0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Kieslect KS

ساعت هوشمند Kieslect KS

Kieslect SMART KS Smart Watch
  • صفحه نمایش رنگی
  • صفحه نمایش لمسی
  • اندازه صفحه نمایش 1.78 اینچ
  • نسخه بلوتوث 5.2
  • ظرفیت باتری 330 میلی آمپر
  • دارای حسگر های سنجش اکسیژن خون, شمارشگر ضربان قلب
  • کنترل موسیقی (Music Player)

۲.۵۵۰.۰۰۰ تومان

موجود

دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند Kieslect KS لوکس، کاربردی و مقرون‌به‌صرفه

مطمئناً همه شما دنبال یه ساعت هوشمند با امکانات عالی و قیمت مناسب هستید، راستش منم همینطور! به همین خاطر مدت‌ها بود که دنبال یه ساعت هوشمند بودم که هم از نظر طراحی حرفی برای گفتن داشته باشه و هم از نظر عملکرد. تا اینکه بالاخره ساعت Kieslect ks رو پیدا کردم.

درواقع این ساعت هوشمند که محصول مشترک شرکت‌های Kieslect و Xiaomi هست، در سال 2023 به بازار عرضه شد و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار تبدیل گشت. اما چرا این ساعت اینقدر محبوب شده؟ خب، دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

طراحی ساعت هوشمند SMART KS

ساعت هوشمند کیسلکت SMART KS با طراحی مدرن و جذاب، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این ساعت با ابعاد 44.223.911.8 میلی‌متر و صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED، تجربه‌ای دلپذیر از استفاده از یک ساعت هوشمند را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین صفحه نمایش AMOLED این ساعت، رنگ‌ها را با وضوح و کنتراست بالا به نمایش می‌گذارد. کار با صفحه نمایش لمسی این ساعت نیز بسیار آسان است و شما می‌توانید در کسری از ثانیه، به‌راحتی به تمام امکانات این ساعت دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر ایت کمپانی کیسلکت برای ساخت این ساعت از بدنه فلزی باکیفیت استفاده کرده است که این بدنه، استحکام و دوام ساعت را به میزان قابل توجهی افزایش داده و طراحی بدنه این ساعت نیز حس لوکس بودن را به شما منتقل می‌کند.

 

صفحه نمایش SMART KS

صفحه نمایش ساعت هوشمند SMART KS یک صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 368 در 448 پیکسل است. این صفحه نمایش دارای روشنایی 1000 نیت است که آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می‌کند. این صفحه نمایش همچنین دارای حالت همیشه روشن است که زمان، تاریخ و سایر اطلاعات مهم را حتی زمانی که ساعت خاموش است نمایش می‌دهد.

علاوه‌بر آن صفحه نمایش SMART KS دارای طیف رنگی گسترده‌ای است که باعث می، شود رنگ، ها زنده و واضح‌تر به نظر برسند. همچنین دارای نسبت کنتراست بالا است که باعث می‌شود سیاهی‌ها عمیق‌تر و سفیدها روشن‌تر به نظر برسند.

امکانات و قابلیت‌های ساعت هوشمند SMART KS

ساعت هوشمند SMART KS یک محصول همه‌کاره و جذاب است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، می‌تواند نیازهای کاربران مختلف را برطرف کند. این ساعت هوشمند با طراحی زیبا و ظریف خود، به‌خوبی روی دست قرار می‌گیرد و با صفحه‌نمایش رنگی و روشن، امکان مشاهده‌ اطلاعات مختلف را به‌راحتی فراهم می‌کند.

اما یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساعت هوشمند SMART KS، امکان برقراری تماس تلفنی از طریق بلوتوث است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به گوشی همراه، تماس‌های تلفنی خود را مدیریت کنید. همچنین این ساعت هوشمند می‌تواند تا 100 مخاطب را ذخیره کند تا بتوانید به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

علاوه‌بر آن ساعت هوشمند SMART KS دارای استاندارد IP68 است که آن را در برابر آب و گردوغبار مقاوم می‌کند تا بتوانید از آن در فعالیت‌های روزانه و حتی ورزشی خود استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند SMART KS نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کنترل ضربان قلب به‌صورت 24 ساعته

• اندازه‌گیری میزان استرس

• اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون

• پشتیبانی از 14 زبان زنده‌ دنیا

• امکان گوش دادن به موسیقی

• قابلیت شخصی‌سازی

 

باتری قدرتمند ساعت هوشمند اسمارت ks

ساعت هوشمند اسمارت ks با بهره‌گیری از باتری قدرتمند 330 میلی‌آمپر ساعتی، خیال کاربران را از بابت شارژ مجدد آن راحت کرده است! لذا این باتری در صورت استفاده معمولی تا 7 روز دوام می‌آورد و در صورت استفاده سنگین، تا 5 روز شارژدهی دارد. همچنین با فعال کردن حالت ذخیره انرژی می‌توان عمر باتری را تا 10 روز افزایش داد.

درواقع این میزان عمر باتری، برای یک ساعت هوشمند بسیار مناسب است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از شارژ مجدد، از آن در طول روز و شب استفاده کنند. همچنین باتوجه به اینکه این ساعت هوشمند دارای قابلیت‌های متنوعی مانند ردیابی فعالیت‌های ورزشی، نظارت بر سلامتی، دریافت اعلان‌های گوشی هوشمند و غیره است، این میزان عمر باتری بسیار ارزشمند است.

 

سخن پایانی

در نهایت باید بگویم اگر به‌دنبال یک ساعت هوشمند با امکانات عالی و قیمت مناسب هستید، ساعت هوشمند Kieslect KS یک گزینه‌ عالی برای شماست. چراکه این ساعت هوشمند با طراحی زیبا و ظریف، صفحه‌نمایش رنگی و روشن، قابلیت‌های متنوع و باتری قدرتمند، می‌تواند تجربه‌‌ای لذت‌بخش از استفاده از یک ساعت هوشمند را برای شما فراهم کند. همچنین در پایان امیدواریم که این ساعت هوشمند بتواند نظر شما را جلب کند و به جمع لوازم جانبی ضروری شما اضافه شود.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Kieslect KS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی