0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 4 Active

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 4 Active

Xiaomi Redmi Buds 4 Active Wireless Earphones
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • ظرفیت باتری محفظه شارژ 440 میلی آمپر ساعت
  • ظرفیت باتری ایرپاد 34 میلی آمپر ساعت
  • قابلیت حذف نویز
  • مقاوم در برابر آب

۹۰۰.۰۰۰ تومان

توضیحات

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل  Redmi buds 4 Active

شیائومی در سال های اخیر توانسته با عرضه هدفون های مقرون به صرفه و با کیفیت، سهم قابل توجهی از بازار هدست و هندزفری را به خود اختصاص دهد. تنوع مدل و قیمت مناسب مهم ترین دلایلی است که افراد زیادی را به سوی هدفون بی سیم شیائومی می کشاند. یکی از این مدل ها هدفون بی سیم Redmi buds 4 Active است که با طراحی ساده و زیبا محصولی اقتصادی و کاربردی است. از این هدست می توانید در موقعیت های مختلف مانند ورزش، گفتگو، تماشای فیلم و سریال استفاده کنید. در ادامه با ویژگی ها و مزایای هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi buds 4 Active بیشتر آشنا می شویم.

مشخصات فنی هدفون بلوتوثی شیائومی مدل  Redmi buds 4 Active

ابعاد هدفون ها ۲۲.۵×۲۰.۹×۳۱.۱ میلی متر و ابعاد کیف شارژ ۲۴×۵۳.۴×۶۳.۲ میلی متر برآورد شده است. وزن هر گوشی حدود ۳.۶۵ گرم و قاب شارژ حدود ۳۴.۷ گرم وزن را به خود اختصاص داده است؛ بنابراین واضح است که ما به دنبال هدفون های جمع و جور و سبک وزنی هستیم که به راحتی در جیب یا کیف جا

می شوند. این هدفون های داخل گوشی هستند که به راحتی با گوش شما سازگار می شوند و شما را آزار نمی دهند. قطر بلندگوی این هدفون بی سیم ۱۲ میلی متر و امپدانس آن ۳۲ اهم تخمین زده شده است.

باتری هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi buds 4 Active

وقتی می خواهیم هدفون بی سیم بخریم شارژدهی برای ما بسیار مهم است. ظرفیت شارژ این هدفون نیز با توجه به قیمت آن مناسب است. محفظه شارژ آن دارای ظرفیت باتری ۴۴۰ میلی آمپر ساعت است که می تواند حدود ۲۰ ساعت شارژ شود. به این ترتیب شما نیازی به شارژ روزانه هندزفری خود نخواهید داشت. یکی دیگر از جذابیت های این هدفون سیستم شارژ سریع است که با ۱۰ دقیقه شارژ ۳ ساعت پخش را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

این هدست از کنترل لمسی برای مدیریت تماس ها و پخش موسیقی پشتیبانی می کند. گواهی IPX4 این هدفون نیز حاکی از مقاومت خوب این محصول در برابر تعریق، رطوبت و پاشیدن آب است. این هدفون بی سیم تجربه صدای خوبی را به شما می دهد و می تواند صدایی شفاف و عمیق را به کاربر ارائه دهد. قابلیت کاهش نویز این هندزفری نیز باعث می شود که هر گونه صداهای مزاحم خارجی حذف شده و کاربر مکالمات یا پخش با کیفیتی را تجربه کند. این هدست از بلوتوث نسخه ۵.۳ برای اتصال پایدار پشتیبانی می کند. Low-latency در این هدفون اتصال سریع به انواع دستگاه ها را مهیا می سازد.

طراحی هدفون بلوتوثی شیائومی مدل  Redmi buds 4 Active

استفاده از این هدفون بی نظیر از برند شیائومی با طراحی منحصر به فرد و نیمه داخل گوش بسیار راحت است. وزن کلی هدفون بلوتوثی شیائومی مدل  Redmi buds 4 Active تنها ۴۲ گرم برآورد شده است. سبکی و قابل حمل بودن و همچنین ایمنی و راحتی از دلایل محبوبیت این محصول در بین علاقه مندان است. این محصول به دلیل طراحی بی نظیر توانسته فروش بی سابقه ای را به خود اختصاص دهد.

 

پشتیبانی از کنترل لمسی

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل  Redmi buds 4 Active به یک ماژول لمسی با منوی دستورالعمل نسبتاً ابتدایی مجهز شده است. کاربر تنها با یک ضربه ساده، موسیقی را پخش یا متوقف خواهد کرد و یک ضربه طولانی تر، کاربر را به دستیار صوتی منتقل می کند. یک ضربه دوتایی به شما امکان می دهد در لیست پخش به جلو یا عقب بروید. دستورالعمل های لمسی در اکثر موارد عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند، اما وقتی با انگشتان خیس آن را لمس کنید، اختلال ناچیزی را متوجه خواهید شد. ذکر این نکته ضروری است که هدفون های دارای استاندارد IPX4 در برابر تعریق و پاشیدن آب مقاومت خوبی از خود نشان داده اند.

حالت Transparency در هدفون بلوتوثی شیائومی مدل  Redmi buds 4 Active

این حالت در هندزفری ردمی اکتیو این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا صدای اطراف را در حالی که ایربادز روش گوش قرار دارد، بشنود. این حالت زمانی که در حال صحبت با دیگران هستید و یا می خواهید بر محیط اطراف خود کنترل داشته باشید، به کارتان می آید.

سنسور شناسایی وضعیت هدفون بر روی گوش

این سنسور در واقع قابلیتی هوشمند بوده که به راحتی تشخیص می دهد که هدفون روی گوش شماست یا خیر. در صورت برداشتن یکی از ایربادزها از روی گوش، موسیقی به طور اتوماتیک قطع شده و در صورت گذاشتن ادامه پیدا خواهد کرد. بر اساس این قابلیت، نیازی نیست که موزیک به طور دستی پخش و یا قطع شود و کاربر در راحت ترین حالت ممکن از صدای مورد نظر خود لذت خواهد برد.

کلام پایانی

Redmi Buds 4 Active دارای ویژگی های چشمگیری نسبت به محدوده قیمتی خود ارائه می دهد. اگر به دنبال گزینه ای سبک تر و مقرون به صرفه تر با ویژگی های مناسب هستید، Redmi Buds 4 Active یک انتخاب عالی خواهد بود. هر مدلی نسبت به قیمت خود ارزش بسیار خوبی دارد، اما تصمیم نهایی باید بر اساس نیازها و ترجیحات خاص کاربر اتخاذ شود.

توضیحات تکمیلی

رنگ

بژ, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 4 Active”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی