0

Cart

خانهمحصولاتمچ بند هوشمندمچ بند هوشمند Mi Band 8 Pro

مچ بند هوشمند Mi Band 8 Pro

Xiaomi 8 Pro Smart Watch
  • صفحه نمایش رنگی
  • صفحه نمایش لمسی
  • ظرفیت باتری 289 میلی آمپر ساعت
  • کنترل موسیقی
  • جنس بند سیلیکون

۴.۱۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

بررسی ساعت هوشمند Mi band 8 pro

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان، اخیراً جدیدترین محصول خود با نام Mi Band 8 Pro را معرفی کرد! درواقع شیائومی با معرفی این محصول، بار دیگر ثابت کرد که در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند و بندهای تناسب اندام پیشرو است. این ساعت هوشمند جدید، در مقایسه با Mi band 8، از طراحی جذاب‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر و قابلیت‌های پیشرفته‌تری برخوردار است.

همچنین Mi band 8 pro طراحی مشابه‌ای با Mi band 8 دارد، اما با چند تفاوت جزئی. این ساعت هوشمند دارای بدنه‌ای مستطیل شکل با صفحه نمایش AMOLED 1.56 اینچی است که حاشیه‌های صفحه نمایش نسبت به Mi band 8 کمی کاهش یافته‌اند. در نتیجه همین تفاوت کوچک باعث شده تا ظاهر این ساعت هوشمند، زیباتر و مدرن‌تر به نظر برسد.

طراحی شیک و مدرن شیائومی می بند 8 پرو

شیائومی Mi band 8 pro با طراحی شیک و مدرن خود، به‌راحتی می‌تواند با هر استایلی ست شود. بدنه این دستبند از جنس آلومینیوم با روکش نانو ضدخش و ضد اثر انگشت ساخته شده که ضخامت آن تنها 9.9 میلی‌متر می‌باشد! درواقع طراحی ظریف و سبک شیائومی می بند 8 پرو، باعث می‌شود متوجه نباشید که آن را به مچ خود بسته‌اید.

همچنین بند این ساعت از جنس سیلیکون نرم و راحت است که به‌راحتی قابل تعویض می‌باشد. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید Mi Band 8 Pro را با هر استایلی که می‌خواهید ست کنید و ظاهری شیک و مدرن داشته باشید.

لازم به ذکر است این مچ بند هیچ دکمه فیزیکی ندارد و تمام کنترل‌ها به‌صورت لمسی انجام می‌شوند. شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش، بین منوها و تنظیمات مختلف جابه‌جا شوید.

مچ بند مذکور علاوه‌بر بند اصلی، دارای بندهای چرمی و TPU نیز هست. این امر امکان تغییر ظاهر مچ بند را متناسب با هر موقعیتی فراهم می‌کند. همچنین این محصول در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند رنگ مورد نظر خود را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند.

 

نمایشگر بزرگ و باکیفیت Mi Band 8 Pro

می بند 8 پرو از یک نمایشگر بزرگ 1.74 اینچی AMOLED با رزولوشن 336 در 480 پیکسل بهره می‌برد که این نمایشگر، حدود 1 اینچ بزرگ‌تر از نمایشگر می بند 8 است و فضای بیشتری را برای نمایش محتوا در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نمایشگر می بند 8 پرو نیز از نوع AMOLED است که زاویه دید وسیعی دارد و رنگ‌های نمایش داده شده در این نمایشگر، زنده‌تر و پر جنب و جوش‌تر هستند و سیاهی‌ها عمیق و شفاف دیده می‌شوند. نرخ رفرش 60 هرتز نیز باعث شده تا تصاویر در این نمایشگر با روانی بیشتری نمایش داده شوند.

در مجموع اگر به‌دنبال یک اسمارت بند با نمایشگر بزرگ و باکیفیت هستید، می بند 8 پرو گزینه مناسبی برای شما است. لذا این نمایشگر تجربه کاربری لذت‌بخشی را برای شما فراهم می‌کند.

حسگرهای Mi Band 8 Pro، سلامتی و فعالیت‌های شما را زیر نظر دارند

مچ بند هوشمند Mi Band 8 Pro از مجموعه‌ای حسگرهای پیشرفته برای پایش سلامتی و فعالیت‌های کاربر استفاده می‌کند که به‌طور کلب این حسگرها عبارتند از:

  • سنسور ضربان قلب، ضربان قلب کاربر را در طول روز و شب اندازه‌گیری می‌کند و در صورت خارج شدن از محدوده طبیعی، هشدار می‌دهد.
  • سنسور اکسیژن خون، سطح اکسیژن خون کاربر را اندازه‌گیری می‌کند و در صورت کاهش سطح اکسیژن، به کاربر کمک می‌کند تا آن را بهبود بخشد.
  • سنسور فشار خون، فشار خون کاربر را اندازه‌گیری می‌کند و در صورت بالا یا پایین بودن فشار خون، به کاربر کمک می‌کند تا آن را کنترل کند.
  • GPS، مکان جغرافیایی کاربر را تعیین می‌کند و فعالیت‌های ورزشی کاربر را با دقت بیشتری ثبت می‌کند.
  • NFC، امکان پرداخت الکترونیکی، انتقال اطلاعات و کنترل دستگاه‌های هوشمند را فراهم می‌کند.

در مجموع Mi Band 8 Pro، یک مچ بند هوشمند قدرتمند و همه‌کاره است که به شما کمک می‌کند تا زندگی سالم‌تر و فعال‌تری داشته باشید.

مچ بند هوشمند شیائومی می بند 8 پرو همیار ورزشی و سلامتی شما

مچ بند هوشمند شیائومی می‌بند 8 پرو یک دستیار ورزشی و سلامتی همه‌کاره است که به شما کمک می‌کند تا فعالیت‌های ورزشی خود را به‌طور دقیق‌تر و موثرتری پیگیری کنید. این مچ بند از بیش از 150 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سرعت، فاصله، زمان، ارتفاع و سطح شیب را در هنگام ورزش ثبت و نمایش دهد. همچنین این مچ بند می‌تواند باتوجه به نوع ورزش، توصیه‌های مناسب برای بهبود عملکرد و سلامت کاربر را ارائه دهد.

برای مثال اگر شما در حال دویدن هستید، Mi Band 8 Pro می‌تواند به شما بگوید که چه سرعتی را حفظ کنید، چه زمانی استراحت کنید، چه مقدار آب بنوشید و غیره. درواقع این قابلیت‌ها به شما کمک می‌کنند تا از ورزش خود نهایت لذت را ببرید و در عین حال، سلامتی خود را نیز حفظ کنید.

علاوه‌بر آن، این محصول دارای یک دستیار صوتی است که به شما امکان می‌دهد تا از طریق آن به کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند شیائومی خود بپردازید. این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد، به‌ویژه اگر شما از سایر محصولات شیائومی مانند تلویزیون هوشمند یا اسپیکر هوشمند استفاده می‌کنید.

 

باتری Mi Band 8 Pro، یک هفته شارژ برای شما

Mi Band 8 Pro باتری قدرتمندی دارد که می‌تواند تا یک هفته شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. این باتری 289 میلی‌آمپر ساعتی با استفاده از پنل AMOLED و بهینه‌سازی‌های شیائومی، مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده است.البته میزان شارژدهی باتری به عوامل مختلفی مانند روشن بودن حالت Always-on-Display، استفاده از GPS و میزان فعالیت ورزشی شما بستگی دارد. اما در حالت کلی می‌توان انتظار داشت که با یک بار شارژ، Mi Band 8 Pro شما را تا یک هفته همراهی کند. شارژ مجدد باتری آن نیز با استفاده از شارژر مغناطیسی سریع انجام می‌شود و حدود 80 دقیقه زمان خواهد برد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مچ بند هوشمند Mi Band 8 Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی