0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Kieslect KR Pro

ساعت هوشمند Kieslect KR Pro

kieslect calling watch Kr Pro Smart Watch
  • اندازه صفحه نمایش 1.43 اینچ
  • ظرفیت باتری 280 میلی آمپر
  • کنترل موسیقی (Music Player)
  • امکان برقراری تماس بلوتوثی

۲.۴۲۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنند نیازی به ساعت هوشمند ندارند، اما مطمئن باشید که خرید ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro با قیمتی مقرون به صرفه و ویژگی های منحصر به فرد نظر شما را به کلی تغییر خواهد داد. این ساعت هوشمند شعبه دیگری از موبایل است که روی مچ دست شما قرار گرفته و کارهایی مانند تماس بلوتوثی، سنجش استرس، پایش ضربان قلب و نظارت بر فعالیت های ورزشی را برای شما انجام می دهد. این برند همچنین دارای ساعتی است که به طور خاص برای زنان طراحی شده است که با نام Lady Watch به بازار عرضه شده است. ساعت هوشمند calling watch Kr Pro یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند با قابلیت تماس هستند که به تراشه تماس هسته ای قدرتمند ۲ در ۱ و بلوتوث ۵.۲ مجهز شده اند. تا انتهای مقاله را همراه ما بمانید تا به ویژگی های بیشتر این محصول ارزشمند بپردازیم.

 

ویژگی های ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro

نمایشگر دایره ای شکل ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro تا حدودی یادآور ظاهر کلاسیک یک ساعت با عقربه های در حال حرکت است. با این حال، اگر طرفدار نمایشگرهای چهارضلعی نیستید، این ساعت هوشمند با ظاهری کلاسیک و جذاب نیاز شما را برآورده می سازد. اگر نگاهی دقیق به کیسلکت Kr Pro بیندازید، قطعاً ظاهر منحصر به فرد و جذابش شما را به خود جذب خواهد کرد. طراحی بیرونی این بندها جدید است و ترکیبی از آبی سرمه ای و نارنجی ظاهری منحصر به فردتر از دیگر ساعت های موجود در بازار به آن می بخشد. این ساعت هوشمند با استفاده از یک گیره مغناطیسی به دست متصل می شود و دارای برآمدگی ۱۲ میلی متری است. البته اگر دستبند را دوست ندارید، آن را به رنگ ثابت (نارنجی یا آبی سرمه ای) تغییر دهید.

نمایشگر ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro

صفحه نمایش گرد ۱.۴۳ اینچی ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro توسط یک قاب فلزی محافظت شده و توسط دو دکمه فیزیکی احاطه شده است. یکی از دکمه ها از انواع کراون بوده که عملکرد اصلی آن جابجایی بین منوها است. سطح نمایشگر با شیشه ضد اثر انگشت ۲.۵ بعدی پوشانده شده است. این نمایشگر دارای وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است و دارای پنل FHD AMOLED است که به طور بالقوه یکی از بهترین تجربه های مشاهده را در یک ساعت هوشمند ارائه می دهد. صفحه نمایش ساعت هوشمند Kr Pro طراحی اصولی و با کیفیت را در اولویت قرار می دهد.

روشنایی صفحه نمایش در حالت اوج ۴۰۰ نیت برآورد شده که شفافیت محتوای صفحه را در زیر نور خورشید تضمین می کند. پنل AMOLED نیز با نمایشگر رنگی طبیعی و غنی کامل کننده ویژگی های این محصول است. طراحی، اندازه نمایشگر و کیفیت ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro شباهت زیادی به ساعت هوشمند Amazfit GTR دارد. بهبود کیفیت تصویر و افزایش اندازه صفحه نمایش از جمله ویژگی های کلیدی است که نسخه پرو ساعت هوشمند Keyslect را دیگر محصولات متمایز می سازد.

امکانات ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro

یکی از شگفتی ها و جذابیت های ساعت هوشمند Kr Pro این است که درست مانند یک گوشی هوشمند، امکان سرگرم شدن شما را در ساعات بیکاری فراهم می آورد. در واقع این ساعت یکی از معدود ساعت هایی است که دارای قابلیت بازی است، قابلیتی که آن را از مدل های مشابه متمایز می کند.

امکان برقراری تماس بلوتوثی

یکی از مزیت های ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro امکان برقراری تماس بلوتوثی است. این ساعت مجهز به میکروفون است تا ارتباط پایدار و بدون وقفه را از طریق بلوتوث ۵.۲ برای شما فراهم کند. همچنین امکان ذخیره ۱۰۰ شماره تماس در حافظه وجود دارد.

پایش سلامت

نظارت بر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و اندازه گیری استرس از جمله ویژگی های پایش سلامت است که در ساعت های هوشمند امروزی یافت می شود، اما چیزی که Keyslect Kr Pro را از سایر مدل ها متمایز می کند، دقت نسبتاً بالای آن در اندازه گیری و سنجش این پارامترها است.

فعالیت بدنی

ردیابی فعالیت بدنی یکی از مهم ترین کاربردهای ساعت های هوشمند است. این ساعت دارای بیش از ۷۰ رشته ورزشی از جمله بدمینتون، تنیس، تنیس روی میز و… می باشد و می تواند عملکرد ورزشی شما را زیر نظر داشته باشد. شایان ذکر است که این ساعت دارای استاندارد IP68 ضد آب است.

 

باتری ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro

به دلیل وجود باتری ۲۸۰ میلی آمپر ساعتی در مدل calling watch Kr Pro، کاربر می تواند تا ۷ روز با شارژ با استفاده معمولی از دستگاه خود استفاده کند. به گفته این شرکت، این ساعت می تواند تا ۱۳ روز بدون شارژر در حالت ذخیره انرژی دوام بیاورد. به طور کلی ۲ ساعت طول می کشد تا ساعت هوشمند شما به طور کامل شارژ شود.

 

جمع بندی

با در دست داشتن ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro گویی یک گوشی هوشمند را روی مچ خود بسته اید تا کارهایی مانند سنجش استرس، تماس بلوتوثی، سنجش ضربان قلب و ردیابی فعالیت های ورزشی را برایتان انجام دهد. با توجه به ویژگی هایی که در این ساعت موجود است، علاوه بر قیمت مقرون به صرفه می توان ادعا کرد که این محصول ارزش خرید را داشته و رضایت کاربران را نیز به دنبال خواهد داشت.

توضیحات تکمیلی

رنگ

صورتی, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Kieslect KR Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی