0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتبدنسازی و هوازیدوچرخه ثابت شیائومی UREVO U6

دوچرخه ثابت شیائومی UREVO U6

cycling exercise bike
  • قابلیت اتصال به اپلیکیشن
  • تحمل وزن : 120 کیلوگرم
  • دارای نمایشگر دیجیتال
  • قابلیت تنظیم فاصله صندلی تا دسته
  • دارای صندلی نشیمن راحت

۲۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات

دوچرخه ثابت شیائومی مدل Urevo u6

دوچرخه ثابت شیائومی مدل Urevo u6 یکی از تجهیزات به روز و مدرن ارائه شده در این کمپانی مطرح است که در سر تا سر جهان فروش قابل توجهی داشته است. اگر به تناسب اندام خود اهمیت می دهید، بی شک انواع لوازم ورزشی حرفه ای را تجربه کرده اید. دوچرخه های ثابت شیائومی با ده ها قابلیت ویژه در اختیار کاربران قرار می گیرند. در ساخت و آماده سازی آن ها از جدیدترین فناوری های روز دنیا استفاده شده است. قیمت خرید به صرفه این دوچرخه ها نیز یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها به شمار می رود.

  دوچرخه ثابت شیائومی مدل UREVO U6

مشخصات کلی دوچرخه شیائومی Urevo u6

دوچرخه ثابت شیائومی مدل Urevo u6 با مشخصه های کمی و کیفی ویژه ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برخی از مهم ترین مشخصه های این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

  • این دوچرخه ها بدون سر و صدا در محل نصب مورد استفاده قرار می گیرند و از ایجاد آلودگی صوتی در فضا پیشگیری می کنند.
  • این دوچرخه ها با اپلیکیشن های اختصاصی تولید و طراحی می شوند و با وجود این قابلیت های نرم افزاری انواع نیازهای ورزشکاران را فراهم می کنند.
  • تحمل وزن بالای دوچرخه ثابت شیائومی مدل Urevo u6 یکی دیگر از مشخصه های کیفی این محصول ایده آل به شمار می رود که تجربه مطلوبی از استفاده از یک دوچرخه ورزشی را برای شما به ارمغان می آورد.
  • حسگرهای قدرتمند اندازه گیری ضربان قلب نیز از پررنگ ترین ویژگی های کیفی به کار رفته در این ابزارهای ورزشی به شمار می روند و بر قابلیت های این محصول ایده آل می افزایند. شما می توانید این دوچرخه های حرفه ای را برای انجام انواع تمرینات ورزشی خود به کار ببرید.

دوچرخه ثابت شیائومی مدل UREVO U6

چرا از دوچرخه ورزشی Urevo u6 استفاده کنیم؟

دوچرخه ثابت شیائومی مدل Urevo u6 با قدرت عمل بالایی تولید و طراحی شده و از قطعات حرفه ای در ساخت و آماده سازی آن استفاده شده است. این قطعات عمر بالایی داشته و ساختار کیفی این دوچرخه های ثابت را با کیفیت بیشتری همراه می کنند. با استفاده از آن ها تناسب اندام در محیط خانه بسیار ساده تر خواهد بود و تمرینات ورزشی شما را با کیفیت بیشتری همراه می کنند. استفاده از این وسیله ورزشی برای کسانی که نمی توانند به محیط های باشگاهی و سالن های ورزشی مراجعه کنند، توصیه می شود.

انواع دوچرخه ثابت شیائومی مدل Urevo u6 برای باشگاه های ورزشی حرفه ای نیز کارایی خواهند داشت. عملکرد عالی این دستگاه در کنار سر و صدای پایین بخش های فنی آن مورد توجه قرار گرفته است.

دوچرخه ثابت شیائومی مدل UREVO U6

سیستم فنی دوچرخه مدل Urevo u6

دوچرخه ثابت شیائومی مدل Urevo u6 با سیستم فنی حرفه ای و کاربردی طراحی شده است. شما می توانید از قابلیت های فنی این دستگاه ورزشی برای انجام انواع تمرینات مورد نظر خود استفاده کنید. در ساخت و طراحی این دوچرخه های ورزشی از سیستم تسمه ای استفاده شده است که کیفیت و کارایی این محصول را ارتقا می دهند. نیروی مغناطیسی به کار رفته در این دوچرخه ها نیز از مهم ترین ویژگی های فنی به کار رفته در این محصولات به شمار می رود. مقاومت بالای هر یک از این بخش های فنی کیفیت این دوچرخه ها را افزایش می دهد.

مشخصات ظاهری دوچرخه مدل Urevo u6

دوچرخه های کاربردی Urevo u6 از برند شیائومی با ظاهری شیک و مدرن عرضه می شوند و قابلیت های فنی یک وسیله ورزشی حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهند. ارتفاع صندلی این دوچرخه ها در سطح مطلوبی قرار دارد. به همین خاطر به سهولت می توان این دوچرخه ها را تنظیم کرد. این ویژگی سبب استفاده بهتر از قابلیت های ورزشی این محصول شده است.

ارتفاع استاندارد این محصول برای استفاده همه افراد با هر میزان قدی مناسب خواهد بود. به این ترتیب با محدودیتی در استفاده از این تجهیزات ورزشی رو به رو نخواهید شد. پدال های ورزشی به کار رفته در Urevo u6 نیز کیفیت بالایی داشته و با مقاومت قابل توجهی در ساختار این تجهیزات نصب شده اند. در بین صندلی و بخش فرمان دوچرخه اهرم هایی تعبیه شده اند که برای متوقف کردن این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

دوچرخه ثابت شیائومی مدل UREVO U6

جمع بندی

در این بخش در رابطه با یکی از پرفروش ترین انواع دوچرخه های ورزشی از برند شیائومی اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از انواع دسته بندی های دوچرخه های شیائومی به صورت کاربردی طراحی شده و دیزاین جذاب و زیبایی دارند. این لوازم ورزشی به سادگی تنظیم می شوند. رنگ های مشکی و سفید به کار رفته در قطعات مختلف این سبب زیبایی طراحی این محصولات شده اند. به همین خاطر استفاده از آن ها برای دیزاین فضاهای مختلف کارایی خواهد داشت و مشکلی در کیفیت طراحی محیط به وجود نمی آورد. شما می توانید این دوچرخه ها را با قیمت های مناسب از فروشگاه های داخل کشور خریداری کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوچرخه ثابت شیائومی UREVO U6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی