0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهدفون بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro

هدفون بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro

Xiaomi Buds 4 Pro Bluetooth Earphones
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • قابلیت حذف صدای مزاحم (Noise Cancelling)
  • دارای 2 درایور
  • دارای 6 میکروفون
  • مقاوم در برابر گرد و غبار و باران
  • قابلیت اتصال به چند دستگاه به صورت همزمان

۹.۵۰۰.۰۰۰ تومان۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان

توضیحات

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi buds 4 pro

یکی از قدرتمندترین فناوری های کاهش نویز در هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi buds 4 pro گنجانده است. این هندزفری برای فعالیت های همه کاره در فضای باز مناسب تر است زیرا دارای فناوری پیشرفته کاهش صدای باد است. اولین باری که از این هندزفری بلوتوثی استفاده می کنید، هنگام باز کردن درب باتری، اعلان اتصال را مشاهده خواهید کرد. اگر گوشی شما از برند دیگری است، می توانید با نصب نرم افزار MiBuds از همان ویژگی هندزفری بلوتوث استفاده کنید. ایرپادهای Mi Buds 4 Pro می توانند تا ۳۶ ساعت شارژ داشته باشند که حاکی از طولانی بودن عمر باتری این بلندگوی بلوتوثی است. این هندزفری بلوتوثی دارای ویژگی های عالی همچون ضد آب و گرد و غبار است، بنابراین توصیه می شود با اطمینان از آنها استفاده کنید. در این محتوا قصد داریم تا به ویژگی ها و مشخصات هندزفری بلوتوثی Mi Buds 4 Pro بپردازیم.

 

مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi buds 4 pro

هندزفری بلوتوثی Mi Buds 4 Pro از کدک صوتی LDAC با سرعت انتقال تا ۹۹۰ کیلوبیت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

ساختار بلوتوث هندزفری ۴ پرو در داخل گوشی است، بنابراین می توانید برای مدت طولانی بدون خسته شدن گوش از این هندزفری بلوتوثی استفاده کنید.

در بین هندزفری های شیائومی میزان کاهش نویز این گوشی ۴۳ دسی بل است که عدد قابل توجهی به نظر می رسد و کمترین میزان نویز در بین تمامی گوشی های شیائومی عرضه شده است.

هر هدفون به یک محافظ فلزی مجهز شده که به طور مؤثر صدای باد را کاهش داده و دارای یک الگوریتم کاهش صدای باد اختصاصی است که به طور خودکار هنگامی که باد سرعت خاصی می گیرد، روشن شده و به شما امکان می دهد بدون وقفه از فعالیت های خارج از منزل خود لذت ببرید. ابعاد هر هدفون ۳۰.۴۷ در ۲۱.۳۳ در ۲۳.۶۷ میلی متر ارزیابی شده است.

شارژ باتری هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi buds 4 pro

داک شارژ هندزفری بلوتوثی مدل 4 Pro از باتری با ظرفیت بالایی برخوردار است. امکان استفاده از این هندزفری در صورتی که به طور ۱۰۰ درصد شارژ شده باشد، ۹ ساعت تخمین زده شده است. امکان استفاده از هندزفری همراه با کیس، ۳۶ ساعت خواهد بود. برای استفاده از سیستم شارژ سریع، کیس باید ۳۰ درصد شارژ داشته باشد.

طراحی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi buds 4 pro

هندزفری بلوتوث مدل Mi buds 4 pro با طراحی ارگونومیک تنها ۴.۵ گرم وزن در هر هندزفری را به خود اختصاص داده که بسیار سبک است و می تواند در استفاده طولانی مدت خستگی کمتری برای کاربر

ایجاد کند. دو جفت سری سیلیکونی نیز در جعبه وجود دارد که می توانید با توجه به سایز گوش خود آن ها را انتخاب و به هم متصل کنید.

  • درایور این اسپیکر هندزفری ۱۰ میلی متر قطر دارد که باعث می شود صدا واضح تر شود.
  • هندزفری بلوتوث ۴ پرو طوری طراحی شده است که به طور کامل در گوش قرار می گیرد.
  • شما می توانید از هندزفری بلوتوث Mi buds 4 pro به تنهایی استفاده کنید، نیازی به جفت شدن نیست.
  • جفت کردن Mi Buds 4 Pro نیز بسیار راحت است.
  • طراحی ضد تعریق دستگاه، این هندزفری را به انتخابی عالی برای ورزشکاران تبدیل کرده است.

ویژگی های هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi buds 4 pro

بلوتوث هندزفری ۴ پرو از نسخه بلوتوث ۵.۳ ساپورت می کند. با استفاده از این هندزفری می توانید از فاصله ده متری بدون تداخل منبع صدا و بدون افت کیفیت صدا به موسیقی گوش دهید و لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی های مدل Mi buds 4 pro اتصال پایدارتر و قابلیت انتقال سریع تر داده ها و در نتیجه مصرف باتری کمتر است.

این هندزفری بلوتوثی ۴ پرو قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را ارائه می دهد. شما می توانید آن را همزمان به گوشی و لپ تاپ خود متصل کنید.

هندزفری بلوتوثی مدل Mi buds 4 pro مجهز به پنل لمسی است، بنابراین می توانید بدون نیاز به خود گوشی، از آن برای رفع برخی از نیازهای خود استفاده کنید. این پنل لمسی به هدفون ها متصل می شوند و می توانید از پنل برای اتصال و قطع تماس ها یا پخش و بی صدا کردن موسیقی استفاده کنید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi buds 4 pro مجهز به سنسور مادون قرمز است؛ بنابراین با بیرون آوردن هندزفری از گوش، موسیقی به طور خودکار متوقف می شود و هنگامی که آن را دوباره در گوش خود قرار می دهید، موسیقی به پخش ادامه می دهد.

این محصول در هنگام خرید مقاوم در برابر پاشش آب و گرد و غبار می باشد. با این حال، این خواص دائمی نیستند و به مرور زمان قابلیت روزهای اولیه خود را از دست خواهند داد.

جمع بندی

Xiaomi Buds 4 Pro چندین ویژگی دارد. شاید مهم ترین عاملی که باید در نظر گرفت کیفیت صدای واقعاً استثنایی این دستگاه است. چیزی برای شکایت وجود ندارد و حتی با روشن بودن ANC، کیفیت صدا همچنان عالی است. طراحی هم خوب است، عملکرد میکروفون در اکثر محیط ها واقعاً خوب است، عمر باتری مناسب است و ما تطبیق پذیری شارژ را دوست داریم. به همین دلیل خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi buds 4 pro را به شدت توصیه می کنیم.

توضیحات تکمیلی

رنگ

طلایی, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی