0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC 2

هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC 2

Xiaomi QCY T13 ANC 2 Headphone
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • قابلیت نویز کنسلینگ
  • مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت
  • دارای 4 میکروفون
  • پشتیبانی از دستیار صوتی

۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان۱.۱۵۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برند:

توضیحات

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 anc 2

استفاده از هندزفری با بلندگو و میکروفون قدرتمند کیفیت گوش دادن به موسیقی را به چندین سطح فراتر خواهد بود. اگر به فکر خرید یک هندزفری خوب و مقرون به صرفه هستید که به قابلیت حذف صداهای مزاحم یا حذف نویز مجهز باشد و از درایور با قطر ۱۰ میلی متر بهره برده باشد، هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 anc 2 گزینه خوبی برای خرید محسوب می شود.

شرکت در تولید و طراحی اسپیکر Qcy t13 anc 2 از طراحی گرد استقبال و استفاده کرده است. از پلاستیک در ساخت کیس شارژ استفاده شده و در رنگ های سرمه ای، سفید و مشکی روانه بازار شده است. بدنه کیس شارژ و AirPods بسیار سبک هستند. به همین دلیل وقتی آن ها را در گوش خود قرار می دهید و از آن ها استفاده می کنید احساس سنگینی نخواهید کرد. علاوه بر این، برای هر Qcy t13 anc 2 یک سری سیلیکون قرار داده شده است تا هندزفری به طور کامل در گوش بماند. در این محتوا قصد داریم به بررسی ویژگی ها و خصوصیات هندزفری بلوتوثی مدل Qcy t13 anc 2 بپردازیم.

ویژگی های فنی و مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 anc 2

در ادامه به بررسی ویژگی های فنی و مشخصات این مدل هندزفری می پردازیم.

بلوتوث نسخه ۵.۳

هندزفری بی سیم Qcy t13 anc 2 از بلوتوث نسخه ۵.۳ برای اتصال به تمامی دستگاه ها استفاده می کند و به راحتی به سیستم عامل های اندروید و iOS متصل می شود.

قابلیت حذف نویز (ANC)

یکی از بزرگ ترین مزیت های اسپیکر Qcy t13 anc 2 قابلیت حذف نویز در مکالمه و پخش موسیقی است.

فناوری ENC برای میکروفون

اگرچه این هندزفری قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد اما در ساخت آن از فناوری های ANC و ENC استفاده شده است. عملکرد ANC هنگام گوش دادن به موسیقی یا صحبت کردن، نویز و صداهای مزاحم اطراف شما را حذف می کند؛ بنابراین وقتی این عملکرد را فعال می کنید صدایی از محیط اطراف نخواهید شنید و فقط صدای میکروفون هندزفری به گوش شما می رسد. علاوه بر این، به لطف پشتیبانی از عملکرد ENC، بلندگو بلوتوث Qcy t13 anc 2 به شما این امکان را می دهد که مکالمه ای با کیفیت بسیار بالا داشته باشید و فردی که با آن تماس می گیرید از کیفیت صدا راضی خواهد بود. با استفاده از فناوری ENC در Qcy t13 anc 2 صدای شما بدون نویز محیط به مخاطبان شما برسد.

کیس شارژ با برخورداری از ظرفیت ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی

یکی از مزایای بزرگ دیگر بلندگو Qcy t13 anc 2 کیس شارژ آن است. این هندزفری از یک باتری ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که می تواند AirPods را تا ۳۰ ساعت با خاموش بودن ANC روشن نگه دارد. با یک بار شارژ ایرپادها با کیس شارژ، در صورتی که بخواهید به صورت دائمی از عملکرد ANC استفاده کنید، می توانید تا ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه از آن ها استفاده کنید که در واقع کافی تلقی می شود. به طور کلی، هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 anc 2 از عمر باتری خوب هدفون در حالت پخش موسیقی بهره می برد.

درایور ۱۰ میلی متری

یکی دیگر از ویژگی های Qcy t13 anc 2قطر درایور ۱۰ میلی متری آن است. در واقع، هرچه قطر درایور بزرگ تر باشد، باس بیشتری خواهید شنید و اسپیکر AirPod قدرت بیشتری برای انتقال صدای با وضوح بالا خواهد داشت.

مقاومت در برابر آب و رطوبت

همچنین قابل ذکر است که این هندزفری بلوتوثی ضد آب است. اگر دوست دارید زیر باران قدم بزنید و به موسیقی گوش دهید، این بلندگو کمک زیادی به شما خواهد کرد. در عین حال باید بدانید که تعریق هنگام ورزش تأثیری بر عملکرد هندزفری ندارد؛ بنابراین پاشیدن آب نمی تواند به این هندزفری آسیب برساند. کیس شارژ نیز فاقد این ویژگی است و باید در استفاده از آن مراقب باشید.

حالت Transparency 

با روشن کردن این حالت دیگر نیازی به برداشتن گوشی توسط کاربر نیست و امکان شنیدن صدای بیرون و تعامل با دنیای اطراف به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

باتری هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 anc 2

باتری هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 anc 2 یک باتری لیتیوم یونی ۴۰۰ میلی آمپری است که با یک بار شارژ می توانید تا ۸ ساعت از آن نهایت بهره را ببرید. این مدت زمان شارژ با کیس شارژ ۴۰ ساعت می باشد. این هندزفری بلوتوثی QCY دارای فناوری شارژ سریع است. این بدان معناست که تنها با ۵ دقیقه شارژ می توانید تا ۱ ساعت موسیقی پخش کنید. برای شارژ این اسپیکر QCY یک کابل Type-C در نظر گرفته شده است.

قیمت هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 anc 2

با مقایسه مدل Qcy t13 anc 2 و دیگر مدل هایی که توسط این شرکت طراحی و ساخته شده، می توان ادعا کرد که این محصول از مشخصات و فناوری های بهتری در زمینه صدا برخوردار است و به همین دلیل گزینه خرید بهتری نسبت به مدل های بدون ANC است که حتی قیمت پایین تری هم ارائه می دهند.

جمع بندی

برای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13 anc 2 نیازی به پرداخت مبلغ زیادی ندارید و این هندزفری با قیمت اقتصادی ای که دارد، ویژگی ها و قابلیت های قابل ارزشی را در اختیار شما قرار می دهد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سرمه ای, سفید, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی