0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی QCY T19

هندزفری بلوتوثی QCY T19

Xiaomi QCY T19 Headphone

۷۵۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t19

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدلQcy t19  محصولی کاملاً جذاب و منحصر به فرد است که توسط برند خوشنام شیائومی تولید شده است. چنانچه دوست دارید صدای با کیفیتی را تجربه کنید و امکان تصور کردن پخش موسیقی یا مکالمه بدون ایجاد نویزهای محیطی برایتان به یک آرزو تبدیل شده، این مدل از برند شیائومی را امتحان کنید. هندزفری مدل Qcy t19 با گوشی های اندرویدی و ios کاملاً سازگار است. این مدل از ویژگی هایی همچون شیک بودن، ویژگی ارگونومیکی، حذف نویز، ساپورت از فناوری TWS و عمر مفید باتری اشاره کرد.

 

طراحی و مشخصات ظاهری هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t19

وزن کم این مدل امکان حمل آسان و بدون خستگی را برای مدت طولانی فراهم می کند. مدل Qcy t19 کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و بدنه آن به گونه ای طراحی شده که در برابر فشارها و ضربه های شدید بسیار مقاوم است. مدل Qcy t19 دارای یک قاب مستطیل شکل با لبه های نرم و بدنه پلاستیکی مات است که باعث می شود اثر انگشت کمتری دیده شود. برند QCY بر روی بدنه کیف حک شده و یک چراغ LED نیز وجود دارد که وضعیت شارژ هدفون ها را نشان می دهد. همزمان شاهد پورت Type-C برای شارژ هدفون هستیم.

درایورهای استفاده شده در Qcy t19 دارای قطر ۱۰ میلی متر هستند. قطر و طراحی ارگونومیک این اسپیکر باعث می شود که هدفون کاملاً در گوش شما قرار بگیرد. برای اینکه هندزفری به خوبی کار کند و نتیجه استفاده از آن رضایت بخش باشد، در هر گوشی ۴ میکروفون تعبیه شده است تا صدای غیر ضروری را حذف کرده و مکالمه با کیفیتی را برای شما فراهم کند.

کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t19

درایورهای دینامیک ۱۰ میلی متری صدای عالی، حجم و باس عمیق را هنگام گوش دادن به سبک های مختلف موسیقی تضمین می کند. فناوری های AAC، SBC و HiFi این هدفون به شما کمک می کند صدایی بهتر و بلندتر بشنوید. فناوری HiFi همچنین به شما این حس را می دهد که در یک کنسرت نشسته اید تا آهنگ های مورد علاقه خود را دوباره کشف کنید

هدفون های بی سیم Qcy t19 از چهار میکروفون و یک الگوریتم هوشمند ENC برای ضبط مؤثر صدای شما و شناسایی و جلوگیری از نویز اضافی محیط برای تماس های شفاف استفاده می کنند. در حین مکالمه، این فناوری تضمین می کند که صدای شما به راحتی و به سادگی به مخاطب شما می رسد و می توانید مکالمه ای با کیفیت داشته باشید.

نحوه استفاده از هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t19

برای اتصال هدفون، باید چند مرحله ساده را دنبال کنید: بلوتوث و برنامه QCY را روشن کنید و درب کیس را باز کنید، هندزفری را از جعبه شارژ خارج کنید، روی پنجره بازشو کلیک کنید و تلفن و هندزفری را به هم متصل کنید.

یکی از ویژگی های کاربردی هندزفری ماشین بلوتوث Qcy t19 حالت خواب است. اگر این حالت را فعال کنید، پنل های لمسی کار نمی کنند؛ بنابراین اگر به طور تصادفی پانل ها را لمس کنید، هیچ اتفاقی نمی افتد. برای خاموش کردن این حالت دو راه دارید: یکی استفاده از برنامه Qcy t19 و راه دوم این است که هدفون ها را در جعبه شارژ قرار دهید تا حالت خواب آن خاموش شود.

مشخصات فنی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t19

این اسپیکر بلوتوثی دارای سه حالت مختلف خروجی صدا است که می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را تنظیم کنید. با ضربه زدن و نگه داشتن صفحه لمسی، می توانید بین سه حالت حذف نویز، از جمله Normal، Clear و ANC را انتخاب خواهید کرد.

از یک درایور ۱۰ میلی متری در این مدل استفاده شده است. این درایور عالی که قادر به تولید باس غنی و فرکانس های بالا واضح است، صدای متعادل و جذابی را به گوش کاربر ارائه می دهد. این اسپیکر همچنین از کدک های صوتی با کیفیت AAC و SBC و همچنین پروفایل های بلوتوث HFP، HSP و AVRCP پشتیبانی می کند.

شارژدهی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t19

روی بدنه کیس شارژ Qcy t19 نشانگر LED تعبیه شده است که وضعیت اتصال و میزان شارژ باتری را نشان می دهد. با نصب اپلیکیشن QCY و اتصال آن به هدفون می توانید میزان باتری باقی مانده را بررسی کرده و از عملکردهای مختلف این هدفون استفاده کنید. به گفته سازنده، به لطف باتری لیتیوم یون مورد استفاده در گوشی های هندزفری بی سیم  Qcy t19 کاربر می تواند بیش از ۷ ساعت موسیقی را بدون فعال کردن عملکرد حذف نویز گوش کند. علاوه بر این، در صورت استفاده از باتری ۳۸۰ میلی آمپری در کیس، مجموع شارژ هندزفری ۳۰ ساعت است. برای شارژ باتری می توانید از پورت USB Type-C استفاده کنید شارژ کامل باتری حدود ۲ ساعت طول می کشد.

جمع بندی

با توجه به ویژگی های موجود در هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t19 مانند باتری ۳۸۰ میلی آمپری و با دوام، درایورهای ۱۰ میلی متری و پشتیبانی از فناوری هایی همچون AAC و SBC می توان گفت که این محصول ارزش خرید را داشته و نیازهای حرفه ای افرادی که به دنبال یک هندزفری با کیفیت هستند را به خوبی برآورده می کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی QCY T19”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی