0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Mibro A1

ساعت هوشمند Mibro A1

Xiaomi Mibro Watch A1
  • وزن 42 گرم
  • اندازه صفحه نمایش 1.28 اینچ
  • دارای قابلیت مکان‌یابی
  • ظرفیت باتری 270 میلی آمپر
  • دارای سنسور SpO۲, سنسور ضربان قلب PPG, شتاب سنج
  • سازگار با iOS 10.0 یا بالاتر, اندروید 5.0 یا بالاتر

۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch A1

امروزه ساعتهای هوشمند و دستبندهای سلامتی به یکی از محبوبترین وسایل الکترونیکی تبدیل شدهاند. شرکت تازه تأسیس Mibro یکی از زیرمجموعههای شرکت شیائومی است و عملکرد بسیار خوبی در تولید ساعت دارد. محصول جدید این شرکت Mibro Watch A1 است. Mibro Watch A1 دارای صفحه نمایشگر به ابعاد ۱.۲۸ اینچ بوده و هیچگونه آلرژی و خستگی روی دست ایجاد نخواهد کرد. ابعاد این ساعت ۴۵*۴۵*۹.۸ برآورد شده است. بدنه فلزی گرد شکل ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای بند سیلیکونی قابل تعویض است. این بندها ضد حساسیت هستند و برای هر نوع پوستی مناسب هستند. چنانچه دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد این ساعت به دست آورید، تا انتهای مقاله را همراه ما بمانید.

ویژگیهای ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch A1

این ساعت یک همراه ورزشی حرفهای است و از ۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی میکند. همچنین دارای بلوتوث ۵.۰ است و قابلیت اتصال به سیستم عاملهای اندروید و iOS را دارد. ظرفیت باتری این ساعت ۲۷۰ میلی آمپر ساعت است و با عمر باتری تا ۱۰ ساعت میتوانید به راحتی در طول روز از آن استفاده کنید. این ساعت تصاویر بسیار واضحی را با کیفیت بالا نمایش میدهد. صفحه نمایش ساعت دارای وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ است. این ساعت سلامت شما را به دقت بررسی میکند و از زبان فارسی پشتیبانی میکند.

 

بررسی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch A1

Mibro Watch A1 یک ساعت گرد با طراحی کلاسیک است که به راحتی میتواند با استایلهای مختلف مطابقت داشته باشد. Mibro Watch A1 از وزن ۴۲ گرم برخوردار است و در استفاده روزانه باعث خستگی نخواهد شد. بدنه گرد فلزی ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای بندهای سیلیکونی قابل تعویض است که ضد حساسیت بوده و برای هر نوع پوستی مناسب است. قطر بدنه Mibro Watch A1 تنها ۹.۸ میلی متر است. در دو طرف این ساعت ۲ دکمه وجود دارد. دکمه home برای روشن و خاموش کردن ساعت و بازگشت به منوی قبلی استفاده میشود.  Mibro Watch A1دارای صفحه نمایش شیشهای ۲.۵ بعدی با فناوری خمیده TFT است که تصاویر بسیار شفاف و باکیفیتی را در اختیار شما قرار میدهد.

این ساعت دارای سنسورهای دقیقی برای نظارت بر سلامت شماست. این حسگرها ضربان قلب، سطح اکسیژن خون را کنترل میکنند و این ویژگی در هنگام انجام ورزشهای شدید به شما کمک زیادی میکند. یکی از ویژگیهای جذاب دیگر این ساعت مانیتورینگ کیفیت خواب است. یکی از انگیزههای مهم برای ورزش کاهش وزن است. با Mibro Watch A1 به راحتی میتوانید بگویید که در حین پیاده روی یا ورزش چقدر کالری میسوزانید تا بتوانید حرفهایتر از قبل ورزش کنید و به نتایج تناسب اندام مورد نظر خود برسید.

در این ساعت میتوانید واچ فیسهای مختلفی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید، البته واچفیسها به صورت پیش فرض در این ساعت نصب شدهاند، اما میتوانید واچ فیس خود را نیز سفارشی کنید.

باتری مورد استفاده این ساعت از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۷۰ میلی آمپر ساعت میباشد که با یک بار شارژ در حالت عادی ۱۰ روز و در حالت Stand By ، ۴۵روز دوام میآورد. باتری با استفاده از یک کابل مغناطیسی مخصوص که همراه ساعت است شارژ میشود. ساعت بر اساس میزان استفاده شما از حسگرهای داخلی برای نظارت بر سلامت خود شارژ میشود. اطلاعات بسیار دقیقی در مورد ضربان قلب شما ارائه میدهد و میتوان آن را در ۲۴ ساعت شبانه روز کنترل کرد. همچنین اطلاعاتی در مورد سطح اکسیژن در خون ارائه میدهد.

اگر هنگام شستن دستهایتان به طور تصادفی ساعت خود را در آب فرو کردید، نگران آسیب دیدن آن نباشید، زیرا این ساعت دارای استاندارد ۵ ATM است و کاملاً ضد آب و گرد و غبار است، بنابراین میتوانید به راحتی زیر باران قدم بزنید. همچنین اگر ساعتتان در حین ورزش خیس عرق شد، نگران نباشید، اگر این اتفاق افتاد، ساعت را با آب تازه تمیز کرده و خشک کنید. همچنین میتوانید از این ساعت در حین شنا نیز استفاده کنید زیرا این ساعت به صورت استاندارد حداکثر عمق ۵۰ متر را پشتیبانی میکند، اما بهتر است از این ساعت برای مدت طولانی در آب استفاده نکنید.

Mibro Watch A1 دارای بلوتوث نسخه ۵ است که اتصال به سیستم عاملهای اندروید و iOS را آسان میکند، بنابراین میتوانید به راحتی اعلانهای نمایش داده شده در گوشی خود را مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهید. تا زمانی که بلوتوث گوشی روشن باشد، میتوان این اطلاعات را روی ساعت نمایش داد. پس از بسته شدن، این دادهها دیگر نمایش داده نمیشوند. برای استفاده از اتصال بلوتوث نیز میتوانید از طریق اپلیکیشن Mibro Fit به گوشی خود متصل شوید و اعلانها را روی صفحه نمایش Mibro Watch A1 دریافت کنید.

 

جمع بندی

شیائومی در طراحی این ساعت توانسته به خوبی طراحی و عملکرد را با هم ترکیب میکند. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch A1 یکی از بهترین مدلهایی است که هر ورزشکار دوست دارد در دست داشته باشد. با توجه به ویژگیهایی که در این محصول وجود دارد، میتوان به عنوان گزینهای برای خرید روی آن حساب باز کرد.

 

توضیحات تکمیلی

بر اساس قیمت

از ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Mibro A1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی