0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی هایلو Haylou X1 Neo

هندزفری بلوتوثی هایلو Haylou X1 Neo

Haylou X1 Neo True Wireless Earbuds

۶۹۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برند:

توضیحات

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou x1 neo

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou x1 neo به صورت کاربردی طراحی شده و بدون محدودیت در دسترس همه کاربران قرار می گیرد. شما می توانید این هندزفری ها را در موقعیت های مختلفی به کار ببرید. این محصول ایده آل شنیدن فایل های صوتی را برای شما لذت بخش تر می کند. Haylou x1 neo همه نیازهای شما را برآورده می کند. در ساخت و آماده سازی این محصولات از بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده که بسیاری از نیازهای مخاطبین را برآورده می کند.

ویژگی های فنی هندزفری Haylou x1 neo

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou x1 neo با قابلیت های فنی پیشرفته طراحی شده است. این ویژگی های فنی سبب حفظ کیفیت و ارتقا سطح کیفی Haylou x1 neo می شود. این هندزفری های جذاب و باکیفیت با ظاهر بدنه ای شیک و زیبا ارائه می شوند. برخی از ویژگی های به کار رفته در این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

  • قطر درایور به کار رفته در این محصول بسیار استاندارد بوده و با ابعاد ۱۳ میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • طراحی مینی کیس این محصول نیز سبب افزایش کارایی آن شده است. این کیس های مینی به سهولت حمل شده و سبب اشغال فضا نخواهند شد. وزن کیس به کار رفته در هندزفری Haylou x1 neo بسیار پایین بوده و به همین خاطر بدون محدودیت به کار می رود. وزن ۳.۸ گرمی این هندزفری با استفاده از قطعات سبک و باکیفیت ایجاد شده است.
  • نسخه بلوتوثی به کار رفته در این محصول ۵.۳ بوده که کیفیت استفاده از آن را افزایش می دهد.
  • کنترل لمسی قوی این محصول نیز یکی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. شما می توانید از دکمه های به کار رفته در بدنه این محصول برای تنظیم هر یک از این قابلیت ها استفاده کنید.
  • در ساخت و آماده سازی این هندزفری ها از تراشه های قدرتمندی استفاده شده است. دو تراشه قدرتمند در این هندزفری قدرت پردازش آن را افزایش می دهد.

کنترل لمسی هندزفری بلوتوثی Haylou x1 neo

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou x1 neo با قابلیت کنترل لمسی حرفه ای تولید و طراحی می شود. این تجهیزات الکترونیکی به سهولت مدیریت می شوند. با ضربه زدن روی هدفون می توانید از دو قابلیت ویژه استفاده کنید. پاسخ دادن به تماس ها و شروع و توقف موزیک با استفاده از این قابلیت های کنترلی به سهولت انجام خواهد شد. این قابلیت ها در بخش کنترل لمسی این تجهیزات سبب استفاده بهینه از هندزفری های بلوتوثی شیائومی می شوند.

شما می توانید با دو بار ضربه زدن بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou x1 neo از قابلیت رد تماس در آن استفاده کنید. دو بار ضربه زدن بر روی بدنه این محصول برای رد کردن فایل های موسیقی نیز به کار می رود و کارایی بسیار زیادی برای کاربران به همراه دارد. این قابلیت های ویژه کاربری این هندزفری های باکیفیت را چندین برابر می کنند. یک حالت کنترلی مهم در ساختار هندزفری های هایلو تغییر حالت هدفون به گیمینگ است که با نگه داشتن انگشت به مدت ۳ ثانیه روی هدفون ها اعمال می شود.

باتری هندزفری بلوتوثی شیائومی

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou x1 neo با باتری های قدرتمند و حرفه ای تولید و طراحی می شود. باتری به کار رفته در این هندزفری ها به مدت طولانی کارایی دارد و در مصارف طولانی آسیب نمی بیند. به همین خاطر با خرید این هندزفری های قدرتمند تا مدت ها نیازی به خرید یک محصول جایگزین نخواهید داشت. کمپانی شیائومی ادعا می کند که با هر بار شارژگیری این محصول به مدت ۲۰ ساعت بی وقفه می توان از آن استفاده کرد. به این ترتیب گوش دادن به موسیقی با این قابلیت های ویژه بسیار ساده تر خواهد شد.

باتری به کار رفته در این سری هندزفری های جدید از برند شیائومی بسیار قدرتمندتر از سایر محصولات مشابه است. این تجهیزات الکترونیکی در سال های اخیر توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده اند و قیمت به صرفه ای دارند. قیمت این محصول در برابر قابلیت های ویژه ای که در ساختار آن به کار رفته و قطعات باکیفیت آن بسیار مناسب تعیین شده است.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با ویژگی های مهم هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou x1 neo اطلاعاتی را بررسی کردیم. شما می توانید انواع این لوازم الکترونیکی را برای سهولت در شنیدن موزیک دلخواه خود به کار ببرید. در صورتی که به صورت مداوم به موزیک گوش می دهید، به این ابزارهای الکترونیکی نیاز خواهید داشت. در ساخت و آماده سازی هر یک از این هندزفری ها از قطعات با کیفیتی استفاده شده که کیفیت این محصول را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهند. این هندزفری ها عمر و دوام بالایی دارند و سبب راحتی مصرف کننده خواهند شد.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی هایلو Haylou X1 Neo”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی