0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند شیائومی Amazfit Falcon

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Falcon

Xiaomi Amazfit Falcon smart watch
  • ضد آب تا عمق 200 متری
  • نوع نمایشگر ساعت AMOLED
  • سایز نمایشگر ساعت 1.28 اینچ
  • بلوتوث ساعت 5.0
  • دارای GPS داخلی ساعت
  • دارای حسگر نور محیط
  • ظرفیت باتری ساعت 500 میلی آمپر ساعت

۲۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

ساعت هوشمند Amazfit Falcon  یک همراه همه‌فن‌حریف!

Amazfit یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند است، که این شرکت در سال‌های اخیر با عرضه محصولاتی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. در حقیقت Amazfit Bip S در سال 2018، Amazfit GTS در سال 2019 و Amazfit GTR در سال 2020 از جمله ساعت‌های هوشمند موفق Amazfit هستند که این محصولات با ویژگی‌هایی مانند طراحی زیبا، عمر باتری طولانی و قیمت مناسب، توانستند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کنند. Amazfit Falcon نیز در ادامه این سیر موفقیت‌آمیز، با ویژگی‌های پیشرفته‌تر و طراحی زیباتر، به یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در بازار تبدیل شده است.

بدنه و طراحی ساعت Amazfit Falcon

ساعت هوشمند Amazfit Falcon با بدنه‌ای تمام تیتانیومی، همانند بدنه‌ی هواپیماها، در برابر ضربات و فشار مقاوم است. این ساعت از شیشه‌ی ضد خش ساخته شده از کریستال یاقوت کبود محافظت می‌شود که حتی در برابر خط و خش‌های سخت نیز مقاوم است.

با وزن 64 گرمی (بدون بند)، Amazfit Falcon ممکن است کمی سنگین به نظر برسد، اما بند سیلیکونی 22 میلی‌متریِ راحت و خوش ساخت آن، وزن ساعت را قابل تحمل‌تر می‌کند. این بند به راحتی قابل تعویض است و می‌توانید آن را با بندهای دیگر با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف جایگزین کنید.

نمایشگر شفاف و درخشان Amazfit Falcon

ساعت هوشمند Amazfit Falcon با نمایشگر HD AMOLED 1.28 اینچی خود، تصاویر را با وضوح و رنگ‌های زنده و جذاب نمایش می‌دهد. رزولوشن 416 در 416 پیکسلی این نمایشگر، تراکم پیکسلی 326 ppi را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود تصاویر بسیار واضح و جزئیات‌دار به نظر برسند.

در کنار وضوح بالا، روشنایی 1000 نیتی این نمایشگر نیز باعث می‌شود محتواها در هر نوع شرایط نوری، حتی در زیر نور مستقیم خورشید، واضح و خوانا باشند. در حقیقت این ویژگی برای افرادی که زیاد در فضای باز فعالیت می‌کنند بسیار کاربردی است.

قابلیت‌ ساعت هوشمند Amazfit Falcon

ساعت هوشمند Amazfit Falcon با سنسور بیومتریک BioTracker3.0 PPG به همراه دیگر سنسورها می‌تواند به‌صورت شبانه‌روزی و یا آنی ضربان قلب، اکسیژن خون و سطح استرس شما را اندازه بگیرد. این ساعت همچنین می‌تواند 159 حالت ورزشی مختلف را ردیابی کند و 25 تمرین قدرتی و 8 حالت ورزشی مختلف را هم به صورت خودکار تشخیص دهد.

همچنین ساعت هوشمند Amazfit Falcon مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 است که با آن علاوه‌بر اتصال به گوشی هوشمند، می‌تواند به دستگاه‌های جانبی دیگری از قبیل Heart rate belt و Power meter نیز متصل شود. این ساعت همچنین از مکان‌یابی GPS دوبانده و پشتیبانی از 6 سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای نیز بهره می‌برد.

 

باتری قدرتمند Amazfit Falcon

ساعت هوشمند Amazfit Falcon با یک باتری قدرتمند 500 میلی‌آمپر ساعتی، تا 14 روز شارژدهی دارد. این یعنی شما می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ ساعت، تمام روز را با آن سپری کنید. حتی اگر یک ورزشکار حرفه‌ای باشید و از ساعت برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید، باز هم تا 7 روز ساعت شما شارژ خواهد داشت.

اما اگر می‌خواهید عمر باتری ساعت را تا حداکثر ممکن افزایش دهید، می‌توانید از حالت Battery Saver استفاده کنید. لذا در این حالت، برخی از ویژگی‌های ساعت غیرفعال می‌شوند و عمر باتری تا 30 روز افزایش می‌یابد.

سخن پایانی

در مجموع Amazfit Falcon یک ساعت هوشمند همه‌کاره و باکیفیت است که می‌تواند نیازهای طیف گسترده‌ای از کاربران را برآورده کند. این ساعت با طراحی زیبا و بدنه‌ مقاوم، گزینه‌ مناسبی برای استفاده روزمره و حتی در فعالیت‌های ورزشی می‌باشد. Amazfit Falcon همچنین با پشتیبانی بیش از 150 حالت ورزشی، قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام پیشرفته و عمر باتری طولانی، گزینه‌ای ایده‌آل برای ورزشکاران و افرادی است که به‌دنبال یک ساعت هوشمند همه‌کاره هستند.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

۱۸ ماه گارانتی شرکتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Falcon”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی