0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Xiaomi S1 Active

ساعت هوشمند Xiaomi S1 Active

Xiaomi Watch S1 Active
  • فناوری‌های مکان‌یابی GPS
  • ظرفیت باتری 470 میلی آمپر
  • نوع صفحه نمایش AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش 1.43 اینچ
  • بلوتوث 5.2
  • سازگار با اندروید 6.0 و بالاتر | 9 iOS و بالاتر

۵.۴۹۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند شیائومی مدل Active S1

ساعت هوشمند شیائومی مدل Active S1 در اصل نسخه اسپورت نسل قبل محسوب می شود، اگرچه عملکردها مشابه است، اما طراحی اسپورت مانندش آن را از دیگر محصولات متمایز کرده است. با پشتیبانی از یک سیستم ماهواره ای بزرگ، مدل Active S1 قادر است به طور دقیق تمرینات و فعالیت های ورزشی در فضای باز را ردیابی کند، ضربان قلب و اکسیژن خون را به صورت ۲۴ساعته نظارت کند و عمر طولانی مدت باتری را تضمین کند. قیمت ساعت شیائومی Active S1 بسیار مقرون به صرفه است و ظاهری اسپرت و زیبا دارد. در این مقاله قصد داریم به ویژگی های مدل Active S1 بپردازیم.

قیمت ساعت شیائومی Active S1

قیمت Active S1 با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در آن کار گذاشته شده، مقرون به صرفه به نظر برسد. البته یکی از معیارهای تعیین قیمت مناسب ساعت، مشخصات و ویژگی هایی است که محصول را از رقبای خود متمایز می کند.

باتری ساعت هوشمند شیائومی مدل Active S1

ظرفیت باتری ساعت هوشمند Active S1، 470 میلی آمپر ساعت تخمین زده شده که می تواند تا ۱۲ روز در استفاده معمولی و ۲۴ روز در حالت صرفه جویی در انرژی دوام بیاورد. شیائومی ادعا کرده است که ساعت هوشمند شیائومی مدل Active S1 هنگام استفاده از GPS برای ردیابی فعالیت های ورزشی در فضای باز تا ۳۰ ساعت عمر باتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که شارژ ساعت هوشمند شیائومی Active S1 با دیسک و کابل دیتا تنها دو ساعت و نیم طول می کشد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی مدل Active S1

از نظر صفحه نمایش، ساعت هوشمند شیائومی Active S1 دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی با رزولوشن ۴۶۶ x ۴۶۶ از نوع آمولد است که پاسخگویی عالی، دید خوب و حالت نمایش همیشه روشن را در اختیار کاربران قرار می دهد. صفحه نمایش همیشه روشن عمر باتری را کاهش می دهد، بنابراین می توانید صفحه نمایش همیشه روشن را به عنوان یک گزینه اختیاری در تنظیمات در نظر بگیرید و در مواقع اضطراری آن را فعال کنید.

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Active S1

ساعت شیائومی Active S1 با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی خود از iOS و Android پشتیبانی می کند. ویژگی ها برای دستگاه های اندرویدی شیائومی و غیر شیائومی یکسان است.

Active S1 از سیستم عامل های iOS و Android و همچنین اپلیکیشن Mi Fitness پشتیبانی می کند. Mi Fit یک برنامه همراه ضروری برای کاربران ساعت و باند شیائومی است که تمام داده های ارائه شده توسط این دستگاه ها را ردیابی می کند.

در Active S1، پس از اتصال به Mi Fitness، یک نمای کلی از داده های خود را در صفحه سلامت مشاهده خواهید کرد: کالری سوزانده شده، مدت زمان ورزش، کیفیت خواب، ضربان قلب، زمان ورزش و ایستادن، سطح اکسیژن خون، استرس و PAI. برای توضیح این ویژگی باید گفت که PAI مخفف Personal Activity Intelligence است. هر بار که ضربان قلب شما افزایش می یابد، یک مقدار PAI دریافت می کنید؛ بنابراین، برای مثال، اگر ورزش می کنید، افرادی که حداقل ۱۰۰ امتیاز PAI در هفته دریافت می کنند، به طور کلی سالم تر هستند.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است. این برنامه به عنوان یک مرکز برای داده های تناسب اندام و سلامتی و همچنین ایجاد تغییراتی در تنظیمات ساعت هوشمند مانند تغییر صفحه ساعت عمل می کند. علاوه بر ۸ واچ فیس از پیش نصب شده، تقریباً ۲۰۰ واچ فیس اضافی برای دانلود موجود است. Mi Sports فعالیت های شما را در طول روز ردیابی می کند و کیفیت خواب شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به شما کمک کند زندگی روزانه ای سالم تر و شادتر داشته باشید.

کیفیت این ویژگی ها نسل به نسل بهبود می یابد و تنوع این ویژگی ها سال به سال افزایش می یابد. هنگام خرید شیائومی Active S1 وجود سنسورهای زیر بسیار مهم است.

از نظر اتصال، شیائومی Active S1 از بلوتوث نسخه ۵.۲، NFC و وای فای پشتیبانی می کند. GPS دو فرکانس به گونه ای طراحی شده است که موقعیت یابی دستگاه را سریع تر و قابل اطمینان تر کند. خبر خوب دیگر این است که شیائومی Active S1 دارای یک بلندگو و میکروفون نیز می باشد، بنابراین می توانید با استفاده از ساعت هوشمند خود تماس بگیرید. شما همچنین می توانید با الکسا، دستیار دیجیتال آمازون، از طریق میکروفون تعامل داشته باشید.

ویژگی جدید Xiaomi Pay یک پیشرفت عالی است زیرا به شما امکان می دهد با استفاده از ماژول NFC ساعت شیائومی Active S1 بدون نیاز به همراه داشتن کیف پول یا گوشی هوشمند پرداخت کنید. متأسفانه فقط با تعداد انگشت شماری از بانک های اروپایی کار می کند که هنوز بانک های ایران را شامل نمی شود.

جمع بندی

صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED ساعت هوشمند شیائومی مدل Active S1 به کاربران امکان می دهد رنگ های بهتر و دید صاف تری را تجربه کنند. صفحه نمایش همیشه روشن بررسی زمان را برای کاربران آسان تر می کند. اعلان های مهم مانند تماس های دریافتی، یادآوری ها و اعلان های حرکتی را حتی در نور شدید به وضوح نمایش می دهد. همه اینها همراه با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای که برای این کالا در نظر گرفته شده، آن را به یک گزینه جدی برای خریداران و ورزش دوستان تبدیل کرده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سرمه ای, سفید, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Xiaomi S1 Active”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی