0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند شیائومی Amazfit Balance

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Balance

Xiaomi Amazfit Balance smart watch
  • مقاومت در برابر گرد و غبار
  • وزن 35 گرم
  • اندازه صفحه نمایش 1.5 اینچ
  • نسخه بلوتوث 5.0
  • موقعیت یاب (GPS)
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر
  • سیستم عامل Zepp OS 3.0

۱۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

توضیحات

balance  دوست و همسفر جدید شما

می‌خوای بیشتر از قبل ورزش کنی، ولی نمی‌دونی از کجا شروع کنی؟ می‌خوای خواب بهتری داشته باشی، ولی نمی‌دونی چطوری؟ یا می‌خوای استرس رو از زندگیت کم کنی، ولی نمی‌دونی چطوری؟! اگه جوابت به هر کدوم از این سوال‌ها «آره» بود، پس Amazfit Balance رو باید بخری.

Amazfit balance یک ساعت هوشمند جدید شرکت Amazfit، به شما کمک خواهد کرد تا سلامتی و تناسب اندام خود را به تعادل برسانید. درواقع این ساعت هوشمند با طراحی مینیمال و امکانات پیشرفته خود، تمام آنچه که برای رسیدن به اهداف سلامتی خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

طراحی ساعت شیائومی Amazfit Balance

ساعت Amazfit Balance با طراحی مینیمال و ساده اما در عین حال حرفه‌ای خود، نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. این ساعت با ابعاد 10.6 × 46 × 46 میلی‌متر و وزن 35 گرم (بدون بند)، بسیار سبک و راحت است و به‌راحتی می‌توان آن را برای مدت طولانی روی دست نگه داشت. بدنه این ساعت نیز از آلیاژ آلومینیوم سبک و پنل پشتی پلیمری تقویت‌شده با الیاف ساخته شده است.

همچنین Amazfit Balance در دو مدل نقره‌ای با بند پارچه‌ای و مشکی با بند سیلیکونی عرضه می‌شود و به‌دلیل طراحی استاندارد، می‌توانید بند دلخواه خود را روی آن نصب کنید.

 

نمایشگر شگفت‌انگیز Amazfit Balance

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند Amazfit Balance، نمایشگر آن است. این نمایشگر ۱.۵ اینچی، با رزولوشن ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل، کیفیت تصویری فوق‌العاده را ارائه می‌دهد و رنگ‌ها در این نمایشگر زنده و واضح هستند و سیاهی‌ها عمقی باورنکردنی دارند.

در حقیقت نمایشگر Amazfit Balance از نوع AMOLED است که به لطف فناوری‌های پیشرفته‌ای که در ساخت آن استفاده شده است، مصرف انرژی بسیار پایینی دارد.

علاوه‌بر کیفیت تصویر، روشنایی نمایشگر آن نیز بسیار بالا است که می‌تواند تا ۱۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند و حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

در رابطه با صفحه لمسی Amazfit Balance باید بگوییم بسیار حساس و دقیق است و شما می‌توانید با ضربه زدن یا کشیدن انگشتان خود روی صفحه، به تمام امکانات این ساعت هوشمند دسترسی پیدا کنید. همچنین باید افزود که نمایشگر این ساعت با پوششی ضد خش و ضد لکه محافظت می‌شود که باعث می‌شود تا نمایشگر ساعت شما در برابر آسیب‌های احتمالی مقاوم باشد.

حسگرهای پیشرفته Balance برای سلامتی و تناسب اندام

ساعت هوشمند امیزفیت Balance با بهره‌گیری از حسگرهای پیشرفته، به شما کمک می‌کند تا سلامتی و تناسب اندام خود را به‌طور دقیق‌تری ردیابی کنید. که به‌طور کلی حسگرهای این ساعت شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سنسور نوری بیومتریک برای ردیابی ضربان قلب، اکسیژن خون، سطح استرس، کیفیت خواب و غیره
  • حسگر امپدانس بیوالکتریک برای اندازه‌گیری ترکیب بدن، مانند درصد چربی، درصد عضله، درصد آب و غیره
  • GPS داخلی برای ردیابی دقیق فعالیت‌های ورزشی
  • ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور فشار هوا، سنسور دما برای ردیابی دقیق‌تر فعالیت‌های ورزشی

 

سیستم عامل و رابط کاربری Amazfit Balance

ساعت هوشمند Amazfit Balance از سیستم‌عامل اختصاصی Zepp OS 3.0 استفاده می‌کند که رابط کاربری ساده و روانی دارد. این سیستم عامل مانند Wear OS از پیمایش کشویی برای دسترسی به صفحه‌های مختلف استفاده می‌کند. همچنین دکمه‌های فیزیکی نیز برای کنترل ساعت در نظر گرفته شده‌اند.

علاوه‌بر آن Amazfit Balance گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال می‌توانید واچ‌فیس ساعت خود را از بین صدها گزینه موجود انتخاب کنید یا خودتان آن را طراحی کنید. همچنین می‌توانید اعلان‌های گوشی خود را روی ساعت مشاهده کنید و برنامه‌های متعددی را از فروشگاه Zepp نصب کنید.

اما یکی از ویژگی‌های مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد سیستم‌عامل Zepp OS 3.0  است که قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند ورزشی را برای شما فراهم می‌کند. درواقع این ویژگی به شما کمک می‌کند تا تمرینات خود را بهتر ردیابی کنید و پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید.

 

باتری ساعت Amazfit Balance

ساعت هوشمند Amazfit Balance با باتری قدرتمند خود، خیال شما را از بابت شارژدهی راحت می‌کند. این ساعت می‌تواند در حالت استفاده معمولی تا 14 روز دوام بیاورد. حتی اگر از ساعت به میزان زیاد استفاده کنید، شارژدهی آن به 6 روز می‌رسد. همچنین در حالت استندبای یا صرفه‌جویی، عمر باتری تا 25 روز افزایش پیدا می‌کند.

البته همه‌چیز بستگی به نوع و میزان استفاده شما دارد. درواقع هرچه سنسورها و قابلیت‌های بیشتری را فعال کنید، مصرف باتری نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به‌عنوان مثال، روشن‌بودن GPS می‌تواند نقش مهمی در کاهش باتری داشته باشد.

سخن پایانی

خب، این هم از معرفی ساعت هوشمند Amazfit Balance. حالا که با این ساعت هوشمند آشنا شدید، نظر شما در مورد آن چیست؟ آیا فکر می‌کنید این ساعت می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف سلامتی و تناسب اندام کمک کند؟ همچنین اگر سوال یا نظری در مورد این ساعت هوشمند دارید، لطغا  در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Balance”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی