0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی Black Shark Lucifer T2

هندزفری بلوتوثی Black Shark Lucifer T2

Black SHark Lucifer T2
  • مقاوم در برابر گرد و خاک
  • مقاوم در برابر آب
  • دارای 4 میکروفون
  • بلوتوث 5.2
  • باتری کیس شارژ 400 میلی آمپر ساعت
  • باتری ایرپاد 40 میلی آمپر ساعت

۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

هندزفری بلک شارک مدل Black shark lucifer t2

شرکت بزرگ شیائومی زیرگروه های زیادی دارد که محصولات باکیفیتی را در زمینه های مختلف روانه بازار می کنند. Black Shark یکی از زیرمجموعه های شیائومی است که در زمینه بازی و گیمینگ تخصص دارد و دستگاه های توسعه یافته توسط این برند مخصوصاً برای کسانی که حرفه ای بازی می کنند مناسب است. بازار هدفون های بی سیم شاید یکی از فعال ترین بازارهای لوازم الکترونیکی مصرفی باشد و هر روز نسخه های جدیدی از هدفون در بازار عرضه می شود. شرکت شیائومی همواره در تولید هندزفری های بلوتوث بهترین عملکرد را داشته و همچنین گجت های بسیار ویژه ای را برای گیمرها روانه بازار کرده است. هندزفری بلک شارک مدل Black shark lucifer t2 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما این فرصت را دارید که سریع تر از همیشه در بازی حضور پیدا کنید. Black shark lucifer t2 هدفونی بی سیم مخصوص بازی های هندزفری است که علاوه بر ظاهر بسیار خاصی شما را به یک گیمر حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

طراحی هندزفری بلک شارک مدل Black shark lucifer t2

Black shark lucifer t2یک هندزفری گیمینگ با کیفیت با ظاهری جذاب و ارگونومیک کاربر را به یاد فیلم های علمی تخیلی می اندازد. نشانگرهای LED روی کیس مانند کوسه طراحی شده اند. این هندزفری بسیار سبک و از پلاستیک ABS ساخته شده است. این هندزفری با صدای شفاف و بسیار واضح لذت بازی را دوچندان خواهد کرد. یک نشانگر LED در جلوی کیس Black shark lucifer t2 وجود دارد که میزان شارژ را نمایش داده تا بتوانید به موقع هندزفری را شارژ نمایید.

میکروفون هندزفری بلک شارک مدل Black shark lucifer t2

این هندزفری به ۴ میکروفون فوق العاده مجهز شده که وضوح منحصر به فرد و واضحی را در حین مکالمات و بازی ها به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، Black shark lucifer t2 از بلوتوث ۵.۲ ساپورت می کند و این ویژگی سرعت انتقال صدا را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. هندزفری بلک شارک مدل Black shark lucifer t2 نیز با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است.

استاندارد ضد آب در هندزفری بلک شارک مدل Black shark lucifer t2

Black shark lucifer t2 دارای گواهی IPX5 ضد آب است و در برابر قطرات آب و عرق مقاومت خوبی از خود نشان داده است. حتی در طول تمرینات ورزشی (مثلاً عرق کردن) عملکرد خود را بدون مشکل حفظ می کند.

کیفیت صدا در هندزفری بلک شارک مدل Black shark lucifer t2

فناوری APTX Adaptive با درایور دینامیک ۱۰ میلی متری در این اسپیکر و قابلیت رمزگشایی فایل های صوتی در ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز صدای استودیویی را ایجاد کرده و لذت گوش دادن به موسیقی را دوچندان خواهد کرد.

پنل لمسی در هندزفری بلک شارک مدل Black shark lucifer t2

یک پنل لمسی کوچک در بالای دسته هندزفری تعبیه شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی موسیقی را پخش و مکث کنند، به تماس ها پاسخ دهند و پایان دهند. با استفاده از این عملکرد، نیازی به استفاده از تلفن همراه خود در محیط های شلوغ نیست. این پنل به شما این امکان را می دهد که پخش موسیقی را متوقف کنید یا با ضربه زدن ساده آن را از سر بگیرید. برای استفاده از این فناوری بر روی یکی از پنل های چپ یا راست کلیک کرده و دوباره پلی کنید. برای انتقال به آهنگ بعدی پنل لمسی سمت راست باید برای چند ثانیه فشار داده و نگه داشته شود. اگر قصد شنیدن موسیقی قبلی را دارید، پنل لمسی سمت چپ می بایست چند ثانیه نگه داشته شود. وصل یا قطع مکالمه با دو بار لمس هندزفری امکان پذیر خواهد بود. برای فعال کردن دستیار صوتی کافیست فقط سه بار بر روی پنل سمت چپ ضربه زده شود. با سه بار لمس کردن پنل گوشی که در سمت راست واقع شده حالت گیمینگ فعال خواهد شد.

مود گیمینگ در هندزفری بلک شارک مدل Black shark lucifer t2

Black shark lucifer t2 دارای حالت گیمینگ است. زمانی که اسپیکرها را در این حالت قرار می دهید با تأخیر بسیار کم ۳۵ میلی ثانیه کار می کنند و صدا را به شما تحویل می دهند و تأخیر در انتقال صدا از گوشی شما به هدفون را از بین می برند؛ بنابراین، این ویژگی برای بازی های ویدئویی سریع مانند Call of Duty که عملکرد سریعی در آن لازم است، بسیار مفید خواهد بود. کیفیت صدای خوب و زمان تأخیر بسیار کم دو ویژگی مهم و قابل توجه این هدفون است. برای فعال کردن حالت بازی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر پنل لمسی روی هدفون سمت راست سه ضربه بزنید.

جمع بندی

در پایان می توانیم ادعا کنیم که هدفون های بی سیم Black Shark Lucifer T2 یک سورپرایز لذت بخش در بازار هدفون ها هستند. این مدل ارتقا قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود یعنی Black Shark Lucifer T2 داشته است. T۲ فقط به ظاهر زیبا نیست، آنها در واقع عملکرد را نیز ارائه می دهند، احساس راحتی در گوش و عدم ایجاد آلرژی، کیفیت صدای چشمگیر، و تأخیر بسیار کم که گیمرها کاملاً آن را دوست دارند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی Black Shark Lucifer T2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی