0

Cart

خانهمحصولاتمچ بند هوشمندمچ بند هوشمند Mi Band 7 Pro

مچ بند هوشمند Mi Band 7 Pro

Xiaomi Smart Band 7 Pro global version
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • ضد آب تا عمق 50 متر
  • پشتیبانی از قلم اپل
  • دو سیم کارت
  • صفحه نمایش لمسی

۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

ساعت Miband 7 pro بهترین مچ بند هوشمند شیائومی تاکنون

شیائومی اولین بار در سال 2014 با معرفی Miband 1 وارد بازار ساعت‌های هوشمند شد. این ساعت هوشمند با قیمت ارزان و امکانات مناسب، خیلی زود به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و فروش بالایی داشت. شیائومی در سال‌های بعد، نسل‌های بعدی این ساعت هوشمند را با امکانات و قابلیت‌های بیشتر معرفی کرد.

Miband 7 pro که در سال 2023 معرفی شد، جدیدترین نسل از ساعت‌های هوشمند شیائومی است. این ساعت هوشمند با طراحی جدید، امکانات پیشرفته و قیمت مناسب، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ساعت‌های هوشمند در بازار شده است.

طراحی چشمگیر و جذاب Miband 7 pro

در مقایسه با نسل‌های قبلی می بندهای شیائومی، می بند 7 پرو دارای صفحه نمایش مستطیلی شکلی است که باعث افزایش چشمگیر اندازه صفحه نمایش شده است. این صفحه نمایش 1.64 اینچی از نوع AMOLED می‌باشد که رزولوشن 280 در 465 پیکسل را ارائه می‌دهد.

بندهای می بند 7 پرو از جنس سیلیکون هستند و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند که در آینده امکان تعویض بند نیز برای این محصول وجود خواهد داشت. بدنه می بند 7 پرو نیز از جنس پلاستیک فشرده (PC) می‌باشد که باعث افزایش مقاومت آن شده است. اما یکی از تغییرات مهم در طراحی این مچ بند، جایگزینی قفل دکمه‌ای با قفل سگکی است که این تغییر باعث افزایش امنیت دستگاه روی مچ شده است.

نمایشگر بزرگ، با کیفیت مچ بند هوشمند Miband 7 pro

شیائومی در نمایشگر می بند 7 پرو، تغییراتی قابل توجه ایجاد کرده است. این نمایشگر نسبت به نسل قبلی، 2 درصد بزرگ‌تر شده و از نوع AMOLED با رزولوشن 280 در 456 پیکسل است. این نمایشگر با تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ، تصاویری واضح و باکیفیت را به نمایش می‌گذارد.

یکی از ویژگی‌های جذاب نمایشگر می بند 7 پرو، قابلیت تنظیم خودکار روشنایی است. این قابلیت باعث می‌شود که روشنایی نمایشگر در هر شرایطی، متناسب با نور محیط تنظیم شود. در نتیجه، دیگر لازم نیست نگران کم یا زیاد بودن روشنایی نمایشگر باشید.

علاوه‌بر این، نمایشگر می بند 7 پرو با پوشش ضد خش و ضد اثرانگشت پوشیده شده است. در نتیجه این پوشش باعث می‌شود که نمایشگر در برابر خط و خش و اثر انگشت مقاوم باشد.

می بند 7 پرو یک دستیار ورزشی و سلامتی همه‌فن‌حریف

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، قابلیت پایش 117 تمرین ورزشی است که به شما کمک می‌کند تا فعالیت‌های ورزشی خود را به‌طور دقیق‌تر و کامل‌تری پیگیری کنید.

می بند 7 پرو با GPS داخلی و پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌ای Beidou، GLONASS، Galileo و QZSS، موقعیت مکانی شما را با دقت بسیار بالایی ردیابی می‌کند. این امر به شما کمک می‌کند تا مسافت طی‌شده، سرعت، زمان و سایر داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی خود را به‌طور دقیق‌تری مشاهده کنید. علاوه، بر این، می بند 7 پرو کاملاً ضد آب است و می‌توانید از آن برای ورزش‌های آبی مانند شنا و قایق‌رانی نیز استفاده کنید.

در کنار قابلیت‌های ورزشی می بند 7 پرو امکانات سلامتی متعددی نیز ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال این محصول می‌تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و استرس شما را به‌طور دقیق پایش کند. همچنین می‌توانید از می بند 7 پرو برای مدیریت چرخه قاعدگی خود نیز استفاده کنید.

 

باتری قدرتمند ساعت Mi Band 7 Pro

شیائومی در Mi Band 7 Pro، باتری را نسبت به نسخه پایه بهبود بخشیده است. ظرفیت باتری از 180 میلی آمپر ساعت به 235 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. این افزایش ظرفیت، باعث شده است که Mi Band 7 Pro در حالت استفاده عادی، تا 12 روز دوام بیاورد.

البته اگر از Mi Band 7 Pro به‌صورت سنگین و فشرده استفاده کنید، دوام باتری به 6 روز کاهش پیدا می‌کند. این مقدار نیز، برای یک مچ بند هوشمند قابل قبول است.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه در Mi Band 7 Pro، افزایش سرعت شارژ است. این مچ بند هوشمند حدود 40 درصد سریع‌تر از Mi Band 6 شارژ می‌شود. تنها با 5 دقیقه شارژ، می‌توانید تا 8 ساعت از Mi Band 7 Pro استفاده کنید.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مچ بند هوشمند Mi Band 7 Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی