0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Mibro C3

ساعت هوشمند Mibro C3

Xiaomi Mibro C3 Smart Watch
  • وزن 44 گرم
  • اندازه صفحه نمایش 1.85 اینچ
  • نوع صفحه نمایش HD IPS
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • ظرفیت باتری 350 میلی آمپر
  • سازگار با اندروید نسخه 5.0 به بالا – IOS نسخه 10 به بالا
  • ضد نفوذ گرد و غبار و آب تا 20 متر

۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند میبرو مدل C3

اگر قصد خرید ساعت هوشمندی دارید که بتوانید با استفاده از آن به تماسها پاسخ دهید، به موسیقی گوش دهید و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را داشته باشد، ساعت هوشمند میبرو مدل C3 انتخاب خوبی است. ساعتهای هوشمند Mibro عملکرد خوبی را ثابت کردهاند و طیف گستردهای از کاربران از عملکرد آنها راضی هستند. Mibro C3 یکی از ساعتهای جدیدی است که به تازگی توسط این برند عرضه شده است.

اگر بخواهیم این مدل را با Mibro A2 مقایسه کنیم، باید ادعا کنیم که کیفیت صفحه نمایش Mibro C3 تفاوتهای قابل توجهی را نشان می دهد. در حالی که هر دو مدل از صفحه نمایش TFT استفاده میکنند، به نظر میرسد C3 تجربه صفحه نمایش نرمتر و پاسخگوتری را ارائه می دهد. کاربران گزارش دادهاند که به لطف نرخ تازهسازی ۶۰ هرتز، انتقالها و انیمیشنها در C3 به طرز چشمگیری بهبود یافتهاند.

برای اینکه ببینیم عملکرد این ساعت با سایر مدلهای Mibro قابل مقایسه است یا خیر، در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگیهای ساعت هوشمند Mibro C3 بپردازیم.

طراحی و نمایشگر ساعت هوشمند میبرو مدل C3

ابعاد ساعت هوشمند میبرو مدل C3، 47 در ۳۹.۵ در میلی متر برآورد شده است. وزن ساعت با احتساب بند، تنها ۴۳.۵ گرم است. بدنه ساعت از فلز و پلاستیک و بند آن از سیلیکون ساخته شده است. عرض بند ۲۲ میلی متر و طول آن ۲۵۴ میلی متر است. این ساعت فقط با یک بند مشکی عرضه میشود، اما میتوانید بند آن را به بند ساعت هوشمند دیگری با همان عرض تغییر دهید.

یک دکمه فلزی در سمت راست ساعت وجود دارد که ساعت را روشن کرده و به صفحه اصلی باز میگرداند. صفحه نمایش ساعت یک صفحه نمایش ۱.۸۵ اینچی TFT است که فضای کافی را برای استفاده از صفحه نمایش لمسی ساعت، منوهای لمسی و حتی برقراری تماس ایجاد میکند. عملکرد صفحه نمایش ساعت در مقایسه با نسل قبلی ساخته شده توسط این شرکت بهبود یافته است، اما هنوز جا برای بهبود وجود دارد و شاید این کمپانی در سری بعدی این مشکل را برطرف کند. اگر به پشت ساعت نگاه کنید، میتوانید ببینید که شارژر مغناطیسی کجاست.

سنسورها، نرم افزارها و برنامههای ورزشی ساعت هوشمند میبرو مدل C3

ساعت هوشمند میبرو مدل C3 با گوشیهای دارنده سیستم عامل اندروید و iOS سازگار هستند. کافی است گوشی شما دارای اندروید نسخه ۵ به بالا یا iOS نسخه ۱۰ به بالا باشد. این ساعت دارای سنسورهای داخلی برای اندازه گیری ضربان قلب ۲۴ ساعته، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، اندازه گیری فشار خون و اندازه گیری کیفیت خواب است. اگر میخواهید سنسور نظارت بر خواب مؤثر باشد، باید آن را هنگام خواب هم در دست داشته باشید. سنسورهای ضربان قلب و سطح اکسیژن نیز به خوبی کار میکنند و اگر دستان خود را حرکت ندهید، ضربان قلب و سطح اکسیژن شما را برای مدت کوتاهی بررسی میکنند.

این ساعت از سنسورهای سلامت زنان نیز پشتیبانی میکند؛ بنابراین، خانمها میتوانند اطلاعات قاعدگی خود را در اپلیکیشن Mibro Fit روی تلفن همراه خود ثبت کنند تا از قاعدگی یا تخمکگذاری بعدی خود مطلع شوند.

این ساعت از ۷۰ حالت ورزشی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، رقص، یوگا و تنیس پشتیبانی میکند. زمانی که میخواهید ورزشی انجام دهید، کافی است آن را از دستهبندی انتخاب کرده و شروع به بازی کنید. ضربان قلب، مسافت طی شده و کالری سوزانده شده را نشان میدهد. اگر از اپلیکیشن Mibro Fit استفاده میکنید، میتوانید تمام اطلاعات مربوط به فعالیتهای ورزشی خود را نیز در آنجا ثبت کنید تا یک رکورد طولانی مدت از وضعیت بدنی خود داشته باشید. این ساعت جی پی اس ندارد. اما میتوانید آن را با GPS موبایل جفت کنید. در این حالت میتوانید مسافت طی شده را در ۵ فعالیت ورزشی همچون دوچرخه سواری، پیاده روی، کوهنوردی و اسکیت در فضای باز ثبت کنید.

امکان مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی

در بررسی اختصاصی ساعت هوشمند میبرو مدل C3 وضعیت پشتیبانی از زبان فارسی ساعت را بررسی میکنیم. در قسمت تنظیمات ساعت، فقط به قسمت زبانها بروید تا زبانهای مختلف را ببینید. زبان فارسی را هم در آنجا میتوانید ببینید. با انتخاب این زبان، کل منوی ساعت به زبان فارسینمایش داده میشود. علاوه بر این، اگر شخصی برای شما پیامک ارسال کند، میتوانید آن را در تلفن خود مشاهده کنید. البته برای ارسال پیامک باید از تلفن همراه استفاده کنید.

از آنجایی که ساعت دارای اسپیکر و میکروفون است، امکان تماس گرفتن و پاسخ دادن به تماس نیز امکانپذیر خواهد بود. اگر شخصی با تلفن همراه شما تماس گرفت، میتوانید آن را در ساعت خود پاسخ دهید. ما ساعت را برای تماس در فضای باز آزمایش کردیم و متوجه شدیم که کیفیت صدا بسیار خوب است.

جمع بندی

با در اختیار داشتن ساعت هوشمند میبرو مدل C3 به انواع سنسورها و برنامههای حرکتی دسترسی خواهید داشت که با توجه به قیمت ساعت هوشمند عملکرد خوبی دارند. علاوه بر این، این محصول یک ساعت هوشمند ارزان قیمت است که به شما امکان برقراری تماس با کیفیت بسیار خوب را میدهد. به طور کلی، این ساعت هوشمند یک انتخاب بسیار مناسب است که ارزش خرید را داشته و عملکرد بسیار رضایت بخشی را ارائه میدهد.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Mibro C3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی