0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی شیائومی Air3 SE

هندزفری بلوتوثی شیائومی Air3 SE

Xiaomi Air3 SE Wireless Headphone
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • پشتیبانی از TWS
  • مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • پشتیبانی از عملکرد Pop-up pair
  • قابلیت کاهش نویز

۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

شناسه محصول: 6767890-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 دسته: برند:

توضیحات

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 se

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 se با اتصالات بدون سیم تولید و طراحی شده و کیفیت بالایی برای شنیدن فایل های موسیقی به همراه دارد. این محصول با قابلیت حذف نویز تولید و طراحی شده و از قطعات باکیفیتی برخوردار است. ابعاد مناسب این هدفون و سایز استاندارد آن یکی از مهم ترین ویژگی های کیفی آن به شمار می رود. Mi air 3 se به سادگی در گوش شما جای می گیرد و سبب آزردگی این بخش از بدن نخواهد شد.

  

باتری هندزفری Mi air 3 se

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 se با باتری های قدرتمند و حرفه ای ارائه شده و تا ساعت ها پس از یک بار شارژگیری مورد استفاده قرار می گیرد. زمان شارژگیری این محصول ۲ ساعت است. به همین خاطر این هندزفری در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ خواهد شد. بازدهی باتری این محصول ۲۴ ساعت است. به همراه هر یک از این هندزفری ها یک کابل شارژر تایپ سی به مشتریان ارائه می شود که کارایی این محصول را افزایش می دهد.

Mi air 3 se قابلیت های صوتی مطلوبی داشته و عملکرد عالی برای گوش دادن به موسیقی به همراه خواهد داشت. قابلیت های کنترل صدا در این تجهیزات توجه بسیاری از مخاطبین را جلب می کند.

مشخصات فنی Mi air 3 se

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 se با مشخصه های کیفی و کمی بی شماری در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این محصول به صورت توگوشی ارائه شده و برای آقایان و خانم ها قابل استفاده خواهند بود. اتصالات بی سیم به کار رفته در Mi air 3 se نیز توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب می کند.

نوع رابط کاربری این محصولات بلوتوثی است و قدرت عمل بالایی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر اتصال این تجهیزات به انواع دستگاه ها به سهولت میسر خواهد بود. پشتیبانی این محصول از نسخه ۵.۳ بلوتوث از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. در ساخت و آماده سازی Mi air 3 se از میکروفون های قدرتمندی استفاده شده که کارایی این هندزفری را چند برابر می کنند. این محصول با پورت های یو اس بی پشتیبانی کرده و برای اتصال به انواع سیم های رابط نیز قابلیت هایی دارند.  

طراحی ظاهر هندزفری مدل Mi air 3 se

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 se با ظاهری زیبا و شیک عرضه می شود. طراحی این محصول به صورت مینیمال و ساده انجام شده و همین ویژگی سبب افزایش استقبال از این محصول شده است. گوشی های سبک و ساده در این محصول به شکل قطره آب طراحی شده و به سهولت در گوش جای می گیرد. لوازم جانبی ارائه شده به همراه این تجهیزات نیز استفاده از این محصول را ساده تر می کنند.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 se پدهای سیلیکونی باکیفیتی دارد که با سایزهای مختلفی ارائه می شود. کنترلرهای لمسی و حسی به کار رفته بر روی بدنه این هندزفری های قدرتمند نیز از مهم ترین ویژگی های کیفی این محصول به شمار می روند. شما می توانید با           ضربه زدن یا نگه داشتن هر یک از این کنترلرها به سهولت از قابلیت های به کار رفته در Mi air 3 se استفاده کنید.

کیفیت صدای هندزفری Mi air 3 se

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 se با کیفیت صوتی بالایی تجهیز و طراحی شده است. صدای قدرتمند و باس این محصول یکی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. تعادل خوب بین فرکانس های این هندزفری نیز در ساختار آن مورد توجه قرار می گیرد. پشتیبانی این محصول از کدک های مختلف نیز کیفیت صدای آن را ارتقا می دهد. هندزفری Mi air 3 se با ارائه کیفیت بالا در تماس نیز توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است.

در ساختار این تجهیزات از نوعی هوش مصنوعی استفاده شده که سیستم حذف نویز فعال در این لوازم الکترونیکی را تقویت می کنند. صدای خروجی این هندزفری های باکیفیت به گونه ای تنظیم شده که شفافیت صدا را چندین برابر می کند. این تکنولوژی عوامل مختلفی را با در نظر گرفتن الگوریتم های تعیین شده بررسی کرده و سپس تنظیمات اولیه را برای پخش صوت مشخص می کند.  

جمع بندی

در این بخش به معرفی یکی از برترین محصولات برند شیائومی پرداختیم. هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 se یک فناوری مدرن و منحصر به فرد در این مجموعه به شمار می رود که توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است. این هندزفری های باکیفیت در سال های اخیر بسیاری از محصولات رقیب را کنار زده و به کالایی پرطرفدار در این حوزه تبدیل شده است. این محصول با قابلیت های مدرن و پیشرفته ای طراحی شده و کیفیت مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار می دهد. استفاده از هوش مصنوعی در این تجهیزات یکی از ویژگی های مهم و اساسی در این هندزفری ها به شمار می رود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی شیائومی Air3 SE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی