0

Cart

خانهمحصولاتپنکهپنکه رومیزی هوشمند شیائومی VH 104

پنکه رومیزی هوشمند شیائومی VH 104

Xiaomi VH 104 Smart USB Fan
  • منبع تغذیه درگاه USB
  • توان مصرفی 5 وات
  • ولتاژ کاری 5 ولت
  • نمایشگر LED
  • قابلیت کنترل از راه دور

 

 

۱.۶۵۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

پنکه رومیزی هوشمند مدل VH 104 از شرکت شیائومی یک پنکه بسیار کارآمد است. این پنکه دارای ویژگی‌های هوشمندی می‌باشد که آن را از سایر پنکه‌های رومیزی معمولی متمایز می‌کند. با استفاده از این پنکه، شما قادر خواهید بود تا در هنگام استفاده، سرعت باد، حالت عملکرد و زمان روشن و خاموش شدن آن را تنظیم کنید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق اتصال به شبکه Wi-Fi خانگی خود، پنکه را از راه دور کنترل کنید. از طریق نرم‌افزار مربوطه که برای دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است، می‌توانید برنامه زمانبندی را تنظیم کرده و پنکه را به طور خودکار روشن و خاموش کنید. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا استفاده از پنکه بهبود یابد و نیازمندی‌های شما در هر لحظه برآورده شود.

تنظیم سرعت باد

می‌توانید سرعت باد را به دلخواه خود تنظیم کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا در هر لحظه بهترین سطح تهویه را برای خود ایجاد کنید.

حالت عملکرد

پنکه دارای حالت‌های مختلفی است که شامل حالت طبیعی، خواب و چرخش می‌شود. هر حالت برای شرایط مختلف مناسب است و می‌توانید به دلخواه خود یک حالت را انتخاب کنید.

زمانبندی

با استفاده از نرم‌افزار مربوطه، می‌توانید زمان روشن و خاموش شدن پنکه هوشمند را برنامه‌ریزی کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا پنکه را به صورت خودکار در زمان‌های مشخص روشن یا خاموش کنید.

کنترل از راه دور

با اتصال پنکه هوشمند به شبکه Wi-Fi خانگی خود، می‌توانید از طریق نرم‌افزار مخصوص در گوشی هوشمند خود پنکه را کنترل کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و هر مکانی، پنکه را به دلخواه خود کنترل کنید.

طراحی زیبا و کم صدا

پنکه رومیزی شیائومی مدل VH 104 دارای طراحی زیبا و شیک است و همچنین با تکنولوژی صوتی پیشرفته، صدای کمتری تولید می‌کند. با توجه به صدای کم پس بنابراین اصلا مزاحم استراحت و کار شما نمی‌شود. پره های این پنکه هوشمند قابلیت جدا شدن دارند و بعد از کثیف شدن به آسانی می‌توانید آن ها را جدا کنید و بشویید.

تنظیم زاویه چرخش

با استفاده از پنکه رومیزی هوشمند شیائومی VH 104، می‌توانید زاویه چرخش پنکه را تنظیم کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا جریان هوای پنکه را به سمت دلخواه خود هدایت کنید.

نمایشگر LED

پنکه هوشمند مدل VH 104 دارای یک نمایشگر LED است که اطلاعات مختلفی را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید از طریق این نمایشگر، سرعت باد، حالت عملکرد و سایر تنظیمات را مشاهده کنید.

حالت طبقه‌بندی هوشمند

پنکه رومیزی هوشمند شیائومی مدل VH 104 دارای حالت طبقه‌بندی هوشمند است که با تشخیص خودکار درجه حرارت و رطوبت محیط، سرعت و حالت عملکرد مناسب را تنظیم می‌کند.

قابلیت تعامل با دستگاه‌های هوشمند دیگر

این پنکه قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند دیگر را دارد. به عنوان مثال، می‌توانید پنکه را با استفاده از گوشی هوشمند خود یا دستگاه‌های هوشمند دیگری که به شبکه Wi-Fi وصل هستند، کنترل کنید.

صرفه‌جویی در انرژی

پنکه رومیزی هوشمند شیائومی VH 104 با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارد. این به شما کمک می‌کند تا در طول استفاده طولانی مدت، هزینه برق خود را کاهش دهید. به این دلیل که پنکه شیائومی کابل USB برای تغذیه انرژی دارد و شما می‌توانید آن را به لپتاپ، کامپیوتر، پاوربانک و… متصل کنید.

 

با توجه به این قابلیت‌های بسیار، پنکه رومیزی هوشمند شیائومی VH 104 گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به دنبال یک پنکه کارآمد، هوشمند و سبک برای استفاده در فضاهای کوچک هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنکه رومیزی هوشمند شیائومی VH 104”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی