0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 4

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 4

Xiaomi redmi watch 4 smart watch
  • ضد آب
  • نوع صفحه نمایش AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش 1.97 اینچ
  • موقعیت‌ نما GPS
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • ظرفیت باتری 470 میلی آمپر

۶.۳۰۰.۰۰۰ تومان۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برند:

توضیحات

 Redmi watch 4 , ساعت هوشمندی که همیشه همراه شماست!

می‌دونی این روزها ساعت‌های هوشمند خیلی طرفدار دارن؟ چون هم کاربردین و هم می‌تونن ظاهرت رو خیلی شیک‌تر از همیشه نشون بدن. حالا اگه دنبال یه ساعت هوشمند باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستی، پیشنهاد ایران شیائومی بهت ساعت Redmi watch 4 هست.

درواقع این ساعت هوشمند یکی از جدیدترین محصولات شیائومی می‌باشد که در سال 2023 معرفی شد. این ساعت دارای طراحی جذاب، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، و ویژگی‌های سلامتی و ورزشی متنوعی است که در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند Redmi Watch 4 خواهیم پرداخت.

طراحی و بدنه ساعت هوشمند Redmi watch 4

در نگاه اول ردمی واچ 4 با طراحی مدرن و جذاب خود توجه شما را جلب می‌کند. بدنه مستطیلی این ساعت با قاب آلومینیومی ساخته شده است که ظاهری شیک و مقاوم به آن می‌بخشد. بدین ترتیب اگر از علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند اپل هستید، قطعاً Redmi watch 4 را دوست خواهید داشت.

اندازه و وزن این ساعت نیز بسیار مناسب است. ردمی واچ 4 با ابعاد ۱۰.۵×۴۱.۱×۴۷.۶ میلی‌متر و وزن ۳۱.۵ گرم، بسیار سبک و راحت به نظر می‌رسد و سطح فلزی این ساعت نیز روکش مات دارد که در برابر اثر انگشت مقاوم است.

همچنین پنل جلویی ساعت کاملاً صاف و بدون انحنا است. این طراحی ممکن است ریسک خراشیدگی یا آسیب شیشه را افزایش دهد، اما ظاهری مدرن و شیک به ساعت می‌بخشد. پین‌های بند نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تعویض بندها را آسان‌تر می‌کنند.

 

نمایشگر ردمی واچ 4

ساعت Redmi watch 4 با نمایشگر ۱.۹۷ اینچی AMOLED خود، یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار ساعت‌های هوشمند است که این نمایشگر، با وضوح ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل و تراکم ۳۰۲ پیکسل بر اینچ، تصاویری واضح و باکیفیت را به نمایش می‌گذارد. رنگ‌ها نیز در این نمایشگر زنده و پرطراوت هستند و زاویه دید آن نیز بسیار خوب است.

یکی از ویژگی‌های جذاب نمایشگر ردمی واچ 4، نرخ نوسازی متغیر آن است. درواقع این نرخ می‌تواند بین ۵ تا ۶۰ هرتز متغیر باشد تا تجربه‌ای روان و با مصرف انرژی بهینه را برای کاربر به ارمغان آورد. به‌عنوان مثال هنگامی که نمایشگر در حالت خاموش یا حالت نمایشگر همیشه‌روشن (Always-on) قرار دارد، نرخ نوسازی به حداقل می‌رسد تا مصرف باتری کاهش یابد.

همچنین نمایشگر ردمی واچ 4 قابلیت تنظیم خودکار روشنایی دارد که این قابلیت، باعث می‌شود تا روشنایی نمایشگر در شرایط مختلف نوری به‌طور خودکار تنظیم شود تا کاربر همیشه بتواند به‌راحتی از آن استفاده کند.

 

نرم‌افزار HyperOS ساعت هوشمند Redmi watch 4

ردمی واچ 4 با سیستم‌عامل HyperOS شیائومی، یک تحول بزرگ در تجربه کاربری ساعت‌های هوشمند شیائومی ایجاد کرده است. همچنین این سیستم‌عامل که قرار است به‌مرور برای همه دستگاه‌های و گجت‌های هوشمند شیائومی در دسترس باشد، مزایای زیادی را برای کاربران به همراه دارد از جمله:

• شخصی‌سازی بی‌نظیر

یکی از مهم‌ترین مزایای HyperOS، گزینه‌های متنوعی است که برای شخصی‌سازی ساعت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. درواقع شما می‌توانید از بین بیش از 100 واچ‌فیس مختلف، یکی را که مطابق با سلیقه‌تان است انتخاب کنید. همچنین می‌توانید رنگ‌های تم، فونت‌ها و سایر عناصر رابط کاربری را مطابق با دلخواه خود تغییر دهید.

• رابط کاربری روان و ساده

HyperOS با رابط کاربری روان و ساده خود، استفاده از ساعت را بسیار آسان می‌کند. همه چیز در جای خود قرار دارد و دسترسی به تنظیمات و ویژگی‌ها بسیار سریع و راحت است.

• امکانات متنوع

ردمی واچ 4 با HyperOS، همچنین امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد از جمله ردیابی فعالیت‌های ورزشی، نظارت بر سلامتی، کنترل دستگاه‌های هوشمند منزل و غیره.

در مجموع HyperOS با بهبود عملکرد و تجربه کاربری، ساعت‌های هوشمند شیائومی را به ابزاری کاربردی‌تر و جذاب‌تر تبدیل کرده است. در کل این سیستم‌عامل به کاربران این امکان را می‌دهد تا از ساعت‌های هوشمند خود به‌عنوان یک دستیار شخصی استفاده کنند و کارهای روزمره خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.

 

حسگر و ویژگی‌های سلامتی ساعت Redmi watch 4

Redmi watch 4 یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب است که به لطف حسگرها و ویژگی‌های سلامتی متنوع خود، می‌تواند به شما در حفظ سلامتی و تناسب اندام کمک کند که در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

1. حسگر ضربان قلب: این حسگر می‌تواند در طول روز و شب به‌طور مداوم ضربان قلب شما را پایش کند و در صورت وجود هرگونه مشکل، شما را مطلع سازد.

2. حسگر SpO2: ردمی واچ ۴ از یک حسگر SpO2 بهره می‌برد که می‌تواند میزان اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. این حسگر همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا از وضعیت سلامتی خود آگاه باشید و در صورت وجود هرگونه مشکل، اقدامات لازم را انجام دهید.

3. ردیابی خواب: ردمی واچ ۴ می‌تواند الگوهای خواب شما را ردیابی کند و اطلاعات مفیدی در مورد کیفیت خواب شما ارائه دهد. درواقع این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا خواب بهتر و سالم‌تری داشته باشید.

4. ردیابی استرس: ردمی واچ می‌تواند میزان استرس شما را اندازه‌گیری کند. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا در صورت وجود استرس بالا، اقدامات لازم را برای کاهش استرس خود انجام دهید.

5. یادآوری چرخه قاعدگی: ردمی واچ ۴ همچنین می‌تواند چرخه قاعدگی شما را ردیابی کند و در مورد زمان تخمک‌گذاری و پریود شما ، به شما اطلاع دهد.

6. تمرین‌های تنفس: ردمی واچ ۴ همچنین تمرین‌های تنفسی مختلفی را ارائه می‌دهد تا استرس خود را کاهش دهید و آرامش بیشتری داشته باشید.

7. حالت‌های ورزشی: ردمی واچ ۴ بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند که شامل ورزش‌های آبی، ورزش‌های در فضای باز و ورزش‌های با توپ می‌شود. علاوه‌بر آن این ساعت می‌تواند اطلاعات دقیقی در مورد فعالیت‌های ورزشی شما ارائه دهد و به شما کمک کند تا عملکرد خود را بهبود بخشید.

8. سایر ویژگی‌ها: ردمی واچ ۴ همچنین از ویژگی‌های دیگری مانند ردیابی موقعیت‌یابی، ضد آب بودن تا عمق ۵۰ متر، اتصال بلوتوث ۵.۳ و قابلیت NFC بهره می‌برد.

 

باتری قدرتمند Redmi watch 4

ردمی واچ 4 جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی، با یک باتری قدرتمند 470 میلی‌آمپرساعتی عرضه شده است. این باتری نسبت به نسل قبلی ردمی واچ، بیش از 50 درصد ظرفیت بیشتری دارد و عمر باتری را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

در حالت استفاده معمولی با روشن بودن صفحه نمایش همیشه‌روشن، ردمی واچ 4 می‌تواند تا 10 روز دوام بیاورد. اما اگر از ساعت خود در حالت استندبای و با تنظیمات پیش‌فرض استفاده کنید، عمر باتری آن به 20 روز هم می‌رسد.

همچنین این میزان عمر باتری، ردمی واچ 4 را به یکی از ساعت‌های هوشمند با بهترین بازده انرژی تبدیل می‌کند. لذا با این ساعت هوشمند، دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری در طول روز نخواهید بود.

 

سخن پایانی

در مجموع، Redmi watch 4 یک ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا است که می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به‌دنبال یک ساعت هوشمند باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستند. اما اگر به‌دنبال یک ساعت هوشمند با بدنه فلزی و پشتیبانی از NFC هستید، می‌توانید به سراغ مدل‌های گران‌تر مانند Redmi watch S1 Active یا Amazfit GTS 4 بروید.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی