0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Amazfit GTR 4

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4

Xiaomi Amazfit GTR 4 Smartwatch
  • اندازه صفحه‌ نمایش 11 اینچ
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • ضد آب تا عمق 50 متر
  • دارای GPS
  • ظرفیت باتری 470 میلی آمپر
  • سیستم‌عامل اختصاصی zepp os سازگار با اندروید و iOS

۱۰.۲۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 یک ساعت کلاسیک با قابلیت‌های مدرن

قطعا همه‌تون عاشق ساعت‌های هوشمند هستید. مخصوصاً ساعت‌های هوشمندی که هم شیک و خوش‌ساخت باشند و هم امکانات خوبی داشته باشند. خب، به همین خاطر امروز می‌خوام باهاتون در مورد ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 صحبت کنم.

ساعت Amazfit GTR 4 یکی از جمله جدیدترین ساعت‌های هوشمند شرکت آمازفیت می‌باشد و این شرکت که زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود، سال‌هاست در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کند و محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای را روانه بازار می‌کند.

درواقع GTR 4 چهارمین نسل از ساعت‌های هوشمند سری GTR آمازفیت محسوب می‌شود که این سری از ساعت‌ها از زمان عرضه در سال 2018، توانستند طرفداران زیادی را به خودشان جذب کنند. اما چرا؟ دلیل محبوبیت این محصول واقعاً چیه؟ برای فهمیدن این موضوع با ما همراه باشید.

طراحی کلاسیک اما مدرن ساعت Amazfit GTR 4

ساعت هوشمند آمازفیت GTR 4، با طراحی جذاب و منحصربه‌فرد خود، توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این ساعت با بدنه گرد و کلاسیک خود یادآور ساعت‌های قدیمی است، اما در عین حال از المان‌های مدرن نیز بهره می‌برد.

قطر شاسی دایره‌ای این ساعت 46 میلی‌متر می‌باشد که برآمدگی آن از سطح دست، 10.6 میلی‌متر است. درواقع این ابعاد باعث شده تا GTR 4، به ساعتی خوش‌دست و باریک تبدیل شود.

همچنین بندهای این ساعت از جنس سیلیکون، چرم و فلز ساخته شده‌اند که به‌راحتی قابل تعویض هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران بتوانند ساعت خود را با هر استایلی ست کنند. تاج ناوبری کلاسیک این ساعت نیز استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند و متریال باکیفیت به‌کار رفته در ساخت آن، باعث می‌شود تا ساعتی بادوام و ضد حساسیت باشد.

نمایشگر ساعت GTR 4

نمایشگر 1.43 اینچی آمازفیت GTR 4 با پنل AMOLED، تصاویری واضح و شاداب با رنگ‌های طبیعی را ارائه می‌دهد. رزولوشن 466×466 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ، باعث می‌شود تا تصاویر و متن‌ها در این نمایشگر بسیار واضح‌تر و با جزئیات‌‌تر دیده شوند.

همچنین سطح نمایشگر این ساعت با شیشه‌ مقاوم سکوریت پوشیده شده که دارای لایه‌هایی از پوشش ضد اثر انگشت و بافت ضد تابش نور است. بدین ترتیب نمایشگر Amazfit GTR 4 در برابر خط و خش و اثر انگشت مقاوم است و حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز به‌راحتی قابل مشاهده می‌باشد.

ساعت GTR 4 مربی ورزش شما

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 با امکانات ورزشی و سلامت محور خود، یک همراه عالی برای ورزشکاران است. لذا این ساعت می‌تواند بیش از 150 فعالیت ورزشی را پایش کند و حتی در ورزش‌های آبی نیز عملکرد مناسبی دارد. می‌تواند ضربان قلب، اکسیژن خون و سایر داده‌های سلامتی را به‌طور دقیق اندازه‌گیری کند و در صورت نیاز به شما هشدار دهد. همچنین این ساعت می‌تواند داده‌های مربوط به وضعیت تمرین شما را نمایش دهد و به شما در بهبود عملکرد ورزشی خود کمک کند.

علاوه‌بر این، GTR 4 از GPS دو باند با اتصال به سیستم 6 ماهواره‌ای استفاده می‌کند تا موقعیت‌یابی را با دقت بسیار بالا انجام دهدکه این ویژگی، برای ورزش‌هایی مانند دویدن در فضای باز و دوچرخه سواری بسیار مفید می‌باشد.

امکانات کاربردی ساعت Amazfit GTR 4

در اینجا به برخی از امکانات مهم ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 اشاره می‌کنیم:

  • سنسور BioTrackerTM 4.0 PPG جدید با دقت بالا
  • اندازه‌گیری ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و سطح استرس به‌طور 24 ساعته
  • اندازه‌گیری دقیق کیفیت خواب
  • یادآور سیکل عادت ماهانه بانوان
  • شاخص PAI
  • حافظه 2.3 گیگابایتی برای ذخیره موسیقی
  • قابلیت نصب بازی
  • پشتیبانی از دستیار صوتی

باتری قوی ساعت GTR 4

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 با یک باتری قدرتمند 470 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شده است که می‌تواند تا یک هفته بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد. که این باتری در حالت صرفه جویی انرژی می‌تواند تا 24 روز و در حالت ساعت فقط تا 50 روز دوام بیاورد.

البته میزان شارژدهی باتری به عوامل مختلفی مانند میزان استفاده از ساعت، روشن بودن نمایشگر، روشن بودن GPS و غیره بستگی دارد. اما به‌طور کلی، ساعت هوشمند آمازفیت مدل GTR 4 باتری با دوامی دارد که می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

خب، اینم از مقاله‌ امروز در مورد ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 که امیدواریم که از خوندنش لذت برده باشین.

همان‌طور که دیدین این ساعت هوشمند با طراحی کلاسیک و جذاب، امکانات مدرن و باتری قوی، یک گزینه‌ عالی برای افرادی هست که به، دنبال یک ساعت هوشمند شیک، کاربردی و بادوام هستند.

در نهایت، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا این ساعت ارزش خرید را دارد یا خیر. اما اگر به‌دنبال یک ساعت هوشمند باکیفیت و خوش‌ساخت هستید، Amazfit GTR 4 قطعاً یکی از گزینه‌های قابل‌توجه برای شما خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Amazfit GTR 4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی