0

Cart

خانهمحصولاتمچ بند هوشمندمچ بند هوشمند Mi Band 7

مچ بند هوشمند Mi Band 7

Xiaomi Mi Band 7 Smart Band

۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 همراهی هوشمند برای سلامتی و تناسب اندام

می‌دونم دنبال یه دستیار کوچولو می‌گردی که تو زندگیت نظم و انگیزه به ارمغان بیاره. یه رفیق باحال که همیشه همراهت باشه، تو سلامتیت شریکت باشه و ازت در برابر خطرات محافظت کنه. مچ بند Mi Band 7 جدیدترین شاهکار شیائومی، همون چیزیه که دنبالش هستی! درواقع این مچ بند هوشمند با کلی امکانات جذاب می‌تونه زندگیت رو متحول کنه.

شیائومی Mi Band 7 با طراحیِ شیک و مدرن، صفحه نمایشِ بزرگ و رنگی، و عمر باتریِ طولانی، یک انتخاب ایده‌آله برای اشخاصی است که به‌دنبال یک مچ بند هوشمندِ باکیفیت و مقرون به صرفه هستند. پس منتظر چی هستید؟ همین حالا Mi Band 7 سفارش دهید و یک همراه همه کاره برای خودت داشته باش!

طراحی خاص شیائومی Mi Band 7

شیائومی بار دیگر با Mi Band 7، معیارهای طراحی یک مچ بند هوشمند مقرون به صرفه را ارتقا داده است. این مچ بند با حفظ استایل شناخته شده سری Mi Band، از یک نمایشگر مستطیلی با لبه‌های گرد و بدنه‌ای باریک‌تر از نسل قبل بهره می‌برد.

استفاده از سیلیکون طبی یا TPU در ساخت بندها، انعطاف‌پذیری و مقاومت بالایی به آن‌ها بخشیده و از اذیت شدن پوست دستتان در استفاده طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند. علاوه‌بر آن تنوع رنگی جذاب بندها نیز به شما امکان می‌دهد تا Mi Band 7 را به‌راحتی با استایل روزمره و ورزشی خود ست کنید.

همچنین مقاومت Mi Band 7 در برابر آب تا عمق 50 متر، آن را به همراهی ایده‌آل برای شنا تبدیل کرده است. 4 مود هوشمند شناسایی خودکار ورزش‌های آبی و شنا نیز به شما در ارزیابی دقیق‌تر عملکردتان در این رشته‌های ورزشی کمک می‌کنند.

ویژگی‌ها و امکانات شیائومی می بند 7

شیائومی در نسل جدید مچ بند محبوب خود می بند 7، از نمایشگری 1.62 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326 در هر اینچ استفاده کرده است. این نمایشگر 25 درصد فضای بیشتری نسبت به نسل قبل ارائه می‌دهد و تجربه بصری به مراتب بهتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. زاویه دید نمایشگر نیز افزایش یافته و وضوح تصویر در زوایای مختلف حفظ شده است.

علاوه‌بر این، می بند 7 از فناوری Always-On Display پشتیبانی می کند و به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به روشن کردن کامل صفحه نمایش، اطلاعات ضروری مانند زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کنید.

همچنین شیائومی بیش از 100 واچ فیس جدید برای می بند 7 طراحی کرده است که از نظر تنوع و انیمیشن‌ها نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. چیپ جدید به کار رفته در این مچ بند نیز پردازش سریع‌تری را ارائه می‌دهد و باعث روان‌تر شدن رابط کاربری شده است.

لازم به ذکر است می بند 7 از بلوتوث 5.2 با فناوری BLE بهره می‌برد و به شما امکان می‌دهد تا آن را به گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون‌های اپل متصل کنید. همچنین این مچ بند هوشمند از سیستم عامل اندروید 6.0 و iOS 10 یا بالاتر پشتیبانی می‌کند.

عملکرد شیائومی Mi Band 7 

ساعت Mi Band 7، جدیدترین مچ بند هوشمند شیائومی با مجموعه‌ای از حسگرهای پیشرفته، به شما کمک می‌کند تا سلامتی و تناسب اندام خود را به سطحی جدید ارتقا دهید. درواقع شتاب‌سنج و ژیروسکوپ 3 محوره حرکات شما را با دقت ردیابی می‌کنند، در حالی که سنجش ضربان قلب 24 ساعته و SpO2، اطلاعات کاملی از وضعیت سلامتی شما ارائه می‌دهند.

علاوه‌بر این Mi Band 7 با بیش از 120 حالت ورزشی مختلف، از پیاده‌روی و دویدن تا یوگا و شنا، همراهی ایده‌آل برای هر نوع فعالیت ورزشی است و الگوریتم‌های پیشرفته ورزشی، به شما در ارزیابی عملکردتان و پیشرفت در مسیر تناسب اندام کمک می‌کنند.

همچنین با اتصال Mi Band 7 به اپلیکیشن Sports Health شیائومی، می‌توانید به دنیایی از اطلاعات و امکانات جدید دسترسی پیدا کنید مانند مشاهده جزئیات فعالیت‌های ورزشی، اشتراک‌گذاری پیشرفت‌ها با دوستان و رقابت با آنها، تنها بخشی از امکانات این اپلیکیشن جذاب است.

 

باتری مچ بند هوشمند Mi Band 7 

مچ بند هوشمند Mi Band 7 از یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که تا 15 روز با استفاده معمولی شارژدهی خواهد داشت. این عمر باتری در مقایسه با نسل قبلی خود Mi Band 6، که 125 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشت ارتقای قابل توجهی محسوب می‌شود.

البته باید به این نکته توجه داشت که عمر باتری به نحوه استفاده شما از مچ بند بستگی دارد. اگر از قابلیت‌هایی مانند Always-On و اندازه‌گیری مداوم ضربان قلب استفاده کنید، عمر باتری به 9 روز کاهش می‌یابد. همچنین شارژ مجدد باتری Mi Band 7 با استفاده از کابل مغناطیسی مخصوص انجام می‌شود که شارژ کامل آن تقریبا 2 ساعت زمان می‌برد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مچ بند هوشمند Mi Band 7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی