0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Amazfit Bip 5

ساعت هوشمند Amazfit Bip 5

Amazfit Bip 5 Smartwatch
  • نوع صفحه نمایش اصلی TFT
  • ظرفیت باتری 300 میلی آمپر
  • سازگار باسیستم عامل اندروید ۷به بالا و ios ۱۴
  • اندازه صفحه نمایش 1.91 اینچ
  • دارای سنسور ضربان قلب، فشار هوا، شتاب سنج

۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند Amazfit مدل Bip5

ساعت هوشمند Amazfit مدل Bip5 از جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت Amazfit به شمار می رود. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی رنگی ۱.۹۱ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۸۰ پیکسل است که حتی در زیر نور خورشید نیز خوانایی بالایی دارد. این ساعت دارای ۷۰ حالت مختلف ورزشی است که به شما این امکان را می دهد تا فعالیت های ورزشی خود را با دقت بالا ضبط، مشاهده و آنالیز کنید. این ساعت همچنین دارای سنسورهای هوشمندی مانند ضربان قلب، SpO2، فشار هوا، شتاب سنج و موارد دیگر است که به شما کمک می کند تا سلامت و عملکرد فیزیکی خود را کنترل کرده و بهبود بخشید. این ساعت دارای باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که قادر است تا ۱۰ روز در حالت استفاده معمولی، ۵ روز در حالت استفاده فشرده و ۲۶ روز در حالت صرفه جویی انرژی بدون شارژ کار کند. این ساعت با نرم افزار Zepp همگام می شود و به شما امکان می دهد داده های خود را مشاهده، تجزیه و تحلیل و به اشتراک بگذارید. در ادامه مقاله به دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند خواهیم پرداخت.

ویژگی های ساعت هوشمند Amazfit مدل Bip5

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip5 طراحی ساده و شیکی دارد که هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است. ساعت هوشمند Amizfit Bip5 شبیه به ساعت اپل است و یک دکمه در کنار آن برای کنترل عملکرد ساعت تعبیه شده است.

این ساعت بسیار سبک بوده و هیچ فشاری به مچ وارد نمی کند. جنس بدنه این ساعت از پلاستیک و پلی کربنات می باشد که ضد ضربه و ضد خش می باشد. جنس این ساعت سیلیکونی است که در دست گرفتن آن بسیار نرم و راحت است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Amazfit Bip5

نوع صفحه نمایش این ساعت TFT با وضوح ۳۲۰ در ۳۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۰ اعلام شده است. یک صفحه نمایش لمسی رنگی است از شیشه ۲.۵ بعدی با پوشش ضد اثر انگشت در این دستگاه به کار گرفته شده است. صفحه نمایش با شرایط نور محیط سازگار است و در نور خورشید قابل خواندن است.

شکل مستطیلی صفحه نمایش به خوبی از فضای بالا و پایین صفحه استفاده می کند و بازخورد مثبتی از کاربران دریافت کرده است.

سنسور ساعت هوشمند Amazfit Bip5

ساعت هوشمند Amazfit مدل Bip5 دارای چندین سنسور هوشمند است که می تواند سلامت و عملکرد ورزشی کاربر را کنترل کرده و بهبود بخشد. برخی از این سنسورها عبارت اند از:

سنسور ضربان قلب: این سنسور از فناوری فوتو پلتیسموگرافی برای اندازه گیری تغییرات فشار خون در رگ های خونی مچ دست شما استفاده می کند و ضربان قلب شما را به طور مداوم، دستی یا در حین ورزش نمایش می دهد. این سنسور همچنین می تواند ضربان قلب شما را تشخیص داده و وضعیت قلبتان را به شما اعلام کند.

سنسور SpO2: این سنسور از نور قرمز و مادون قرمز برای اندازه گیری میزان اکسیژن محلول در خون شما استفاده می کند و نشان می دهد که خون شما چقدر اکسیژن می تواند حمل کند. این حسگر به شما کمک می کند تا در جریان وضعیت تغذیه بافت های بدن خود باشید و علائم نارسایی تنفسی را زود تشخیص دهید.

سنسور فشار هوا: این سنسور از یک سنسور الکترونیکی برای اندازه گیری فشار هوای محیط در هر زمان و نمایش ارتفاع شما استفاده می کند. این سنسور به شما کمک می کند تا فعالیت های ورزشی خود را در فضای باز بهینه کنید و تغییرات نامطلوب آب و هوا را به شما هشدار می دهد.

شتاب سنج: این سنسور از چهار حسگر الکترومغناطیسی برای ثبت شتاب، جهت و حرکت بدن شما به صورت سه بعدی استفاده می کند. با استفاده از این سنسور می توانید قدم ها، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده را بشمارید و عملکرد ورزشی خود را پیگیری کنید. این سنسور همچنین می تواند کیفیت خواب شما را تجزیه و تحلیل کند و به شما بگوید چه زمانی در خواب عمیق، خواب سبک و بیداری بوده اید.

این ساعت همچنین دارای سنسورهای دیگری مانند ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور نور محیط و سنسور فاصله است که گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، یک ژیروسکوپ و قطب نما به شما امکان می دهد جهت قبله را تعیین کنید، یک حسگر نور محیط به شما امکان می دهد روشنایی صفحه را به طور خودکار تنظیم کنید، و یک حسگر مجاورت به شما امکان می دهد با چرخش دست، صفحه را روشن یا خاموش کنید.

سیستم موقعیت یابی GPS در ساعت هوشمند Amazfit Bip5

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip5 به سیستم ردیابی GPS تجهیز شده است. این ساعت از چهار سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPS، GLONASS، GALILEO و BDS پشتیبانی می کند. این سیستم ها شما را قادر می سازند تا حرکات خود با در فضای آزاد و با صحت و دقت بالا ردیابی کنید. همچنین می توانید از نرم افزار Zepp برای مشاهده و اشتراک گذاری نقشه های راه و سایر داده ها استفاده کنید.

جمع بندی

چیزهای زیادی در مورد Bip5 وجود دارد. با باتری عالی و ردیابی خواب مناسب در کنار قیمت مقرون به صرفه باعث شده تا ساعت هوشمند Amazfit مدل Bip5 به یکی از پرطرفدارترین ها تبدیل شود.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید, صورتی, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Amazfit Bip 5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی