0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Mibro C2

ساعت هوشمند Mibro C2

Xiaomi Mibro C2 Smart Watch
  • وزن 34 گرم
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • ضد آب تا عمق 50 متر
  • سازگاری با اندروید 6 به بالا و ios 10
  • نسبت صفحه نمایش به بدنه 82.9% درصد

۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2

برند Mibro ساعتهای هوشمندی تولید میکند که قیمت مناسبی دارند و دارای ویژگیهای خوب و مختلفی هستند که مدلMibro C2  یکی از آنهاست. این ساعت هوشمند دارای ویژگیهای جذابی است که توجه کاربر را به خود جلب میکند. نمایشگر با کیفیت، سنسورهای با عملکرد خوب، پشتیبانی از زبان فارسی و مقاومت در برابر آب از ویژگی‌های خوب این ساعت است. اگر قصد خرید ساعت هوشمند با قیمت مناسب را دارید و میخواهید عملکرد خوبی داشته باشد، توصیه میکنیم با ما همراه باشید تا بتوانید با مطالعه این مقاله تصمیم گیری بهتری در خرید داشته باشید.

طراحی بدنه و نمایشگر ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2

اولین قسمتی که در بررسی ساعت Mibro C2 به آن میپردازیم، ظاهر ساعت و کیفیت صفحه نمایشی است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2 در دو رنگ خاکستری و کرم تولید و عرضه شده است. وزن آن فقط ۳۴ گرم (با بند) است و ابعاد آن ۴۵ در ۳۵.۳ در ۱۱.۲ میلیمتر تخمین زده شده است. بدنه ساعت Mibro C2 از پلاستیک و بند آن سیلیکونی به عرض ۲۰ میلی متر است که با سگک قفلی بسته میشود. بند قابل تعویض است و میتوانید آن را با یک بند ۲۰ میلی متری دیگر جایگزین کنید. اندازه این ساعت به گونهای است که برای دستان زنانه و مردانه مناسب است و وزن سبکی دارد که به راحتی میتوان آن را برای مدت طولانی استفاده کرد.

این ساعت از صفحه نمایش TFT استفاده میکند و کیفیت خوبی دارد. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2 دارای رزولوشن ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل و اندازه صفحه نمایش ۱.۶۹ اینچ است. این اندازه صفحه به شما این امکان را میدهد که به راحتی صفحه را لمس کرده و روی آیکونها کلیک کنید. البته ذکر این نکته ضروری است که سرعت لمس ساعت کمی کند است که شاید یکی از نقاط ضعف این ساعت هوشمند باشد. علاوه بر این، اندازه صفحه نمایش میتواند افرادی را که صفحه نمایش بزرگ دوست دارند راضی کند. روشنایی ساعت نیز رضایت بخش است و میتوان از آن در محیطهای روشن استفاده کرد.

فیس واچهای متعددی در این ساعت تعبیه شده است و میتوانید از هر کدام که دوست دارید در ساعت استفاده کنید. اگر میخواهید فیس واچ متفاوتی را انتخاب کنید، این ساعت بیش از ۵۰ طرح ساعت را به صورت آنلاین ارائه میکند که میتوانید آنها را انتخاب کرده و به سلیقه خود سفارشی کنید. حتی میتوانید از گالری عکس بگیرید و از آن به عنوان پس زمینه ساعت استفاده کنید.

در سمت راست بدنه ساعت، دکمهای وجود دارد که وظیفه روشن و خاموش کردن ساعت و باز کردن نمایشگر را بر عهده دارد. پشت ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2 دارای سنسوری است که به اپلیکیشنهای سلامتی و ورزش متصل میشود و میتوانید دو پین مغناطیسی را مشاهده کنید که به شارژر متصل میشوند. در مجموع میتوان گفت که با در دست داشتن این ساعت احساس راحتی خواهید کرد. اندازه این ساعت برای مچ دست زنانه و مردانه مناسب است.

عملکرد باتری ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2

باتری یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در انتخاب ساعت هوشمند در نظر بگیرید، به خصوص اگر دوست ندارد ساعت خود را مدام در شارژ قرار دهید. در بررسی ساعت Mibro C2 توجه به این قسمت را فراموش نکردیم. به گفته Mibro، باتری این ساعت با استفاده معمولی میتواند یک هفته دوام آورده و شما را همراهی خواهد کرد؛ بنابراین، در صورت شارژ کامل، ساعت میتواند به طور مداوم ضربان قلب شما را بررسی کند و حدود ۶۰ دقیقه در هفته فعالیت ورزشی را ثبت کند.

البته با استفاده از امکانات بیشتری همچون سنسور، عمر باتری آن کاهش مییابد. اگر ساعت را در حالت Basic Mode و یا Stand By قرار دهید، ساعت هوشمندتان حدود ۳۰ روز بدون نیاز به شارژ در دستتان خواهد بود. سرعت شارژ ساعت خوب است و حدود نیم ساعت طول میکشد تا از ۰ تا ۶۰ درصد شارژ شود.

نمایش فونت فارسی و نوتیفیکیشن در ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2

خوشبختانه این ساعت به طور کامل از فونتهای فارسی پشتیبانی میکند؛ بنابراین وقتی برای اولین بار ساعت را روشن میکنید، میتوانید زبان ساعت را روی فارسی، انگلیسی یا یکی از ۱۵ زبان دیگر تنظیم کنید.

اعلانها و پیامها روی ساعت ظاهر میشوند و اگر پیامی را در یک شبکه اجتماعی دریافت کردید، میتوانید آن را در ساعت مشاهده کنید. این ساعت هوشمند قابلیت تماس ندارد، اما به شما میگوید که تلفن شما در حال زنگ زدن است. این ویژگی زمانی مفید است که صدای زنگ گوشی کم است و آن را نمیشنوید، اما میتوانید به تماسهای خود پاسخ دهید.

جمع بندی

اگر یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب میخواهید که ظاهر و ساخت خوبی داشته باشد، ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2 انتخاب خوبی است. با توجه به قیمت مقرون به صرفه، طراحی این ساعت شبیه بسیاری از ساعتهای گران قیمت است. سنسور ساعت نیز به خوبی کار میکند. علاوه بر این، این ساعت ضد آب نیز میباشد که یکی از مزایای بزرگ آن نیز میباشد؛ بنابراین میتوان گفت که این ساعت هوشمند امتیاز قابل قبولی را دریافت کرده و در مقایسه با بسیاری از همتایان خود ساعت خوبی محسوب میشود.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Mibro C2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی