0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند شیائومی Amazfit Active Edge

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Active Edge

Xiaomi Amazfit Active Edge smart watch
  • نسخه بلوتوث 5.2
  • ظرفیت باتری 370 میلی آمپر ساعت
  • دارای سنسور میزان اکسیژن خون، بررسی میزان استرس، تمرین تنفس
  • دارای GPS
  • ضد آب
  • اندازه صفحه نمایش 1.32 اینچ

۷.۷۰۰.۰۰۰ تومان۷.۹۰۰.۰۰۰ تومان

توضیحات

edge ، ساعت هوشمندی که سلامت شما را زیر نظر دارد!

شیائومی با ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 2، توانست دنیای ساعت‌های هوشمند را به چالش بزرگی بکشد! اما حالا نوبت به Amazfit Active Edge رسیده تا این بازار را داغ‌تر کند.

ساعت Active Edge با ظاهر جسورانه و متفاوت خود، توانسته نظر همه را به خود جلب کند و با بدنه ضد آب تا 10 ATM، می‌تواند در هر شرایطی همراه شما باشد. همچنین Active Edge با پشتیبانی از بیش از 130 فعالیت ورزشی، تمام نیازهای ورزشکاران را برطرف خواهد کرد.

اما Active Edge تنها یک ساعت هوشمند ورزشی نیست! درواقع این ساعت با امکانات سلامت‌محور دیگر مانند نظارت بر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و خواب، به شما کمک می‌کند تا سلامت خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

بنابراین اگر به‌دنبال یک ساعت هوشمند خشن اما مقاوم هستید که تمام نیازهای شما را برطرف کند، Amazfit Active Edge انتخاب مناسبی برای شماست.

طراحی خاص ساعت شیائومی Amazfit Active Edge

وقتی برای اولین بار به Amazfit Active Edge نگاه می‌کنید، بلافاصله متوجه طراحی‌ خشن و جسورانه‌اش خواهید شد. این ساعت هوشمند شبیه هیچ ساعت هوشمند مدرنی نیست، گویی سازنده تلاش کرده خواسته روح ماجراجویان را تسکین دهد و آن را برای ماجراجویی ساخته است.

همچنین باید بگوییم Active Edge در سه رنگ مشکی، سفید و سبز به بازار عرضه شده است که اندازه آن کمی کوچک‌تر از انتظار است. با ابعاد 46.62 در 46.62 در 12 میلی‌متری، روی مچ دست به‌خوبی می‌نشیند و فقط به مچ‌های ضخیم مردانه تعلق ندارد. وزن آن نیز تنها 34 گرم است که باعث می‌شود به‌راحتی روی دست قرار بگیرد.

در رابطه با بدنه Active Edge باید بگوییم از پلاستیک دو رنگ ساخته شده است که این جنس، علاوه‌بر زیبایی باعث افزایش مقاومت ساعت در برابر ضربه و خراش می‌شود. Active Edge همچنین دارای استاندارد 10 ATM مقاومت در برابر آب است که به معنای مقاومت آن در برابر آب تا عمق 100 متر می‌باشد.

صفحه نمایش Active Edge یک نمایشگر قوی برای ماجراجویی

ساعت هوشمند Active Edge دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی TFT با وضوح 360×360 و 277 PPI است که این صفحه نمایش از لحاظ وضوح، شفافیت و ترکیب رنگی، کمی ضعیف‌تر از صفحه نمایش AMOLED ساعت هوشمند T-Rex 2 است. اما با این حال، برای یک ساعت هوشمند ورزشی، صفحه نمایش Active Edge عملکرد خوبی دارد.

همچنین صفحه نمایش Active Edge زاویه دید خوبی دارد و در زیر نور مستقیم خورشید نیز قابل خواندن است. تاچ صفحه نمایش لمسی نیز کاربر پسند بوده و به لطف شیشه صاف با پوشش ضد اثر انگشت، پس از استفاده مداوم تفاوتی در عملکرد آن ایجاد نمی‌شود.

 

امکانات و قابلیت‌های ساعت شیائومی Amazfit Active Edge

آمازفیت اکتیو اج یک ساعت هوشمند جدید از شرکت شیائومی است که به‌ویژه برای ورزشکاران و افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، طراحی شده است. این ساعت هوشمند طیف گسترده‌ای از امکانات تناسب اندام و ردیابی سلامت را ارائه می‌دهد از جمله:

  • GPS داخلی با پشتیبانی از 5 سیستم ماهواره‌ای برای ردیابی دقیق فعالیت‌های ورزشی در فضای باز
  • 132 حالت ورزشی مختلف برای پوشش طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها
  • سنسور BioTracker™ PPG برای اندازه‌گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و سطح استرس
  • پایش کیفیت خواب با ثبت جزئیات مربوط به مراحل خواب از جمله REM

باتری ساعت هوشمند Active Edge

ساعت هوشمند Amazfit Active Edge شیائومی با باتری 370 میلی‌آمپر ساعتی خود، یکی از بهترین ساعت‌های هوشمندی است که می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و نگران تمام شدن باتری نباشید.

با استفاده معمولی، این ساعت هوشمند می‌تواند تا 16 روز شارژدهی داشته باشد. این یعنی می‌توانید یک هفته کامل را بدون اینکه نگران شارژ کردن ساعت خود باشید از آن استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید عمر باتری ساعت خود را حتی بیشتر کنید، می‌توانید از حالت battery-saver استفاده کنید که در این حالت با کاهش برخی از ویژگی‌ها، عمر باتری را تا 24 روز افزایش می‌دهد.

البته اگر از ساعت هوشمند خود برای فعالیت‌های سنگین مانند ورزش یا استفاده از GPS استفاده می‌کنید، عمر باتری کاهش پیدا می‌کند و در این حالت، باتری تا 10 روز دوام می‌آورد.

 

سخن پایانی

در مجموع Amazfit Active Edge ساعت هوشمندی است که برای ماجراجویان واقعی ساخته شده است. این ساعت با طراحی خشن و جسورانه‌اش، می‌تواند در هر شرایطی همراه شما باشد و با امکانات گسترده‌اش، به شما کمک می‌کند تا سلامت و تناسب اندام خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنید. بنابراین با خرید Amazfit Active Edge، می‌توانید وارد دنیای جدیدی از ماجراجویی شوید و تجربه‌ای متفاوت از زندگی داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سبز, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Active Edge”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی