0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 4 Lite

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 4 Lite

Redmi Buds 4 Lite Bluetooth Earphones
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • مقاومت در برابر گرد و غبار و آب
  • قابلیت عوض کردن موسیقی
  • ظرفیت باتری محفظه شارژر 320 میلی آمپر
  • ظرفیت باتری ایرپاد ها 35 میلی آمپر

دسته: برند:

توضیحات

هندزفری بلوتوث شیائومی Redmi Buds 4 Lite

هندزفری بلوتوث شیائومی Redmi Buds 4 Lite هدفونی بی‌سیم است که توسط شیائومی شرکت معتبر چینی طراحی و ساخته شده است. کنترل‌های لمسی در این هدفون علاوه بر کنترل پخش موسیقی، پاسخ به تماس‌ها و فعال کردن دستیارهای صوتی را امکان‌پذیر می‌سازد.این محصول، محصولی با کیفیت و دارای قیمتی رقابتی است که با در نظر گرفتن درایور دینامیک به ابعاد ۱۲ میلی‌متر توانسته عملکرد مناسبی در پخش صدا از خود نشان دهد. تمامی مراحل طراحی و ساخت این هندزفری زیر نظر آزمایشگاه آکوستیک شرکت شیائومی صورت گرفته است تا بتوانند محصولی با نهایت کیفیت را ظاهر و به بازار وارد کنند. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این محصول را بررسی کنیم.

  

ویژگی‌های ظاهری، طراحی و ابعاد هندزفری بلوتوث شیائومی Redmi Buds 4 Lite

با توجه به این که این هندزفری از طراحی بی‌نظیری برخوردار است و به صورت نیمه در داخل گوش قرار می‌گیرد، استفاده از آن بسیار راحت است. وزن کلی هندزفری بلوتوث شیائومی رد می‌بادز ۴ لایت، ۳۵ گرم برآورد شده و البته یک هدفون وزنی کمتر از ۳.۹۲ گرم را به خود اختصاص داده است. ابعاد هر هدفون ۳۲.۲۴×۱۸.۲۲×۱۹.۶۳ میلی متر در نظر گرفته شده است.

طراحی نیمه داخل گوش می‌تواند به خوبی با منحنی و آناتومی گوش مطابقت داشته باشد و استفاده را برای کاربر راحت کند. به خصوص که ساقه هدفون کوتاه‌تر و فشرده‌تر است و هیچ ناراحتی ایجاد نمی‌کند.

قسمت بیرونی هدفون از مواد براق و مات ساخته شده است که طراحی قاب شارژ را منعکس و مدل‌سازی می‌کند. طراحی خارجی Redmi Buds 4 Lite و Redmi Buds 4 Pro در قسمت بیرونی هدفون نسبتاً مشابه به نظر می‌رسد. سر هدفون مجهز به سوراخ کاهش فشار است که می‌تواند علاوه بر متعادل ساختن فشار داخلی و خارجی، گردش هوا را حفظ کند و پرفورمنس صوتی هدفون را بهبود دهد. امپدانس اسپیکر نیز ۳۲ اهم برآورد شده است.

کیس شارژ از طراحی مربع با لبه‌های منحنی بهره می‌برد. سطح پوشش کیس از مواد براقی ساخته شده و با نوارهای سبز جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارد. در این میان لوگوی برند ردمی را در میان می‌بینیم که کنتراست جالبی ایجاد کرده و در ترکیب با روکش مات بالا خودنمایی می‌کند.

کنترل بیشتر و راحت‌تر با پنل‌های لمسی

پنل‌های لمسی بر روی هندزفری شیائومی Redmi Buds 4 Lite قرار گرفته که لمس آن‌ها انجام کاربردهای مختلف در نظر گرفته شده را راحت‌تر شده و به طور کل می‌توان کاربری آسان‌تری داشت. نحوه کار با این پنل‌های لمسی به شما این امکان را می دهد که برخی از نیازهای خود را با آنها برطرف کنید و کمتر به گوشی نیاز پیدا کنید. این پنل‌های لمسی روی هدفون قرار می‌گیرند. عملکردهای مختلفی که با این پنل‌ها دارید، قطع و وصل تماس و پخش و بی صدا کردن موزیک است و در کل کنترل بیشتری به شما می دهد.

کیفیت پخش صدا در هندزفری بلوتوث شیائومی Redmi Buds 4 Lite

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Lite به یک درایور دینامیک ترکیبی پلیمری ۱۲ میلی‌متری مجهز شده است. بعد از این که این پارامتر در آزمایشگاه بررسی شد، بازیابی افکت صوتی مورد تأیید قرار گرفت. به خاطر طراحی این درایو ضخیم و قطور، صدایی شفاف هنگام گوش دادن به موسیقی ارائه خواهد شد.

اگر بخواهیم از نظر کمی بررسی کنیم، صدا در فرکانس پایین مناسب است و به شکل طبیعی شنیده می‌شود. البته انتظار و سلیقه هر فرد از کیفیت صدا با دیگری متفاوت است. رد می‌بادز لایت ۴ تنها از کدک SBC حمایت می‌کند تا بتوان شاهد امواجی کم، باسی غنی و صدایی واضح‌تر بود.

لغو نویز تماس به لطف هوش مصنوعی

در این محصول، از الگوریتم پیشرفته بر پایه هوش مصنوعی استفاده شده که در کاهش دادن صدای نویز محیط اطراف هنگام برقراری تماس صوتی بسیار مؤثر بوده است. در این شرایط، مکالمات تلفنی با حداقل نویز انجام می‌شود. البته برای سیستم حذف نویز رقم دقیقی توسط شرکت اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد.

تأخیر کم صدا برای استفاده بیشتر از هندزفری

اگرچه نمی‌توان گفت که هندزفری شیائومی مدل رد می‌بادز ۴ لایت هیچ تأخیری ندارد، اما در مقایسه با دیگر محصولات تأخیر در آن کمتر است. البته این پارامتر به گوشی موبایل و مدل آن هم مرتبط می‌شود.

مجهز به ۳ میکروفون و حذف نویز هوشمند

۳ میکروفون در هر یک از ایرفون‌های هندزفری شیائومی Redmi Buds 4 Lite  کار گذاشته شده‌اند. سیستم حذف نویز در ایرفون‌ها به کار گذاشته شده تا امکان مکالمه بهتر و کیفیت بسیار خوب را ایجاد کند.

جمع‌بندی

Redmi Buds 4 Lite ،  هدفونی بی‌سیم با قیمت پایین، کیفیت مکالمه خوب، باتری بادوام و کاربری راحت و آسان است. مانند مدل‌های قبلی، اگر به دنبال هدفون‌های بی‌سیم مقرون به‌صرفه برای استفاده روزانه همه‌جانبه هستید، Redmi Buds 4 Lite یک خرید مطمئن است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 4 Lite”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی