0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی QCY T13X

هندزفری بلوتوثی QCY T13X

Xiaomi QCY T13X Headphone
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت
  • ظرفیت باتری محفظه شارژ 400 میلی آمپر ساعت
  • قابلیت کاهش نویز
  • پشتیبانی از دستیار صوتی
  • نشانگر LED

۸۵۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: , , , , برند:

توضیحات

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13x

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدلQcy t13x  با طراحی فوق‌العاده یکی از زیباترین تجهیزات الکترونیکی است که تا به امروز دیده‌اید! این محصول با قابلیت‌های ویژه‌ای ارائه شده و قیمت تعیین شده برای آن بسیار به صرفه است. تکنولوژی بلوتوثی به کار رفته در این محصول یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود که قابلیت اتصال آن را برای انواع دستگاه‌ها فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این تکنولوژی‌های مدرن و جدید برای لذت بردن از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود بهره‌مند شوید.

طراحی ظاهر هندزفری بلوتوثی شیائومی t13x

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13x طراحی حرفه‌ای بدنه محصول است. کیفیت در طراحی استفاده از هر محصولی را ایده‌آل‌تر می‌کند. هر یک از بخش بندی‌های این هندزفری با بهترین متریال دیزاین شده و ظاهر شیکی در ساختار نهایی آن به وجود آورده‌اند. طراحی مینیمالیستی این محصول در عین سادگی و ظرافت ساخته شده و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به همراه آن دفترچه‌های راهنما، شارژر، مجموعه‌های سیلیکونی برای استفاده ساده‌تر و… ارائه می‌شوند.

استفاده از پلاستیک مات در ساختار بدنه این محصول یک نوآوری جدید در صنعت ساخت هندزفری‌های بلوتوثی به شمار می‌رود که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. نام برند QCY نیز بر روی بدنه آن درج شده که اصالت کالا را تأیید می‌کند. در بخش پایینی آن از یک چراغ ال‌ای‌دی برای مشخص شدن میزان شارژ گیری هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13x استفاده شده است. این هدفون‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به سهولت در گوش شما جای می‌گیرند و در طولانی مدت سبب صدمه دیدن یا درد گرفتن گوش نمی‌شوند. اگر عادت دارید در ساعات طولانی از هدفون یا هندزفری خود استفاده کنید، حتماً این محصول را به کار ببرید.

مقاومت بالای هندزفری بلوتوثی شیائومی t13x

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13x به صورت حرفه‌ای طراحی شده و در ساختار بدنه آن از متریالی مقاوم در برابر گرد و غبار استفاده شده است. این هندزفری‌ها در برابر نفوذ ریزگردهای موجود در هوا مقاومت عالی داشته و کیفیت عملکرد خود را از دست نمی‌دهند. حتی رطوبت نیز نمی‌تواند به ساختار باکیفیت هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13x آسیبی وارد کند و خدشه‌ای در فرایند صوتی این تجهیزات الکترونیکی به وجود بیاورد. به همین خاطر این هندزفری‌ها در دسته محصولات مقاوم قرار می‌گیرند و ماندگاری طولانی مدتی دارند.

اتصالات قدرتمند هندزفری بلوتوثی شیائومی t13x

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy t13x با قدرت عمل بالایی در ساختار فنی آن به کار رفته‌اند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید تا فاصله ده متری دستگاه مورد نظر، فایل‌های صوتی انتخابی را گوش بدهید. به این ترتیب از قطع شدن سیستم دستگاه در فواصل طولانی پیشگیری می‌شود. شما می‌توانید برای انواع سیستم عامل‌های آی او اس از این هندزفری‌های باکیفیت استفاده کنید. همخوانی این تجهیزات با سیستم عامل اندروید نیز میزان استفاده از آن را در میان کاربران چندین برابر می‌کند.

قابلیت‌های کنترلر هندزفری بلوتوثی شیائومی t13x

در ساخت و تولید هر یک از این تجهیزات از کنترلرهای قوی استفاده شده که بر روی بدنه آن‌ها مشاهده می‌شوند. این کنترلرهای لمسی امکان مدیریت فایل‌های پخش شده را فراهم می‌کنند و در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. ویژگی‌هایی مانند افزایش و کاهش صدا، پخش موسیقی، پاسخ دادن به تماس‌ها، پایان دادن به مکالمات و… با استفاده از این کنترلرهای لمسی قابل کنترل خواهند بود. شما با یک بار استفاده از این هندزفری‌های باکیفیت با روش استفاده از این کنترلرها آشنا خواهید شد.

برای قطع تماس‌های وارده می‌توانید به مدت ۱.۵ ثانیه انگشت خود را بر روی دکمه‌های مدیریتی و کنترلی دستگاه بگذارید. به این ترتیب به سادگی رد تماس خواهید کرد. برگشت به موزیک‌های قبلی و یا رد کردن آهنگ‌ها نیز با استفاده از این دکمه‌ها به سادگی انجام می‌گیرد. این قابلیت‌های ویژه برای گیمرهای حرفه‌ای نیز کاربردهای ویژه‌ای دارند. با این روش لذت بازی کردن در پلتفرم‌های مختلف برای شما چندین برابر خواهد شد.

کلام پایانی

در این بخش در خصوص هندزفری بلوتوثی شیائومی t13x و ویژگی‌های منحصر به فرد آن اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از این تجهیزات با قابلیت‌های حرفه‌ای و مشخصه‌های فنی مهم در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و بسیاری از نیازهای شما را برآورده می‌کنند. هر یک از این تجهیزات با قابلیت‌های کنترلی فوق‌العاده تولید شده و کیفیت صدای بالایی دارند. بدنه زیبا و طراحی فوق‌العاده اجزای به کار رفته در این هندزفری نیز این محصول را در جایگاه بالاتری نسبت به سایر محصولات رقیب قرار می دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی QCY T13X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی