0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتجارو برقی و شارژیجاروبرقی شیائومی مدل Deerma DX118C

جاروبرقی شیائومی مدل Deerma DX118C

Xiaomi Deerma DX118C Vacuum Cleaner
  • توان مکش 16000 پاسکال
  • میزان صدا کمتر از 75 دسی‌بل
  • دارای فیلتر قابل شست و شو
  • دارای نازل های متنوع
  • طول کابل برق 5 متر

۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

شیائومی Deerma DX118C جاروبرقی ایده‌آل برای خانه‌های مدرن

تصور کنید که به جای جاروبرقی‌های سنگین و پر سر و صدا، یک رفیق سبک و جمع و جور و پر از انرژی داشتید. که به شما در نظافت منزل کمک می‌کرد.جاروبرقی شیائومی مدل Deerma DX118C این رفیق مهربان و قدرتمند شماست.

که با طراحی ارگونومیک و عملکرد فوق‌العاده، نظافت منزل را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل می‌کند. Deerma DX118C جدیدترین محصول شرکت Deerma، از زیرمجموعه‌های شیائومی است. که با سابقه درخشان در تولید لوازم خانگی باکیفیت و قیمت مناسب، به برند محبوب بسیاری از خانواده‌ها تبدیل شده است. حال در ادامه با من همراه باشید تا با این رفیق مهربان و قوی بیشتر آشنا شویم.

جاروبرقی شیائومی مدل Deerma DX118C

طراحی جارو برقی DX118C

طراحی این جاروبرقی گرچه اقتصادی و استاندارد است. اما در عین حال از متریال پلاستیک باکیفیت و ضد شوک بهره می‌برد. الگوی ساخت آن نیز، همان الگوی موشکی همیشگی جاروبرقی‌هاست که کاربری آسانی را به ارمغان می‌آورد.

اما نقطه قوت طراحی DX118C در وزن 1.8 کیلوگرمی آن نهفته است. این جاروبرقی به لطف وزن کمش، حمل روزانه را به امری ساده تبدیل می‌کند. و حتی با یک دست نیز به‌راحتی قابل حمل است.

اما این جادو به اینجا ختم نمی‌شود! DX118C با طراحی دو منظوره خود، انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد. همچنین ارتفاع دسته این جاروبرقی قابل تنظیم است و می‌توانید از آن به‌عنوان جاروبرقی ایستاده یا جاروبرقی دستی استفاده کنید.

در مجموع، جاروبرقی DX118C انتخابی ایده‌آل برای کسانی است. که به‌دنبال یک جاروبرقی باکیفیت، کارآمد و در عین حال مقرون به صرفه هستند.

جاروبرقی شیائومی مدل Deerma DX118C

سه برس قابل تعویض جاروبرقی DX118C

جاروبرقی DX118C با 3 برس قابل تعویض، به شما در نظافت بی‌نقص هر سطحی کمک می‌کند. این جادوگر نظافت با 3 دستیار حرفه‌ای، به جنگ کثیفی در هر گوشه‌ای از خانه شما می‌رود:

  • برس باریک: این دستیار ظریف برای تمیز کردن نقاط دور از دسترس، گوشه کنارها و پاکسازی شکاف‌ها مانند یک جاسوس ماهر عمل می‌کند. و هیچ ذره‌ای از گرد و غبار را از قلم نمی‌اندازد.
  • برس گرد: این دستیار نرم و لطیف گردگیری پرده، پتو، تخت خواب و مبل را به عهده می‌گیرد و به آن‌ها لطافت و تازگی می‌بخشد.
  • برس کف: این دستیار قدرتمند با ارتفاع 9 سانتی‌متر و قابلیت چرخش 90 درجه، برای نظافت بی‌نقص انواع کفپوش‌ها، از سرامیک و پارکت تا فرش و موکت ایده‌آل است.

جاروبرقی شیائومی مدل Deerma DX118C

موتور قدرتمند جاروبرقی درما DX118C

جارو برقی DX118C با موتور 600 واتی و قدرت مکش 16000 پاسکال، یک غول کوچک در دنیای نظافت است. این جاروبرقی با سرعت چرخش 28000 دور در دقیقه، هیچ آلودگی را روی سطوح باقی نمی‌گذارد و گرد و غبار، ماسه و هر نوع کثیفی را به سرعت و به‌طور موثر از بین می‌برد.

قدرت مکش فوق‌العاده در کنار صدای کم 75 دسیبل، جاروبرقی DX118C را به انتخابی ایده‌آل تبدیل کرده است. همچنین دیگر نگران مزاحمت صوتی برای اطرافیان خود نباشید و در هر زمانی از شبانه‌روز به نظافت منزل خود بپردازید.

علاوه‌بر آن مخزن 1.2 لیتری شفاف این جارو برقی نیاز به کیسه جارو ندارد و به‌راحتی تخلیه می‌شود و با هر بار جاروکشی، می‌توانید مساحتی حدود 120 متر مربع را تمیز کنید.

جاروبرقی شیائومی مدل Deerma DX118C

سیستم فیلتراسیون جارو برقی شیائومی Deerma Dx118C

شیائومی با تعبیه سیستم فیلتراسیون سه‌گانه در جاروبرقی Deerma Dx118C، هوایی پاک و عاری از گرد و غبار، دود، گرده، مو و سایر آلودگی‌ها را به شما هدیه می‌دهد. این سیستم شامل فیلتر فلزی، فیلتر اسفنجی و فیلتر HEPA 13 است که ذرات معلق در هوا را تا 99.97% جذب می‌کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی شیائومی مدل Deerma DX118C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی