0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Mibro A2

ساعت هوشمند Mibro A2

Mibro Watch A2 Smart Watch
  • سازگار با سیستم عامل Android و IOS
  • ظرفیت باتری 350 میلی آمپر
  • نوع صفحه نمایش TFT
  • اندازه صفحه نمایش 1.39 اینچ
  • نسخه بلوتوث 5.3

۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro A2

ساعتهای هوشمند برند Mibro  اخیراً بسیار محبوب و پرطرفدار شدهاند. این موضوع شاید به دلیل قیمت مناسب محصولات این برند و متعهد بودن میبرو به ارائه ویژگیها و عملکرد خوب در ساعتهای خود باشد. ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro A2 که در این مقاله از آن صحبت میکنیم نیز یکی از ساعتهای هوشمند این برند است و ویژگیهای خوب آن میتواند شما را برای انتخاب این ساعت هوشمند جذب کند. در جعبه این ساعت، کاربران میتوانند به یک کابل شارژ، یک دستورالعمل راهنما و کارت گارانتی دسترسی داشته باشند.

طراحی و نمایشگر ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro A2

اولین قسمتی که در بررسی ساعت هوشمند Mibro A2 مورد بحث قرار میدهیم، طراحی ساعت و مشخصات نمایشگر آن است. این ساعت تا حدودی شبیه 1 Mibro A است اما لبههای آن کمی تغییر کرده و برجستگی بین دکمههای ساعت وجود ندارد. اندازه کلی ساعت ۴۵.۱۷  در  ۱۱.۵میلی متر است و وزن آن با بند تنها ۴۶.۸۹ گرم است. فلز و پلاستیک دو عنصری هستند که در بدنه ساعت به کار گرفته شدهاند؛ بنابراین در دست سنگین نیست و مقاومت خوبی دارد. این بند نیز از سیلیکون ساخته شده است و میتوان آن را با تسمههایی با همان عرض (عرض ۲۲ میلی متر) جایگزین کرد.

در داخل جعبه همانطور که قبلاً گفتیم میتوانید یک بند پارچهای دیگر پیدا کنید که در موقعیتهای مختلف میتوانید بند سیلیکونی آن را تعویض کنید. اندازه صفحه نمایش این ساعت ۱.۳۹ اینچ است و یک صفحه نمایش با وضوح بالا است. رزولوشن این مانیتور ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل است و کیفیت خوب و رنگهای قابل قبولی را نمایش میدهد. روشنایی ساعت نیز بسیار خوب است و استفاده از آن در پرنورترین محیط نیز مشکلی ندارد. یک قاب ثابت در اطراف صفحه نمایش وجود دارد و دو دکمه در سمت راست برای روشن و خاموش شدن و بازگشت به منو وجود دارد.

نرم افزار و سنسور ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro A2

این ساعت هوشمند دارای چندین حسگر و حالتهای ورزشی است که آن را برای فعالیتهای روزانه و ورزشی ایده آل میکند. در منوی ساعت میتوانید حسگرهایی مانند سنسور اکسیژن خون، شتاب سنج، سنسور ضربان قلب و حسگر خواب را مشاهده کنید. این سنسور عملکرد نسبتاً خوبی دارد و میتواند یک ایده تقریبی از سلامت را به شما ارائه دهد. علاوه بر این سنسورها، شاهد ۷۰ حالت ورزشی هستیم که ۵ مورد از آنها فعالیت در فضای باز است. این پنج چیز عبارتاند از دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، پیاده روی، کوهنوردی و اسکیت. از دیگر ورزشهای ساعت Mibro A2 میتوان به یوگا، رقص، تنیس، ژیمناستیک، بدنسازی و… اشاره کرد. البته به خاطر داشته باشید که نباید از این ساعت هوشمند انتظار عملکرد رده بالایی داشته باشید. با این حال، با توجه به قیمتی که برای این محصول میپردازید، رضایت بخش است.

 

قابلیت مکالمه و ساپورت از زبان فارسی

اگر به دنبال ساعتی هستید که از زبان فارسی پشتیبانی کند، ساعت Mibro A2 همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این ساعت از ۳۵ زبان پشتیبانی میکند که زبان فارسی یکی از آنهاست. پس کسانی که به منوی فارسی نیاز دارند با این ساعت مشکل و چالشی نخواهند داشت. همچنین میتوانید پیامکهای فارسی خود را هر ساعت بدون مشکل چک کنید. همچنین میتوانید اعلانها را از جیمیل، اسکایپ و سایر پیامها و برنامههای ساعت خود دریافت کنید.

ساعت از سیم کارت پشتیبانی نمیکند اما پس از اتصال به گوشی از طریق بلوتوث میتوانید به تماسها پاسخ دهید یا با مخاطب مورد نظر روی ساعت تماس بگیرید. برای صحبت با ساعت در فضای باز مشکلی نخواهید داشت و کیفیت تبادل صدا نیز خوب است. البته نباید کیفیت صدای بلندگوهای ساعت خود را با بلندگوهای گوشی خود مقایسه کنید.

عمر باتری و کیفیت عملکرد

در بررسی اختصاصی ما از ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro A2، ما بر روی باتری آن تمرکز میکنیم. ظرفیت باتری این ساعت ۳۵۰ میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن ۳ ساعت طول میکشد. به گفته Mibro، باتری مدل Mibro A2 با یک بار شارژ کامل میتواند تا ۱۰ روز دوام بیاورد. باتری اگر در حالت Basic قرار گیرد حدود ۵۰ روز دوام میآورد. با هر بار شارژ کامل میتوانید به مدت ۵.۵ ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید و یا با عزیزانتان مکالمه کنید.

جمع بندی

ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro A2 جزو پرفروشترین ساعتها محسوب میشود. قابلیت برقراری تماس واضح، صفحه نمایش قابل قبول برای ساعت، وزن سبک و ظاهر مدرن اسپرت، بندهای اضافی در قاب و ۷۰ حالت اسپرت همگی بر ارزش خرید این محصول افزوده است. اگر شما هم قصد خرید ساعت هوشمند ارزان قیمت را دارید، این ساعت یکی از انتخابهای شماست. اما در نظر داشته باشید که میبرو مدل Mibro را نباید با ساعتهای برند و رده بالا مقایسه کرد. توانایی این ساعت مشخص میکند که Mibro A2 در کلاس خود حرفی برای گفتن دارد و عملکرد رضایت بخش آن شما را خوشحال و راضی نگه خواهد داشت.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Mibro A2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی