0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتتصفیه هوادستگاه تصفیه هوا Air Purifier 4 Lite

دستگاه تصفیه هوا Air Purifier 4 Lite

Xiaomi air purifier 4 lite
  • 3 مرحله فیلتراسیون
  • محدوده مساحت تحت پوشش 40.1 تا 48 متر‌مربع
  • حسگر گردوغبار
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • حداقل و حداکثر صدا 33 دسی بل

 

 

۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

شیائومی Air Purifier 4 Lite بهترین دستگاه تصفیه هوا با قیمت مناسب

تصور کن که هر روز صبح با هوای تازه و پاک از خواب بیدار می‌شی و هوای اتاقت عاری از گردوغبار، آلرژن‌ها و بوهای آزاردهنده است. نفس کشیدن برایت لذت‌بخشه و احساس می‌کنی که انرژی بیشتری داری.

این دقیقاً چیزیه که دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 Lite می‌تونه برایت رقم بزنه. این دستگاه با ظرفیت تصفیه 360 متر مکعب در ساعت، قادره هوای یک اتاق 40 تا 50 متری رو در عرض چند دقیقه پاکسازی کنه!

پس اگر به‌دنبال یک دستگاه تصفیه هوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستی، دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 Lite انتخابیه که نباید از دستش بدی.

طراحی، جنس و ابعاد دستگاه شیائومی Air Purifier 4 Lite

دستگاه تصفیه هوا Mi Air Purifier 4 Lite با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود، به‌راحتی با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شود. این دستگاه به شکل یک مکعب مستطیل ساده و شیک طراحی شده است و با ابعاد 303090 سانتی‌متر و وزن 4 کیلوگرم، به‌راحتی قابل حمل است.

بدنه این دستگاه نیز از جنس پلاستیک ABS (آکریلونیتریل بوتادین استایرن) ساخته شده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه، سایش، حلال‌ها و هرگونه صدمات احتمالی برخوردار است. این ویژگی باعث می‌شود که دستگاه بتواند سال‌ها بدون آسیب دیدن، هوای محیط را تصفیه کند.

نمایشگر هوشمند و تمام عیار Air Purifier 4 Lite

دستگاه تصفیه هوا Air Purifier 4 Lite شیائومی علاوه‌بر عملکرد فوق‌العاده خود، از نمایشگری هوشمند و تمام عیار نیز بهره می‌برد. این نمایشگر در قسمت بالایی پنل جلویی دستگاه قرار گرفته و اطلاعات مهمی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نمایشگر Air Purifier 4 Lite از نوع OLED است و به همین دلیل تصاویر و متن‌ها را با کیفیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. همچنین این نمایشگر به‌طور هوشمند تغییرات نور محیط را تشخیص می‌دهد و در هنگام شب نور خود را کم می‌کند تا مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکند.

همچنین اطلاعات مختلفی از جمله مقدار ذرات PM2.5/PM10، دمای هوا، رطوبت هوا و وضعیت دستگاه در این نمایشگر نمایش داده می‌شود. ذرات PM2.5 نیز ذرات بسیار ریزی هستند که می‌توانند به ریه‌ها نفوذ کنند و سلامتی انسان را به خطر بیندازند. حال نمایشگر Air Purifier 4 Lite میزان این ذرات را به‌صورت دیجیتالی و همچنین با استفاده از یک نوار رنگی نشان می‌دهد.

همچنین نوار رنگی نمایشگر Air Purifier 4 Lite دارای چهار رنگ مختلف است که شامل:

•سبز کیفیت هوا بسیار مطلوب است.

•زرد کیفیت هوا کمی آلوده است.

•نارنجی کیفیت هوا متوسط است.

•قرمز کیفیت هوا ناسالم است.

در مجموع با استفاده از این نمایشگر، کاربر می‌تواند به‌راحتی از وضعیت هوای محیط آگاه شود و در صورت لزوم تنظیمات دستگاه را تغییر دهد.

کنترل از را دور Air Purifier 4 Lite

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 Lite با قابلیت کنترل از راه دور، زندگی را برای شما آسان‌تر می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن Mi Home یا Xiaomi Home، می‌توانید دستگاه را از هر کجا که هستید کنترل کنید. به عنوان مثال می‌توانید:

•پیش از رسیدن به منزل یا محل کار، دستگاه را روشن کنید تا در لحظه رسیدن، هوای تمیز و تصفیه شده‌ای را تنفس کنید.

•در هنگام خواب دستگاه را در حالت کم صدا قرار دهید تا مزاحم خواب شما نشود.

•در هنگام آشپزی، دستگاه را در حالت قدرتمندتر قرار دهید تا هوای تصفیه شده‌ای را برای شما فراهم کند.

•در هنگام مهمانی، دستگاه را در حالت خودکار قرار دهید تا هوای محیط را به طور مداوم تصفیه کند.

به‌طور کلی کنترل از راه دور، یک ویژگی کاربردی و ارزشمند است که استفاده از دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 Lite را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

 

نحوه عملکرد شیائومی Air Purifier 4 Lite

این دستگاه با استفاده از سیستم تصفیه 3 لایه، ذرات معلق، آلاینده‌ها و بوها را از هوا حذف می‌کند. فیلتر پیش‌پاک‌کن، ذرات بزرگ مانند مو و گردوغبار را از هوا جدا می‌کند. فیلتر هپا، ذرات کوچک‌تر مانند گردوغبار، دود و باکتری‌ها را جذب می‌کند و فیلتر کربن فعال، بوها و گازهای مضر را از بین می‌برد.

شیائومی Air Purifier 4 Lite دارای حسگر دقیقی است که می‌تواند میزان آلودگی هوا را تشخیص دهد و سرعت تصفیه را بر ایناساس تنظیم کند. این دستگاه همچنین دارای 3 حالت عملکرد مختلف (حالت خودکار، حالت شب و حالت دلخواه) است که می‌توانید باتوجه به نیاز خود آن را انتخاب کنید.

علاوه‌بر این دستگاه با قدرت تصفیه 360 مترمکعب در ساعت، می‌تواند هوای یک اتاق 45 مترمربعی را در عرض 10 دقیقه تصفیه کند و میزان صدای تولیدی این دستگاه تنها 33 دسی‌بل است که آن را برای استفاده در شب نیز مناسب می‌کند.

 

سخن پایانی

حالا که با این دستگاه آشنا شدید، وقت آن است که تصمیم بگیرید که آیا آن را می‌خواهید یا نه! اگر به‌دنبال یک دستگاه تصفیه هوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، مطمئناً دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 Lite انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

این دستگاه می‌تواند هوای خانه یا محل کار شما را به‌سرعت و به‌طور کامل تصفیه کند و از شما در برابر آلرژی‌ها و بیماری‌های تنفسی محافظت کند. پس اگر به‌دنبال یک تصفیه کننده هوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، Air Purifier 4 Lite را از دست ندهید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه هوا Air Purifier 4 Lite”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی