0

Cart

خانهمحصولاتپنکهپنکه هوشمند شیائومی 2 LITE

پنکه هوشمند شیائومی 2 LITE

xiaomi smart standing fan 2 LITE
  • توان 38 وات
  • دارای اپلیکیشن اختصاصی Mi Home
  • قابلیت چرخش 36 درجه افقی, 90 درجه عمودی
  • دارای 7 پره
  • حداکثر برد 14 متر

 

 

۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

پنکه هوشمند شیائومی مدل Mi smart standing fan 2 lite

پنکه هوشمند شیائومی مدل Mi smart standing fan 2 lite یکی از جذاب ترین محصولات این برند جهانی است که با قابلیت های ویژه در دسترس مخاطبین قرار می گیرد. این محصول با طراحی مینیمال و ساده مناسب برای نصب و راه اندازی در فضاهای کوچک و بزرگ ساختمانی خواهند بود. شما می توانید از این پنکه ها در محل کار و منزل خود استفاده کنید. پنکه مدل Mi smart standing fan 2 lite با موتورهای قدرتمند و بی صدا طراحی و تولید شده است و کارایی قابل توجهی در خصوص تأمین سرمای مورد نیاز به همراه دارد.

  پنکه هوشمند شیائومی مدل 2 LITE

مشخصات فنی پنکه هوشمند مدل Mi smart standing fan 2 lite

پنکه هوشمند شیائومی مدل Mi smart standing fan 2 lite با مشخصات فنی بسیار زیادی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این مجموعه ارائه دهنده انواع لوازم خانگی هوشمند است که کاربردهایی فراتر از محصولات معمولی دارند. برخی از مزایای فنی این اقلام الکترونیکی را در ادامه مشاهده می کنید:

زاویه فوق العاده Mi smart standing fan 2 lite

پنکه هوشمند شیائومی مدل Mi smart standing fan 2 lite با زاویه ۱۴۰ درجه تهویه مورد نظر را در محیط فراهم می کند. زاویه عالی این پنکه سرمایش محیط را به خوبی پخش می کند و کارایی قابل توجهی در محیط به همراه دارد.

استفاده چندمنظوره از پنکه

پنکه هوشمند شیائومی مدل Mi smart standing fan 2 lite برای مصارف مختلف طراحی شده و تنظیمات به کار رفته در آن به سهولت اعمال می شوند. هر یک از تنظیمات به کار رفته در این پنکه ها برای استفاده از حالت های متنوع این محصول به کار می روند.

پنکه هوشمند شیائومی مدل 2 LITE

نسیم طبیعی دو گانه پنکه Mi smart standing fan 2 lite

پنکه هوشمند شیائومی مدل Mi smart standing fan 2 lite با نسیم طبیعی به صورت دوگانه نیز قابل تنظیم است که سرمای منتشر شده در فضا را معتدل تر می کند. با استفاده از این قابلیت ویژه می توانید از انتشار شدید سرما در فضا پیشگیری کنید.

تنظیم دقیق سرعت پنکه هوشمند شیائومی

یکی دیگر از قابلیت های ویژه این پنکه ها تنظیم سرعت عملکرد این تجهیزات است. سرعت هر یک از این پنکه ها به سهولت تنظیم شده و برای انتشار سرما به میزان مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت عملکرد هر یک از این پنکه ها بسته به فصل و شرایط آب و هوایی موجود تنظیم خواهد شد.

طراحی کاربردی تیغه های پنکه

ساختار تیغه های پنکه های هوشمند شیائومی با سایر پنکه هایی که تا به امروز مشاهده کرده اید، متفاوت است. این تیغه ها به صورت بال طراحی شده اند و کارایی لازم را برای تأمین سرمای مورد نیاز به همراه دارند. ساختار استاندارد این تیغه ها میزان سرمای تولیدی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

وزن سبک پنکه هوشمند شیائومی

پنکه هوشمند شیائومی مدل Mi smart standing fan 2 lite  با وزن سبکی طراحی شده و به سادگی حمل و نقل می شود. جا به جایی ساده این پنکه ها یک ویژگی کاربردی در این تجهیزات به شمار می رود که استفاده از آن ها را در محیط های مختلف ساده تر می کند. شما به سهولت می توانید پنکه خود را پس از یک بار نصب به سادگی جا به جا کرده و محل نصب آن را تغییر دهید.

پشتیبانی از کنترل صوتی در پنکه هوشمند شیائومی

پنکه Mi smart standing fan 2 lite از قابلیت های صوتی کنترلی نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید با استفاده از این فناوری ها مدیریت پنکه خود را با کیفیت بیشتری انجام دهید. شما می توانید تنها با سخن گفتن ساده و روزمره خود قابلیت های انتشار سرما را در این دستگاه کنترل کنید. هر یک از حالت های نسیم طبیعی، باد شدید و… با گفتن عنوان مربوطه تنظیم می شوند و کار مصرف کننده را ساده تر خواهند کرد! شما می توانید سرعت فن این تجهیزات را نیز به سهولت تنظیم کنید.

نصب ساده پنکه هوشمند

پنکه هوشمند شیائومی مدل Mi smart standing fan 2 lite به سهولت نصب و راه اندازی می شود. مونتاژ ۶ مرحله ای به کار رفته در این پنکه ها یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. طراحی حرفه ای این سیستم های خنک کننده سبب سهولت در نصب و راه اندازی آن ها می شود.

پنکه هوشمند شیائومی مدل 2 LITE

جمع بندی

در این بخش در رابطه با پنکه های قدرتمند Mi smart standing fan 2 lite اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از انواع دسته بندی های لوازم خانگی شیائومی به صورت هوشمند طراحی شده اند و کارایی متفاوتی دارند. این محصول کاربردی بر روی حالت های مختلفی قابل تنظیم خواهد بود. به این ترتیب برای انواع شرایط هوایی قابل استفاده خواهد بود. شما می توانید این پنکه ها را با نازل ترین قیمت ها خریداری کنید. قیمت خرید این محصولات نسبت به قابلیت های موجود در آن ها بسیار به صرفه است.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنکه هوشمند شیائومی 2 LITE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی