیق ترین نقشه را از محیط رسم کند و مسیریابی دقیق تر و نظافتی سریع تر و کامل تر به شما ارائه دهد. این سنسور اجازه می دهد تا عملکرد جاروی شما هر روز بهتر و بهتر شود و خودش را نسبت به محیط بیشتر وقف دهد.

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max

نقشه 3D

نگاهی به خانه خودتان بیاندازید و درک واضح تری از نقشه آن داشته باشید. حتی می توانید مبلمان و چیدمانتان را به نقشه اضافه کنید تا نمایشی بی عیب و نقص از خانه تان داشته باشید.

زمان‌بندی

قطعا زندگی در یک خانه بزرگ بسیار سخت و پیچیده است، اما شما می‌توانید با یک بار تنظیم برنامه و مشخص کردن ساعتی خاص ، تمیزکاری را به راحتی رها کنید و همه چیز را به روبوراک Q7 Max+ بسپارید.

سیستم‌ نقشه برداری چند طبقه

برخی از خانه ها دارای چند طبقه هستند. با قابلیت نقشه برداری چند طبقه ، این ربات بدون نیاز به افزودن هیچگونه تنظیمات یا اضافه کردن ایستگاه ، می‌ تواند به کار خودش ادامه دهد.

امکانات روزمره

اگر شما زیاد آشپزی می‌کنید پس حتما از جارو کردن و طی کشیدن کف آشپزخانه بیزار هستید. از طرفی دیگر هدایت جارو رباتیک به محلی خاص ، کاری سخت و زمان بر است.  اما با استفاده از قابلیت روال‌ها (routines) و زمانبندی آن ، می‌توانید با یکبار تنظیم کردن و با زدن یک دکمه ، Q7 Max را به آشپزخانه یا هر جای دیگر بفرستید و به کار های مهم تر بپردازید.

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max

مناطق ممنوعه و دیوارهای نامرئی

می توانید مناطقی که تمایلی به نظافت آن ها ندارید را ممنوعه اعلام کنید تا جاروی شما دیواری فرضی آن جا رسم کند. همچنین می توانید مناطقی را مشخص کنید که جارو رباتیک نباید آن جا را طی بزند.

قفل کودک

اگر نگران بهم ریختن تنظیمات ربات توسط فرزند یا حیوان خانگی خود هستید، می‌توانید قفل کودک ربات را فعال کنید و اصلا نگران عوض شدن تنظیمات هنگام تمیزکاری نباشید.

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max

کلام پایانی

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max یکی از بهترین جاروهای رباتیک موجود در بازار است که با بهره‌گیری از ویژگی‌ها و فناوری‌های پیشرفته، نظافت را به آسان‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد. این جارو رباتیک با قدرت مکش بالا، قابلیت نظافت مرطوب و فناوری‌های پیشرفته، می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یک جارو رباتیک با عملکرد عالی هستند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید, مشکی

گارانتی

ضمانت اصالت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک روبوراک Roborock Q7 Max”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی