0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی QCY T13

هندزفری بلوتوثی QCY T13

Xiaomi QCY T13 Headphone
  • نسخه بلوتوث 5.1
  • قابلیت حذف صدای مزاحم (Noise Cancelling)
  • دارای 4 میکروفون
  • ظرفیت باتری محفظه شارژ 380 میلی آمپر
  • ظرفیت باتری گوشی ها 45 میلی آمپر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق

۷۸۰.۰۰۰ تومان

توضیحات

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13

در دنیای امروز مردم به تجهیزات بیشتری برای استفاده از قابلیت‌های صوتی در دستگاه‌های هوشمند نیاز دارند. یکی از لوازم جانبی پر طرفدار در میان تجهیزات الکترونیکی، هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 است که از یک برند حرفه‌ای ارائه می‌شود. قابلیت‌های فنی باکیفیت به کار رفته در این محصول لذت گوش دادن به فایل‌های صوتی را چندین برابر می‌کند. این محصول برای همه مصارف کارایی خواهد داشت و در میان گیمرها، موزیسین‌ها، دانشجویان و… به شهرت رسیده است.

راحتی استفاده از هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 به سهولت در گوش شما جای می‌گیرد و هیچ احساس دردی در این بخش از بدن به وجود نمی‌آورد. شما می‌توانید به سادگی آن را در گوش خود جای دهید. در بازارهای فروش اغلب محصولات مشابه با طراحی ساقه‌ای عرضه می‌شوند که راحتی این محصول را به همراه ندارند. این هندزفری بسیار تمیز و حرفه‌ای طراحی شده و نظافت آن پس از هر بار استفاده به سهولت انجام می‌گیرد. به این ترتیب با مشکلی در فرایند استفاده از این تجهیزات رو به رو نخواهید شد.

به همراه هر یک از این تجهیزات گوشواره‌های SpinFit CP1025 نیز به مشتریان ارائه می‌شوند که کارایی این محصول را چندین برابر می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از متریال SpinFit CP1025 تا ساعت‌ها از هندزفری خود بدون مشکل استفاده کنید. کیفیت ساختار بدنه این محصول مقاومت آن را در برابر هر گونه ضربه افزایش می دهد. به همین خاطر بدنه آن در برابر آسیب‌های محیطی مقاومت ایده آلی دارد.

 

قابلیت فیلتر کردن نویزها

اگر از هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 استفاده کنید، در فضاهای شلوغ و پر سر و صدا هم از شنیدن فایل‌های موسیقی مورد نظر خود لذت خواهید برد. این محصول ایده آل نویزهای اطراف خود را به خوبی فیلتر می‌کند و تمرکز مصرف کننده را به فایل صوتی اصلی جلب خواهد کرد. این قابلیت با استفاده از ویژگی ایزولاسیون در این محصول ایجاد شده است. شما می‌توانید در خیابان، ترافیک و سایر مکان‌های پر سر و صدا از این هندزفری باکیفیت استفاده کنید.

ویژگی‌های طراحی هندزفری t13

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 با طراحی خلاقانه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به این ترتیب استفاده از این محصول ساده‌تر می‌شود. کیف کوچک و سبک این هندزفری بدون اشغال فضای زیاد به سادگی حمل می‌شود. وزن آن به گونه‌ای است که می‌توانید آن را با خود به همه جا ببرید. برای طراحی بدنه محصول از پلاستیک‌های مشکی براق استفاده شده که زیبایی آن را دوچندان می‌کند. شما به سادگی می‌توانید کیف همراه این هندزفری را باز و بسته کنید. استفاده از قابلیت مغناطیسی ساختار این هندزفری‌ها را مدرن‌تر جلوه می دهد.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 مجهز به سیستم روشن و خاموش خودکار است. به محض باز شدن درب محصول، گوشی‌های آن به صورت خودکار روشن می‌شوند و با دستگاه منبع شما جفت خواهند شد. به این ترتیب به سرعت می‌توانید از هندزفری خود برای ارتباط با انواع دستگاه‌ها و پخش فایل‌ها استفاده کنید.

استانداردهای بلوتوثی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 با بلوتوث قدرتمند و مدرنی طراحی شده که کیفیت استفاده از این محصول را دوچندان می‌کند. استاندارد بلوتوثی ۵.۱ در این محصول با انواع سیستم‌ها همخوانی دارد. از میان آن‌ها می‌توان به SBC و AAC اشاره کرد که از کدک‌های سازگار با این تجهیزات الکترونیکی به شمار می‌روند. با استفاده از این قابلیت‌ها اتصالات مورد نظر شما به خوبی پایدار خواهند بود. اتصالات در این هندزفری‌ها هرگز دچار مشکل نخواهند شد. در هر یک از این تجهیزات از مجموعه کنترلی پیشرفته‌ای استفاده شده که قابلیت‌های محصول را چند برابر می‌کنند.

قابلیت‌های کنترلی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 با قابلیت‌های کنترلی حرفه‌ای برای استفاده بهتر از محصول ارائه می‌شود. حالت‌های پخش متفاوت مانند پخش با تأخیر کم، استفاده از دستیاران صوتی و…. در این دستگاه فعال بوده و نیازهای مختلف مصرف کنندگان را برآورده می‌کنند.

کلام پایانی

در این بخش در خصوص انواع هندزفری‌های باکیفیت شیائومی در سری محصولات t13  نکاتی را بررسی کردیم. در نظر گرفتن ویژگی‌های فنی و مشخصه‌های کیفی این محصولات برای استفاده بهتر از آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این هندزفری‌های باکیفیت با مدرن‌ترین فناوری‌های دنیای الکترونیک طراحی شده و همه قابلیت‌های یک محصول ایده آل را در بر می‌گیرد. شما می‌توانید از این هندزفری‌های حرفه‌ای در هر مکان و زمانی بدون محدودیت استفاده کنید و از شنیدن موزیک مورد علاقه خود لذت ببرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی QCY T13”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی