0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتتصفیه هوادستگاه تصفیه هوا Air Purifier 2

دستگاه تصفیه هوا Air Purifier 2

Xiaomi air purifier 2
  • حداقل و حداکثر صدا 31 دسی بل
  • محدوده مساحت تحت پوشش 56.1 تا 64 متر‌مربع
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • دارای فیلتر 3 لایه
  • دارای سنسور های هوشمند

 

 

۴.۲۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی Air Purifier 2 پایان آلودگی هوا

همه ما می‌دونیم که هوای شهرهای بزرگ خیلی آلوده‌اس و این آلودگی می‌تواند برای سلامتی‌ خیلی مضر باشد. اما دیگر نگران نباشید، چراکه ما یه راه‌حل عالی برای این مشکل داریم.

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Air Purifier 2 یه وسیله‌ فوق‌العاده‌اس که می‌تواند هوای آلوده‌ خونه یا محل کار شما رو پاک کنه و هوای سالم و تمیز رو جایگزین آن کند. همچنین این دستگاه با استفاده از فیلترهای پیشرفته، ذرات معلق، گرد و غبار، باکتری‌ها و ویروس‌ها رو از هوا حذف می‌کند و محیطی سالم و عاری از آلودگی رو برای شما فراهم خواهد کرد.

پس اگه به‌دنبال یک دستگاه تصفیه کننده هوا با کیفیت و کارایی بالا هستید، دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Air Purifier 2 بهترین انتخاب برای شماست که با قیمت مناسب و امکانات عالی، می‌تواند یک گزینه‌ عالی برای شما باشد.

طراحی مینیمالیستی و شیک شیائومی Air Purifier 2

اگر از طرفداران محصولات اپل باشید، حتماً طراحی مینیمالیستی و شیک آنها را می‌پسندید. دستگاه تصفیه هوای شیائومی مدل Air Purifier 2 نیز از همین طراحی پیروی می‌کند. این دستگاه با بدنه‌ای سفید و ساده، به‌راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود.

همچنین Air Purifier 2 از چهار طرف هوا را به‌صورت 360 درجه جذب می‌کند و هوای پاک و تصفیه‌شده را از بالا منتشر می‌کند و دارای دو حالت خودکار و دستی است که حالت خودکار برای اکثر کاربران کافی خواهد بود.

علاوه‌بر آن Air Purifier 2 نسبت به سایر دستگاه‌های تصفیه هوای موجود در بازار، تقریباً 40 درصد سبک‌تر و باریک‌تر است. این امر باعث می‌شود که حمل و نقل آن آسان‌تر باشد و در هرجایی از منزل شما جای گیرد.

 

عملکرد دستگاه Mi Purifier air2

دستگاه تصفیه هوا Mi Purifier air2 با استفاده از فیلتر صافی سیصدو شصت درجه‌ای و همچنین 3 لایه محافظتی، هوای خانه شما را از آلاینده‌های مختلف پاک می‌کند و تنفسی تازه و سالم را به شما هدیه می‌دهد.

فیلتر استوانه‌ای 360 درجه این دستگاه، در مقایسه با فیلترهای معمولی، کارآمدتر بوده و از هر جهت هوا را تصفیه می‌کند. طراحی سه لایه این فیلتر، ذرات بزرگتر از 0.3 میکرون را با فیلتر EPA با چگالی بالا از بین می‌برد، در حالی که یک فیلتر کربن فعال، فرمالدئید، بوی بد و سایر مواد مضر را جذب می‌کند.

همچنین دستگاه تصفیه هوا Mi Purifier air2 به سرعت ذرات PM2.5، گرد و غبار، گرده گیاهان داخلی، موی حیوان خانگی و موارد دیگر را از بین می‌برد و این دستگاه برای افرادی که در شهرهای آلوده زندگی می‌کنند یا دارای فرزند کوچک یا حیوان خانگی هستند، گزینه‌ای بسیار مناسب است.

ویژگی‌های دستگاه Mi Purifier air2

از جمله ویژگی‌های جذاب این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•فیلتر سه‌لایه قدرتمند: این فیلتر قادر است تا 99.97 درصد از ذرات معلق در هوا، از جمله گردوغبار، دود، باکتری‌ها و ویروس‌ها را جذب کند.

•موتور قدرتمند با سرعت گردش هوا 270 متر مکعب در ساعت: این موتور قدرتمند، هوای محیط را به سرعت و به طور یکنواخت تصفیه می‌کند.

•سنسورهای هوشمند: این سنسورها، میزان آلودگی هوا را در محیط اندازه‌گیری کرده و دستگاه را به طور خودکار تنظیم می‌کنند.

•کنترل از راه دور و پشتیبانی از دستیار صوتی: این دستگاه را می‌توان از طریق کنترل از راه دور یا دستیار صوتی کنترل کرد.

در مجموع اگر به‌دنبال یک دستگاه تصفیه هوای باکیفیت و کارآمد هستید، Mi Purifier air2 گزینه‌ای عالی برای شماست.

 

سخن پایانی

در پایان می‌خواهیم به شما بگوییم که سلامتی شما برای ما مهم است. به همین دلیل ما همیشه در تلاش هستیم تا بهترین محصولات و خدمات را به شما ارائه دهیم. دستگاه تصفیه هوای شیائومی مدل Air Purifier 2 یکی از این محصولات است که می‌تواند به شما کمک کند تا هوای سالم‌تری تنفس کنید و از سلامتی خود محافظت کنید. همچنین امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اگر سوال یا نظری دارید، لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه هوا Air Purifier 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی